Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord Cadru - furnizare medicamente pentru - Subprogramul "Tratamentul Persoanelor cu Infectie HIV/SIDA si Tratament Postexpunere"


Anunt de participare numarul 119108/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Victor Babes Craiova
Adresa postala:  Calea Bucuresti Nr 126, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200515, Romania, Punct(e) de contact:  Cosmin Vasiluta, Tel. 0251 461003, Email:  [email protected], Fax:  0251 461003, Adresa internet (URL):  http: //www.vbabes-cv.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara-spital clinic
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru - furnizare medicamente pentru - Subprogramul "Tratamentul Persoanelor cu Infectie HIV/SIDA si Tratament Postexpunere"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spit Clin de BI si PNF "Victor Babes" Craiova
Calea Bucuresti Nr 126
judetul Dolj.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 436, 415.62 si 15, 368, 668.76RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza in etape, etape conditionate de alocarea sumelor necesare de catre CAS Dolj; Valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite in perioada stabilita este cuprinsa intre 2436415.62 si 15368668.76 lei fara tva - valoare conditionata de existenta fondurilor bugetare alocate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de medicamente(antivirale) pentru subprogramul de tratament si monitorizare al persoanelor cu infectie HIV/SIDA si tratament postexpunere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
33651100-9-Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33651200-0-Antimicotice pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie medicamente pentru programe de sanatate-Subprogramul "Tratamentul persoanelor cu infectie HIV/SIDA si Tratament Postexpunere" conform caiet de sarcini din documentatia de atribuire atasata. Cantitatile stabilite sunt prezentate in anexa cu detalii suplimentare privind loturile
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 436, 415.62 si 15, 368, 668.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participarepentru fiecare lot la care operatorul economic isi depune oferta. gar buna exec. 5% din val contr subsecvent(pt val > echiv in lei a 125000 euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plataa in 90 zile din fonduri alocate de CAS Dolj pentru Programul National de Sanatate - Subprogramul de tratament si monitorizare a persoanelor cu infectie HIV/SIDA si tratament postexpunere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independent emis in conformitate cu Ordinul Administratiei Publice 314/2010
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006.
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social.
Ceertificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Pentru persoane juridice straine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata(copie).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie eliberata de Ministerul Sanatatii privind desfasurarea activitatii in domeniul distributiei/productiei de medicamente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3597/05.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S14-021493 din 21.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie pentru fiecare lot operatorilor economici declarati castigatori.Acord cadru cu un singur agent economic/lot. Durata acordului -cadru: 20 luni. Atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante; incheierea contractelor subsecvente sunt conditionate de existenta fondurilor bugetare alocate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos Nr 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti , ,Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Fax:  +4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala:  B-dul Nicolae Titulescu Nr 4, ,Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200126, Romania, Tel. +40 251 418568, Fax:  +40 251 415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Aprovizionare - Achizitii Publice
Adresa postala:  Calea Bucuresti Nr 126, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200515, Romania, Tel. 0251461003, Fax:  0251461003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2011 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer