Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU - FURNIZARE MEDICAMENTE SIDA SI TBC SEPTEMBRIE 2012


Anunt de participare numarul 139196/27.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciar Spital Bucuresti
Adresa postala: Str. Sabarului Nr1, Localitatea: Jilava, Cod postal: 75971, Romania, Punct(e) de contact: Georgian Bora, Tel. +40 0214570181, Email: [email protected], Fax: +40 0214570154, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU - FURNIZARE MEDICAMENTE SIDA SI TBC SEPTEMBRIE 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PENITENCIAR SPITAL BUCURESTI JILAVA
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 596 si 49, 654.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ATRIBUIREA CONTRACTELOR SUBSECVENTE SE VA FACE LUNAR CANTITATILE MINIME SUNT DE 20 CP ABACAVIR SI 300 CP FILM OFLOXACIN REZULTAND O VALOARE MINIMA DE 1633 LEI IAR CANTITATILE MAXIME SUNT 124 CP ABACAVIR SI 550 CP FILM OFLOXACIN REZULTAND O VALOARE MAXIMA DE 4137.9 LEI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MEDICAMENTE UZ UMAN PENTRU CONTROLUL INFECTIEI HIV SIDA SI TBC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
33651300-1-Antimicobacteriacee (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXEI B SI DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 596 si 49, 654.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare se regaseste in anexa B si conform anexei nr. 2 : NECESAR MEDICAMENTE HIV SIDA SI TBC. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE VA FI CEL PUTIN EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI.Modalitatile de constituire a garantiei de participare : - Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO08TREZ4215005XXX000246, deschis la Trezoreria Ilfov, cod fiscal 4266146 sau prin scrisoare de garantie bancara, in original, eliberata de o banca, recomandabil din Romania- Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS, BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Situatia personala a candidatului/ofertantului:
- Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - original-Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - original
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - original
- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - original- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice- original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ?
- certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat Fiscal privind impozitele si taxele locale - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ?
- certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ?.In cazul in care ofertantul s-a clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata.
Daca exista asociati documentul trebuie prezentat si de catre acestia.
- Autorizatiede functionare eliberata de Ministerul Sanatatii Publice conform Ordinului nr. 1964 / 2008 si articolului 788 alineat 1 din Legea nr 95 / 2006 - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ?
- Autorizatia de Punere pe Piata a produsului emisa de Agentia Nationala a Medicamentului - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ?. Se solicita autorizatie de punere pe piata in baza Legii nr. 95 / 2006 conform careia nici un medicament nu poate fi pus pe piata fara o autorizare de punere pe piata emisa de Agentia Nationala a Medicamentului si Dispozitivelor Medicale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
N 2 / 39097 / 06.09.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata egalitate a ofertelor financiare aflate pe primul loc autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
a. 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei Ordonante de urgenta nr 34 /2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PENITENCIARULUI SPITAL BUCURESTI JILAVA
Adresa postala: STR SABARULUI, NR 1, JUD ILFOV, ,Localitatea: JILAVA, Cod postal: 077120, Romania, Tel. +40 0214570192, Fax: +40 0214570154
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2012 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer