Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare reactivi
Anunt de participare numarul 120398/30.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Adresa postala: str.Calea Campulung , nr.6-8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110 147, Romania, Punct(e) de contact: DELIA LITA, Tel. 0248 223449;0740247811, Email: [email protected], Fax: 0248 220878, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii de gospodarire a apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie motorina lichida
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul de carburanti al autoritatii contractante din localitateaValeaMare ( situat la distanta de cca 2 km de intrarea in Pitesti dinspre Campulung)
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie motorina lichida Euro
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime :85 tone motorina EURO 5:
Cantitati maxime :100tone motorina EURO 5 in cazul in care contractul se prelungeste prin act aditional pana la 30.04.2012 criteriile de calificareraportandu-sela valoarea estimata pentru aceasta cantitate
Valoarea estimata fara TVA: 557, 140RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de particip.=7500 lei valab.90 de zile de la data deschid.ofertelor, pana la 14.09.2011, si gar.de buna exec.2%din val.contract fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cazierul judiciar al persoanei juridice
- cazierelejudiciareal persoanei/persoanelor fizice ce o reprezinta in raporturile comerciale si juridice ( director/directori) (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)
-cazierul judiciar
-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta-Prezentare Certificat unicde inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta
-Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Persoane juridice//fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu obiectul contractului si cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original si copie tradusa de un traducator autorizat in limba romana si legalizat precum si documente privindreprezentantul sau in Romania
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea- bilantul contabil pe anul 2010 vizat si inregistrat de organele competente
-Prezentarea de extrase bilantiere , formulare , de declaratii legaleprivind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A) CIFRADE AFACERI GLOBALA - obligatorie- cifra de afaceri globala pe anul 2010 este minim 776.781leiSau- cifra de afaceri globala medie pe anii ultimii trei ani (2008, 2009, 20010)este minim 776.781 leiB.CIFRADE AFACERI REALIZATA PE DOMENIUL DE ACTIVITATE AFERENT OBIECTULUI CONTACTULUI.-obligatorie- cifra de afaceri realizata pe domeniul de activitate aferent obiectului contractului in anul 2010 este minim 500.000 leiSau- cifra de afaceri medierealizata pe domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani (2008, 2009, 20010) este minim 500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experienta similara-incheierea si indeplinirea in fiecare din ultimii 3 ani cel putin un contractde furnizare MOTORINA ? EURO DIESEL 5, iar suma cantitatilor de motorina euro 5 livratein fiecare din cei trei ani sa fie cel putin 80 tone.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar-Autorizarea pentru livrarea produselor (conform Formular 6) sau orice alt document care dovedeste trasabilitatea produsului ofertat de la un producator autorizat-Lista mijloacelor de transport autorizate pentru livrarea produselor petroliere(cisterne ).Din care sa rezulte ca existe cel putin o cisterna cu capacitate de minim 8519 litri cedescarca produsul cu pompaproprie, eliberand tichetul de livrare la beneficiar din care sa rezulte volumul efectiv descarcat, volumul la 15sC descarcat , densitatea de descarcare, temperatura efectiva, rezultand astfel masa .
-- Certificat de omologare, respectiv licenta aferenta eliberata de RAR, valabila la data deschiderii ofertelor .
-Fisa tehnica a produsului ofertat (indicatori de calitate
-Fisa tehnica de securitate pentru produsul ofertat.--Certificat ISO 14001/2007 SISTEM MANAGEMENT ALMEDIULUI emis de organisme de certificare acreditate sau certificat echivalent
-Certificat ISO 9001pentru Sistem de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate sau certificat echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
etapa finala electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.09.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2011 09:00
Locul: sediul autoritatii contractante din Pitesti, str.Calea Campulung, nr.6-8, jud.Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
tipul de finantare: - surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
sesizarea se face in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat a fi nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic Contencios
Adresa postala: str.Calea Campulung, nr.6-8, Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110147, Romania, Tel. 0248/208718, Fax: 0248/220878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2011 14:23