Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord-cadru de furnizare articole de echipament (tinuta de oras)


Anunt de participare numarul 132259/21.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, DR. TABEREI, NR. 9-11, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Iosifescu Stefan, Tel. 0213155485, int.238, Email: [email protected], Fax: 0213101565, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord-cadrude furnizare articole de echipament (tinuta de oras)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 02296 Bucuresti, UM 02210 Bucuresti, UM 02316 Craiova, UM 01991 Ploiesti, UM 02132 Constanta, UM 02290 Hemeiusi, UM 02295 Cluj
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 466, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
bereta cu 3 coafe pentru fortele navale, bluzon pentru cadre barbati, boneta pentru cadre, camasa Panama cadre barbati, camasa Panama cadre femei, centura ceremonie, chipiu "Mihai Viteazu", cravata cadre, ecuson brodat, ecuson brodat tricolor pentru maneca, ecuson brodat nominal, ecuson brodat Romania, insigna ALMA MATER, manta de ploaie pentru cadre barbati, studenti si elevi, manta de ploaie pentru cadre femei, studenti si elevi, manusi captusite piele cadre femei, manusi necaptusite cadre barbati, manusi necaptusite cadre femei, palarie pentru cadre femei, pulover lana (ORAS), scurta pentru cadre barbati, scurta pentru cadre femei, sapca 6 coafe ofiteri superiori, sapca 6 coafe ofiteri inferiori, sapca 6 coafe maistrii militari, sapca cu 3 coafe, sapca oras pentru studenti/elevi, tricou alb maneca scurta, sapca iarna maistrii militari, sapca ceremonie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18200000-1 - Imbracaminte de exterior (Rev.2)
18332000-5-Camasi (Rev.2)
18400000-3-Imbracaminte speciala si accesorii (Rev.2)
39561130-2-Etichete si ecusoane textile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
29 produse (loturi) in cantitatile din anexa privind loturile
Valoarea estimata fara TVA: 1, 466, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 2% din valoarea acordului cadru, conform pct. 5 din Anexa B - Informatii privind loturile.Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare-bugetul de stat. Plata produselor se va efectua in lei in termen de 60 de zile de la primirea documentelor de receptie cantitativa si calitativa.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180; Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.u.G nr. 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.u.G nr. 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 46 alin. (1) din O.u.G nr. 34/2006; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Fisa de informatii generale;Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial/Oficiul National al Registrului Comertului de care apartine ofertantul;Autorizatie de functionare (pentru persoane fizice)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita bilanturile contabile pe anii 2009, 2010 si 2011 vizate de primire de catre administratia financiara de care apartine operatorul economic;Cifra de afaceri, medie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) este valoarea celui mai mare contract subsecvent multiplicata cu 2 (detalii Anexa B - Informatii privind loturile).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind resursele tehnice si umane; Mostre (Modele)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea mostrelor (modelelor) conform documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.05.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.02.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art.256^2 alin.(1) din OUG nr.34/2006, persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunost. despre un act al autorit. contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectia Juridica si Drept International Umanitar
Adresa postala: Drumul Taberei nr. 9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel. 021 - 315.54.85int. 248, Fax: 021-315.21.65
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2011 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer