Licitatie Publica - Acord cadru pe 4 ani pentru achizitia de servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si instalatiilor, Acord cadru pe 2 ani, pentru servicii de reparare si intretinere a echipamentului medical
Anunt de intentie numarul 9977/30.01.2008
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN IASI
Adresa postala: STR. PRIMAVERII 74, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700173, Romania, Punct(e) de contact: LAURA ALBU, Tel.0232/208151, Email: [email protected], Fax: 0232/239260
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
organism de drept public, infiintat pentru a satisface nevoi de interes general, activitati medicale de urgenta si transport sanitar
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord cadrupe 4 ani pentru achizitiade servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si instalatiilor
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : service (atelier)autorizat din localitatea beneficiarului
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 800, 000 si 3, 500, 000RON
Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si instalatiilor conexe( autosanitare marca Dacia, Fiat Ducato , Iveco Daily , Mercedes Sprinter 316 CDI, Ford Tranzit T160, Aro 243, TV 12S, Wolswagen Transporter)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Se va incheia acord cadru pe o perioada de 4 ani
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord cadru pe 2 ani, pentru servicii de reparare si intretinere a echipamentului medical
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : la sediul autoritatii contractante
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 70, 000 si 80, 000RON
Achizitie servicii de reparare si intretinere a echipamentului medicaservice aparatura medicala = ~86880ron/2ani
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Se vor incheia contracte subsecvente unui acord cadru pe o perioada de 2 ani.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2008 10:57