Licitatie Publica - ACORD CADRU FURNIZARE PRODUSE FARMACEUTICE
Anunt de participare numarul 139741/18.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal " DR. AUREL TULBURE"
Adresa postala: Fagaras , Ghioceilor Nr. 1, Localitatea: Fagaras, Cod postal: 505200, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Toaca, Tel. +4 0268211665, Email: [email protected], Fax: +4 0268211665, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ALTELE
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRUFURNIZARE PRODUSE FARMACEUTICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MUNICIPAL ?DR.A.TULBURE?FAGARASStr.Ghioceilor nr.1, FAGARAS, jud. Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 839, 786.74RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar, in functie de necesitati si de fondurile financiare alocate cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU FURNIZARE PRODUSE FARMACEUTICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-A SE VEDEA ANEXA B-INFORMATII PRIVIND LOTURILE
Contractele subsecvente se vor incheia lunar, in functie de necesitati si de fondurile financiare alocate cu aceasta destinatie.Cantitatea estimataminima si maxima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent precum sicantitatea estimata minima si maxima care ar putea face obiectul intregului acord-cadru, sa gaseste in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 839, 786.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
DA-A SE VEDEA ANEXA B;? perioada de valabilitate a garantiei de participare : - ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?. - modalitatea de constituire : -potrivit art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. - De preferat garantia de participare va fie emisa de catre o banca din Romania. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. -Garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorsi si va fi prezentata si la sediul Spitalului Municipal "Dr. A. Tulbure"(STR. GHIOCEILOR, NR.1-FAGARAS-SECRETARIAT), de catre toti operatorii economici.A se vedea anexa B. Cuantumul garantiei de buna executie: -5 % din pretul contractului fara TVA Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.1) din HG 925/2006. De preferat garantia de buna executie va fi emisa de catre o banca din Romania.Garantia de buna executie va fi de 5%din valoarea fiecarui contract subsecvant, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatia de distributie en gross de medicamente eliberata de Ministerul Sanatatii.
- Autorizatie de punere pe piata. Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care confirma ca produsele ofertate detin A.P.P.
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri Solicitat- Se solicita Cifra de Afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari de produse in ultimii 3 ani Solicitat
Standarde de asigurarea calitatii Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6952/21.09.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare-proceduta on-line
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, ( in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi, o noua propunere financiara) pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL MUNICIPAL ?DR.A.TULBURE? FAGARAS
Adresa postala: STR. GHIOCEILOR NR.1, Localitatea: FAGARAS, Cod postal: 505200, Romania, Tel. +40 0268211665, Email: [email protected], Fax: +40 0268211665, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2012 14:43