Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru - Medicamente pentru sange si pentru organe hematopoietice"Program national de hemofilie"


Anunt de participare numarul 133101/17.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730143, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dumitrascu, Tel. +40 745895788, Email: [email protected], Fax: +40 235312111, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru - Medicamente pentru sange si pentru organe hematopoietice"Program national de hemofilie"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui, str. Stefan cel Mare nr.233
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 58, 141.24 si 2, 151, 439.68RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea minima a celui mai mare contract subsecvent va fi 400.000 lei, si valoarea maxima a celui mai mare contract subsecvet va fi 500.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de Medicamente pentru sange si pentru organele hematopoietice in cadrul programului national de hemofilie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621000-9 - Medicamente pentru sange si pentru organele hematopoietice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 loturi reprezentand medicamente utilizate in cadrul Programului de hemofilie
Valoarea estimata fara TVA: intre 58, 141.24 si 2, 151, 439.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Modul de constituire a garantiei de participare-orice forma prevazuta de lege in contul RO78TREZ6565006XXX004154.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata obligatoriu in original, intr-un plic inchis, separat de restul actelor depuse pentru procedura de atribuire pentru a putea fi verificata anterior tuturor documentelor depuse, cel mai tarziu la data depunerii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 30 de zile de la data deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatii: (art.87 din HG 925/2006 )-Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- Oferta fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata in conformitate cu prevederile art 278, index 1, alin.1), lit (b din OUG 34/2006), din garantia de participare in raport cu valoarea estimata. Ofertantul caruia i se va atribui contractul subsecvent are obligatia de a constitui in termen de maxim15 zile de la semnarea contractului.Cuantumul garantiei de buna executie il reprezinta un procent de 5% din pretul contractului fara T.V.A.Garantia de buna executie a contractului se va constitui -orice forma prevazute de lege in contul(RO78TREZ6565006XXX004154)- deschis la Trezoreria Vaslui
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat-resurse financiare alocate de Casa de asigurari de sanatate pentru programul National de hemofilie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - declaratie privind eligibilitatea -Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 1 din SECTIUNEA A 3 aCerinta nr.2 - neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 --Ofertantul va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 si in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.
Cerinta nr.3- declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta-Fiecare ofertant va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010, completat in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire
Cerinta nr.4 -declaratie neincadrare in prevederile art.69? indice 1?? din O.U.G. nr.34/2006 -Ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Formular 4 (Persoanele ce detin functii de decizie la nivel de spital in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Ordonator de credite: Dr.Dascalu Gheorghe, Director fin-contabil: Ec.Sorescu Neculai, Presedintele comisiei-Jitarasu Cezar, membru Tosu Cecilia, membru Tiplea Constantina)
Cerinta nr.5- certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice (ANAF) si Consiliile Locale -Ofertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, formular tip in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
-Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele. Cerinta nr.1- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, formular tip in originalsau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- bilant contabil
Cerinta nr. 2- Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2 Dovada avizarii functionarii unitatii pentru activitati de comercializare medicamente.
Cerinta nr.3- autorizatia de punere pe piata emisa de Agentia Nationala a Medicamentului sau de alt organism acreditat sa emita autorizatii de punere pe piata pentru medicamente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
59
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2012 12:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui, str. Stefan cel Mare nr.233
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Oriceofertantaredreptul de amodifica/retrage ofertanumai inainte de data limita pentru depunerea ofertei si numai printr-o solicitare scrisa in acest sens.In cazul in care ofertantul doreste sa opereze modificari in oferta deja depusa, acesta are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea modificarilor respective de catre autoritatea contractanta pana la data limita pentru depunerea ofertelor. Pentru a fi considerate parte a ofertei modificarile trebuie prezentate in conformitate cu prevederile de la cap. IV.4.3., cu amendamentul ca pe plicul exterior se va marca, in mod obligatoriu, si inscriptia « MODIFICARI LA OFERTA DEPUSA LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE AVAND DATA DESCHIDERII OFERTELOR IN DATA DE _______ (se completeaza data stabilita in anuntul de participare ca data de deschidere a ofertelor), ORA ______ (se completeaza ora stabilita in anuntul de participare ca ora de deschidere a ofertelor) ».Ofertantul nu are dreptul dea-siretrage/modificaofertadupaexpirarea datei limita stabilita pentru depunerea ofertei, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea acordului-cadru si a pierderii garantiei pentru participare.Oferta intarziata: Oferta care este depusa/transmisa la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea stabilita in anuntul de participare si in fisa de date ori care este primita dupa expirarea orei/datei limita pentru depunere stabilite in anuntul de participare se va returna nedeschisa.Orice ofertant are dreptul de a fi prezent, printr-o persoana imputernicita in acest sens, la deschiderea ofertelor. Reprezentantul ofertantului, participant la sedinta de deschidere, va prezenta imputernicirea si actul de identitate. Modalitatea de departajare a ofertelor cu pret egal, clasate pe locul I-se va face prin REOFERTARE in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui
Adresa postala: Str Stefan cel Mare nr.233, Localitatea: vaslui, Cod postal: 73006, Romania, Tel. +40 235312120, Email: [email protected], Fax: +40 235314632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer