Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de servicii transport aerian ocazional mai 2012-aprilie 2014


Anunt de participare numarul 133036/11.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Str. Eforiei nr.3 sect.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Dumitru, Tel. +40 213156468, Email: [email protected], Fax: +40 213156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Adresa postala: str.Eforie nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Dumitru, Tel. +40 213156468, Email: [email protected], Fax: +40 213156468
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Adresa postala: str.Eforie nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Dumitru, Tel. +40 213156468, Email: [email protected], Fax: +40 213156468
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Adresa postala: str.Eforie nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Dumitru, Tel. +40 213156468, Email: [email protected], Fax: +40 213156468
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadrude servicii transport aerian ocazional mai 2012-aprilie 2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: str.Eforie nr.3 sector 5str.Piata Revolutiei nr.1A sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 598, 709.68RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadrude servicii transport aerian ocazional pentru perioada mai 2012-aprilie 2014
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea serviciilor de transport aerian ocazional de pasageri curse interne (pentru 14 orase) si curse internationale (pentru 70 tari)
Valoarea estimata minima 4281935.48 RON,
Valoare estimata maxima 5598709.68 RON
Valoarea estimata fara TVA: 5, 598, 709.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia pt part.- 83.980, 00lei.- Perioada de val.este de 75 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire: - prin virament bancar, incontul nr. RO86TREZ7005005XXX000168 D.T.C.P.M.B , Cod Fiscal 4267095, sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate deasigurari, care se prezinta in original Formular orientativ ? Formular nr.11.In cazul IMM, cuantumul gar. de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare si va fi prezentata in original.In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categoria IMM.Atentie.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia dereducerea cu 50%prevazuta de Legea nr.346/2004. In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1)din OUG nr.34/2006.CONTINUARE la pct.VI.3) Garantia de buna executie este de 5% din val contr fara TVAGar. de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti, conform prevederilor art. 90, alin. (1) si alin (2)din H.G.R. nr. 925/2006.. Forma de constituire a gar de buna ex: printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara saude o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Formular orientativ ? Formular nr.19), sau in cazul in care val gar de buna ex este redusa ca valoare, se accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie in numerar.CONTINUARE la pct.VI.3)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si Proiecte de Asistenta tehnica ale Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.4-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completaDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, Formular nr.5 -Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181din O.U.G. nr.34/2006 - In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completaDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 doar lit. a, c^1 si d din OUG nr.34/2006, Formular 17 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formularul 14 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. 34/2006 -conflictul de interese -In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1, Persoane cu functie de decizie: Alexandru Dumitrana -secretar general, Gheorghe Emacu-secretar de stat, Dragulin Stelica -director general, Constantin Marin- director general adj., Stanciuc Matei director general, Nan Florin ? Mihail- director general, Humin Lidia-director, Bunghiuz Florin ? Nicolae- sef grup, Negrila Mihai- sef serviciu, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialepe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinireaobligatiilor scadente la plata in luna anterioaracelei in care se depune oferta.
Se vaprezenta Certificatul de atestare fiscalain copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avandmentiunea ?conform cu originalul?, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local din care sa rezulteindeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioaracelei in care se depune oferta. Se vaprezenta Certificatul privind plata impozitelor si taxelor localein copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avandmentiunea ?conform cu originalul?, In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1, art. 180 sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. pentru persoane juridice romane
-Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).NOTA - Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avandmentiunea ?conform cu originalul?.
Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator esmis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006, pentru persoane juridice/fizice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prinCaietul de sarcini. Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.
-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
Se solicita prezentarea Certificatului de AcreditareI.A.T.A ? (Asociatia Internationala a Transportatorilor Aerieni); Documentul va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avandmentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care Certificatul de acreditare IATA este depus in alta limba decat cea romana, acesta se va prezenta in traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Fisei de informatii generale Formular nr.6
Bilantul contabil pentru anul 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care oferta este depusa de unoperator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va completa Formularul nr.8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul acordului-cadru, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
75zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2012 10:00
Locul: Directia Generala Logistica str.Eforie nr.3 sector 5Bucuresti tel+40 213037080 int 10653
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor putea fi prezentireprezentantii ai operatorilor economicicare doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): O parte din acordul cadru este finantat , pentru deplasarile interne, prin proiectul ?Sustinerea implementarii PO DCA? cod SMIS 12062, iar pentru cele externe din proiectul ?Asigurarea perfectionarii personalului AM PODCA prin participarea la conferinte, seminarii, cursuri si retele tematice? cod SMIS 12092.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
cont pct.III.1.1.a)N O T A: Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constituirii garantiei bancare pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise, de catre comisia de evaluare.Cont.de la pct.III.1.1.b)- Nota: In cazul IMM, cuantumulgarantiei de buna executie solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratiape propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare si va fi prezentata in original.-In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: a)Lista cuprinzand asociatii (Formularul nr.8.1 ? Declaratie privind lista asociatilor), completata de liderul Asocierii.b) Acord sau o Scrisoare preliminara de asociere ? oferta trebuie sa cuprinda un accord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se oblige ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legalize asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1A sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. +40 213130219, Fax: +40 213130219, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2012 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer