Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU : PROIECTARE SI EXECUTARE LUCRARI DE REABILITARE TROTUARE SI RIGOLE IN ORASUL BAICOI


Anunt de participare numarul 124276/16.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Baicoi(Primaria Oras Baicoi)
Adresa postala:  Baicoi str.Unirii nr.21, Localitatea:  Baicoi, Cod postal:  105200, Romania, Punct(e) de contact:  Sediul Primariei Orasului Baicoi, Str. Unirii nr.21, Oras Baicoi, judetul Prahova, Compartiment Achizitii Publice, Tel. 0244/260830; 0731042200, In atentia:  Simona Luntraru, Mariana Buturoiu, Email:  [email protected], Fax:  0244/260987, Adresa internet (URL):  www.primariabaicoi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: autoritate publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU : PROIECTARE SI EXECUTARE LUCRARI DE REABILITARE TROTUARESI RIGOLE IN ORASUL BAICOI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Intravilanul orasului Baicoiconform caietului sarcini
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500, 000 si 5, 550, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: FRECVENTA SI VALOAREA CONTRACTELOR CE VOR FI ATRIBUITE: 2 CONTRACTE SUBSECVENTE, VALOAREA PRIMULUI CONTRACT FIIND ESTIMATA LA SUMA DE 2, 500, 000 RON SI VALOAREA CELUI DE ALDOILEA CONTRACT FIIND ESTIMATA LA SUMA DE 3, 050, 000RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU: PROIECTARE SI EXECUTARE LUCRARI DE REABILITARE TROTUARE SI RIGOLE IN ORASUL BAICOI
FRECVENTA SI VALOAREA CONTRACTELOR CE VOR FI ATRIBUITE: 2 CONTRACTE SUBSECVENTE, VALOAREA PRIMULUI CONTRACT FIIND ESTIMATA LA SUMA DE 2, 500, 000 RON SI VALOAREA CELUI DE ALDOILEA CONTRACT FIIND ESTIMATA LA SUMA DE 3, 050, 000RON.
DURATA ACORDULUI CADRU ESTE DE 3 ANI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
71335000-5-Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE SI EXECUTARE LUCRARI DE REABILITARE TROTUARE SI RIGOLE IN ORASUL BAICOILucrarile de amenajare a trotuarelor in Orasul Baicoi sunt lucrari de reabilitare si au rolul de refacere a trotuarelor prinimbracarea lorcu pavele.
lUCRARILE SE EXECUTA IN INTRAVILANUL ORASULUI BAICOI, DOMENIUL PUBLIC.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500, 000 si 5, 550, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garant part - 2%din val estim a acord cadru fara T.V.A.?110, 000.00 lei.garant de buna executie: 10% din val fara T.V.A a contract subsecvent .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si alte venituri legal constituite.Plata- pe baza facturilor emise de executant, insotite de situatiile de lucrari intocmite de executant si avizate de dirigentele de santier.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Angajamentul ferm va fi prezentat sub forma indicata in Formularele 10 si 11, va fi legalizat de un notar si va fi insotit deFormularele 12 si 13.
- Formular 14-sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv valori, cantitati sau altele asemenea.- Completare Formular 7 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura
De asemenea si subcontractantii.-Completare Formular 23 ? Acord de asociere ? daca este cazul
Completare Formular 5 ? Declaratie privind eligibilitatea(art. 180 din O.U.G. 34/2006)
Completare Formular5A -Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta .
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6.
Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman.
Certificat privind plata impozitelor si taxele locale .Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul 7 .
Certificat constatator emis de Of. Registrului Comertului ? valabil la data depunerii ofertelor -, in original sau copie legalizata, copie conf. originalCertificat de inregistrare ? in copie conf. original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta formularul ?Informatii generale? - Formularul 15.
?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie deafaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) - minim5.000.000lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inin ultimii5 ani, Formularul 16.
Lista dotarii cu utilaje specifice lucrarilor si serviciilor ce fac obiectul contractului, Formularul 19.
Contractelor de executie de lucrari.-copie
? Proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor. .-copie
? Proceselor verbale de receptie finala - daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor. .-copie
? Recomandarilor de la beneficiari, Formularul 18.
? Fiselor de experienta similara aferente Contractelor de executie de lucrari, Formularul 17.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (completare formular nr.20 ), Pentru personalul responsabil ptr. indeplinirea contractului se vor prezenta CV-urile, copie diplome, atestate, contractele de munca , iar pentru pavatori se vor prezenta copie dupa diploma de calificare si contractele de munca.
Se solicita completarea declaratiei cu subcontractantii si specializarea acestora - Formularul 21, siprezentarea acordurilor de subcontractare - Formularul 22.Completare Formular 23 - Acord de asociere semnat de catre fiecare asociat.certificarea sistemului de management al calitatii, respectivSR EN ISO 9001:2001 sau echivalente-certificarea sistemului de management al responsabilitatii socialeSA 8000:2008 sau echivalent.
certificatului care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent, prezentarea certificatului care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale in conformitate cu cerintele standardului SR OHSAS 18001:2008 sau echivalent.
Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere in acest sens ? Formular nr. 28
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru indeplinirea cerintei minime ''experienta similara'' la procedura de achizitie se solicita prezentarea a cel putin 1 contract de lucrarii drumuri in valoare de 2.500.000 lei.Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare / chirie, sau sa faca dovada ca are acces laminim urmatoarele instalatii, echipamente, utilaje si autovehicule: 1. statie de betoane -1 buc ;2. autocamioane de transport prevazute cu macara-2 buc ;3. excavator cu cupa-1 buc ;4. buldoexcavator -2 buc.5. cilindru compactor ? 2 buc ;6. laboratoare utilizate si autorizate cel putin degradul IIOfertantul trebuie sa demonstrezeca dispune de personal calificat: 1. un inginer in specialitatea drumuri / coordonatorlucrare-licentiat al unei facultati de constructii;
-experienta profesionala specifica minim 3 ani in derularea unor lucrari in domeniul infrastructurii de transport, avand calitatea de conducator la maxim 2 lucrari similare cu obiectul contractului , executata si pusa in functiune2. responsabil tehnic atestat in domeniul constructiidrumuri-licentiat al unei facultati de constructii-experienta profesionala specifica (RTE)minim 2 ani-conf. art.14 Legea 10/1995 reactualizata3. pavatori calificati ?cel putin 10 persoane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
90.91%
100.01
Descriere: Componenta financiara
2.
COMPONENTA TEHNICA
9.09%
10
Descriere: Garantia acordata lucrarilor
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
Pondere componenta tehnica: 9.09 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  stradaStavropoleos, nr.6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/ 3104641, Fax:  021/ 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. 256^2 din O.U.G.34/2006 modif de art.50^2 /Legea 278/2010
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii Publice si Contractari
Adresa postala:  Primaria Orasului Baicoi, Str. Unirii nr.21, Oras Baicoi, judetul Prahova, Localitatea:  Baicoi, Cod postal:  105200, Romania, Tel. 0244/260830, Email:  [email protected], Fax:  0244/260987
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2011 17:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer