Licitatie Publica - ACORD-CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE PROGRAME NATIONALE
Anunt de participare numarul 134201/22.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310031, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 257211233, In atentia: Ec. Petcov Slagean, Email: [email protected], Fax: +40 257211233, Adresa internet (URL): www.scjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate Sanitara cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD-CADRUDE FURNIZARE MEDICAMENTE PROGRAME NATIONALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ARAD, Str. Andrenyi Karoly, nr.2-4, Arad, jud. Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 492, 075.51 si 40, 476, 226.53RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa Contractelor subsecvente este de 12 luni, in functie de referatele de necesitate si de fondurile alocateValoarea minima fara TVA a Contractului Subsecvent=1124857.95 leiValoarea maxima fara Tva a Contractului subsecvent=13492075.51 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD-CADRUDE FURNIZARE MEDICAMENTE PROGRAME NATIONALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
24965000-6-Enzime (Rev.2)
33615100-5-Insulina (Rev.2)
33621000-9-Medicamente pentru sange si pentru organele hematopoietice (Rev.2)
33651300-1-Antimicobacteriacee (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordul cadru va fi incheiat in vederea atribuirii contractelor subsecvente de furnizare produse: FURNIZARE MEDICAMENTE PROGRAME NATIONALE, cantitatea conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 492, 075.51 si 40, 476, 226.53RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 1% din valoarea estimata fara TVA a fiecarui lot ( in situatia in care valoarea lotului depaseste suma de 63000 lei fara TVA) conform anexei ? Garantie de participare? atasata la prezenta fisa de datePerioada de valabilitate agarantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor?Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: : - OP in contul autoritatii contractante- scrisoare de garantie bancara-scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari- reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta so o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM- formular nr.9- cont pentru depunere garantie departicipare este: R RO26TREZ0215006XXX016233, deschis laTrezoreria Municipiului Arad-Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mamai tarziu la data limita de depunere a ofertelor stabilita de sistem. Fiind o procedura ON LINE, aceasta va fi atasata in S.E.A.P. alaturi de celelalte documente de calificare.-Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.- Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.-In vederea returnarii se va prezenta si o cerere de returnare a garantiei de participare 5 % din valoarea contractului subsecvent (fara TVA) constituita conform H.G. 925/2006 , Art.90, alin.1 FORMULARUL 7- reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta so o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM- formular nr.9
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
C.A.S. Venituri proprii Asigurari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea-formular nr.2, in original
2.)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG.34/2006- formular nr.3
3.)Certif de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local
4)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat ( (Agentia Nationala de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice)- certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele. Persoanele juridice starine terbuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantiinerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG34/2006 actualizata. Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie prezentate in original sau copie conform cu originalul , insotite de traducerea autorizata in limba romana -legalizate a fie in termen de valabilitate si sa nu prezinte datorii restante. Ofertantii care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie, ofertele vor fi considerate innaceptabile cf art.36 ali (1) lit.b) din HG 925/2006
5). Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular nr. 4
( certificat de participare la licitatia cu oferta idependenta) formularul nr.8
7.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69? din OUG 34/2006- Prezenatra formularului nr.10
Nota: mentionam ca persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractantesunt: Dr. Teodaora Olariu-Manager, Ec. Nicolina Popa- Director Financiar Contabil, Farm. Suciu Lucia, Ec. Ioan Grat, Jr. Jurgiu Mihaela, Ec. Redis Florin, Ec. Petcov Slagean, dr. Ioanas Lucretia, Dr.Pitea Viorel, Dr.Prisca Mirandolina, Dr.Cotoraci Coralia, Dr. Ioiart Rodica, Dr. Stamoran Luminita, Dr. Nini Gheorghe, Dr. Szekely Orban Csaba 1.)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitateal ofertantului corespunde cu obiectul procedurii , in original sau copie conform cu originalul, 1.)Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.)Autorizatie pentru activitatea de distributie en-gros de medicamente -certificata conform cu originalul
2) Autorizatie de functionare eliberata de MSP
3) APP elibertat de Agentia Nationala a Medicamentului pentru produsul oferit
3) Prezentarea de catre ofertant a documentelor pri care acesta confirma/probeaza calificarea personalului propus
Iso 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista doua sau mai multe propuneri financiare identice, pentru stabilirea ofertantului castigator, ofertantii vor depune o noua oferta financiara in SEAP in urma unei solicitari de clarificari din partea autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ARAD
Adresa postala: Str. Andrenyi Karoly, nr.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 31000, Romania, Tel. +40 257211233, Email: [email protected], Fax: +40 257211233
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 12:43