Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru - furnizare medicamente antineoplazice


Anunt de participare numarul 137466/17.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC C.F. CLUJ
Adresa postala: STR. REPUBLICII, NR. 18, ,Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400015, Romania, Punct(e) de contact: Farmacist Balogh Elisabeta, Tel. +40 264599596, Email: [email protected], Fax: +40 264598278, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru - furnizare medicamente antineoplazice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia Spitalului
Cluj-Napoca, str. Republicii, Nr. 18
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 64, 371.14 si 566, 746.93RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente ce vor fi atribuite vor fi in functie de necesitatile spitalului si in functie de buget. Cantitatile minime si maxime -defalcate pe loturi .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produse farmaceutice-medicamente, detaliate in Fisa de date a achizitiei-anexa B- privind loturile si in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produsele farmaceutice-medicamente -53 de loturi. Cantitatile minime si maxime sunt prezentate in Fisa de date a achizitiei anexa B -privind loturile si in Caietul de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: intre 64, 371.14 si 566, 746.93RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi sumagarantiilor aferente loturilor ofertate si se va constitui conf. art. 86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? Cuantumul garantiei de participare este specificat in Fisa de date a achizitiei anexa B sectiunea?Loturi? pentru fiecare lot in parte, reprezentand 2% din valoarea estimata maxima fara TVA .Garantia de participare va fi insotita de un centralizator garantie de participare cu toate produsele ofertatePerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate vira in contul RO54TREZ2165005XXX006890, R 4288349.Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic in SEAP cu documentele de calificare pana cel tarziu la data stabilita in SEAPOfertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004)In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278^1 din OUG34/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea- declaratie pe propria raspundere , in temeiul art. 180 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.
Se completeaza Formular: 1
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Se completeaza Formular: 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Se completeaza Formular: 3
Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Manager: Prof. Dr. Silviu Albu, Director Financiar-Contabil : Ec. Mirtila Tirnovan-, Director Medical ?Dr. Vlad Calin, Persoanele care au aprobat bugetul aferent anului 2012, Spitalul Clinic Cf Cluj;
Ministru: Alexandru Nazare, director general D.G.E.: Liliana Musat, director general D.G.J.R.U.: Gabriela Mocanu, director general D.G.I.D.P.A.P.P-Mariana Ionita, director D.M.: Simona Sandu
Presedinte : Director Medical: dr.Calin Vlad;
Membrii : Ing. Gaina-Cristea Lucia - Sef Serv. Aprovizionare, Achizitii PubliceFarm.pr.Elisabeta Balogh ? farmacist sef
Secretar: ec. Daniela Quai, Serv.Aprovizionare, Achizitii Publice
Membru expert cooptat dr.Anca Mihailov, medic primar oncologie medicala din cadrul Spitalului Clinic CF Cluj-Napoca.
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatiecu oferta independentaSe completeaza Formular: 4
Cerinta nr. 5
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Se completeaza Formular: 5 Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide de pe langa camera de comert si industrie Nationala sau teritorialaSe va prezenta Certificatul , in original sau copie legalizata sau copie lizibila : conform cu originalul, certificata (?conform cu originalul?) pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. Documentul sa fie in termen de valabilitate la momentul deschiderii ofertelor, sa nu fie mentiuni cu privire la aplicatrea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau cu privire la faptul ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Autorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate - conform Legii 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5-- Se va prezenta copie certificata ?conform cu originalul?
Autorizatie de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor
Actulnormativ care impune obiligativitatea acestei autorizari ?legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII, medicamentul, cu completarile si modificarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie en gros de medicamente de uz uman-se va prezenta copie certificata ?conform cu originalul?-- Se va prezenta copie certificata ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2462/31.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte prezinta preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noile preturi. Daca sevor obtine din nou preturi egale, autoritatea contractantava solicita ofertantilor o noua propunere financiara , caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Exercitarea cailor de atac se va realiza in conditiile si in termenle prevazute in Cap. IX al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile.ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC CF CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: Str. Republicii, nr.18, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: : 400015, Romania, Tel. +40 264598278, Email: [email protected], Fax: +40 264598278
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer