Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru ? Reactivi de laborator


Anunt de participare numarul 148128/22.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Emil Isac, nr. 13, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii, Tel. +40 264597256, In atentia: Ec. Olimpia Butnar ; Ing. Budai Ioan, Email: [email protected], Fax: +40 264430896, Adresa internet (URL): www.umfcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru ? Reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Chimicale, str. Pasteur , nr 4, cam.8, parter, Municipiul Cluj-Napoca, Jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 luni
Valoarea estimata fara TVA: 558, 020RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: In baza acordurilorcadru, autoritatea contractanta va incheiacontracte subsecvente lunar, in functie de sumele disponibile in cadrul proiectului
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1:1. Kit detectie IL-17C2. Kit detectie IL-1 alpha3. Kit pentru detectie supernatant culturi celulare
4. Substrat pentru pentru experimente5. Solutie de spalare6. MicroplacireactivLotul 2:1. Kit pentru purificarea RNA-ului total
2. Kit pentru detectia cantitativa senzitiva si specifica a miARN-urilorkit 1000
3. Kit pentru detectia cantitativa senzitiva si specifica a miARN-urilor-kit 200
4. kit pentru detectia cantitativa a mutatiilor genei kras-codon prinpirosecventiere
5. Kit pentru detectia cantitativa a mutatiilor genei EGFR
6. Kit extractie ADN genomic din tesuturi parafinate7. Kit pentru reactia de revers transcriere a ARN-ului total
8. Kit de purificare acizi nucleiciLotul 3:
1. Kit de 40 reactii optimizat pentru extractia de ARN total
2. Kit de 40 reactii pentru extractia ARN-ului si a proteinelor din exozomii din ser
3. Kitul ce con?ine reactivi pentru digestie eficienta
4.Kit pentru extractia ARN-ului total si a proteinelor din exozomi.
5. SuperScript III reverstranscriptaza
6. Supermix de 500 de reac?ii
7. Celule epiteliale mamare umane primare
8. Kit de detectie tip primer
9. Teste preformulate
10. Testepentru pentru a masura expresia de transcriptomi
11. Test foarte selectiv pentru ADN-ul dublu catenar
12. Kit de 1500 reactii de 5µlsau 300 reactii de 25µl
13. Kit Elisa pentru IL-6Lotul 4:
1. Solu?ie apoasa utilizata pentru deparafinarea sec?iunilor de ?esut de parafinaLotul 5:
1. Kit pentru separarea si analiza fragmentelor ADNdcLotul 6:
1. P 53 set primeri.
2. Kit de reactivi si enzime pentru pirosecventiere
3. Kit de solutii tampon pentru pirosecventiere
4. Kit de microsfere de impachetare
5. Kit pentru spalare de intretinere pentru pirosecventiator6. Kit dereactivi pentru PCR in emulsie Lib-A pentru pirosecventiere.
7. Ulei pentru PCR in emulsie
8. Kit de reactivi pentru recuperarea microsferelor pentru pirosecventiereLotul 7:
1.Kit de sinteza sonde de miARN
2.Kit de sinteza sonde microarray din piese incluse la parafina.
3. Dispozitiv pentru protectia lamei microarray
4. Kit de purificare AND
5. Kit referinta pentru ADN-ul genomic
6. Reactiv necesar pt evaluarea eficientei hibridarii
7. Reactiv universal pentru hibridarea sondelor microarray pe lame de densitate mare
8. Kit evaluare calitate ARN
9. Kit evaluare calitate ARN (pana la 50 pg/ul ARN
10. Lame microarray pt evaluarea speciilor mici de miARN
11. Lame microarray pentru analiza CGH
12. Unitate de analiza microarray
13. Kit pentru separarea si analiza fragmentelor ADNdc, in concentratii scazuteLotul8:
1.Anticorp primar anti aSMA, mouse-anti-human
2.Anticorp secundar goat anti-mouse IgG
3. Anticorp primar anti-collagen type 1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatileminime si maxime a Acordului cadru/unui singur contract subsecventpentru fiecare lot in partese regasesc inCaietul de sarciniValoarea estimata fara TVA pentru cantitatea maxima: Lot 1:36.525leiLot 2:242.020leiLot 3:101.020lei
Lot 4:1.600leiLot 5:6.000leiLot 6:10.255lei
Lot 7:149.800lei
Lot 8:10.800leiLot 1+lot 2+Lot 3+Lot4+Lot5+Lot 6+Lot 7+Lot 8:558.020 lei
Valoarea estimata fara TVA: 558, 020RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: Lot 1:700leiLot 2:4.800 leiLot 3:2.000leiLot 4:30leiLot 5:110leiLot 6:200leiLot 7:2.900leiLot 8:210leiIn cazul depunerii in ALTA VALUTA curs de schimb BNR LEU/ ALTA VALUTAvalabil la data publicarii Anuntului de participare in SEAP.Pentru Lotul 2 si Lotul 7 sunt aplicabile prevederile art.278^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: virament bancar in contul RO76TREZ2165005XXX006882 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca, Beneficiar: Universitatea de Medicina si Farmacie ?Iuliu Hatieganu?, Cluj-Napoca) - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular 12), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertantii incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si care prezinta declaratie in acest sens, au dreptul de a constituii garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Garantia de participare se va posta obligatoriu pe SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si originalul altul decat O.P. se va transmite pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, la sediul autoritatii contractante, str. Emil Isac, nr. 13, cam.17, Cluj-Napoca.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii EconomiceContract de finantare 228/06.08.2010, proiect nr. 709 cod SMIS 12683, cu titlul ? BREASTIMPACT"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Formularul 12A privind Eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completataIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.
Cerinta nr. 2: Formularul 12 B : Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului dinprezenta procedura.
Cerinta nr. 3: Formularul 12D : Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ¹ din O.U.G. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector: Prof. dr. Alexandru Irimie
Director general administrativ: dr. Ec. Ioan Pop
Director economic Ec. Sorina TecarSef lucrari dr. Ioana CorneliaStanca Neagoe
Sef Birou achizitii: ing. Ioan Budai
CFP: Ec. Mirela PopaEc. Simona Mondoc
Jurist : Adelina Popovici
Ec. Olimpia Maria ButnarChimist Ancuta Margareta RusLaura Ancuta Pop
Ec. Carmen Colceriu
Cerinta nr. 4: Formularul 12C- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Cerinta nr. 5: Formularul 20- Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta ? conf. 314/12.10.2010
Pentru demonstrarea indeplinirii ?criteriilor de calificare si/ sau selectie (punctul III), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la primirea din partea autoritatii contractante a unei solicitari in acest sens. Cerinte obligatorii: Persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990
Precizam faptul ca ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acesteia cu cel depus in oferta. Mentionam ca informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniu aferent contractului in ultimii 3 ani.
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual, lei/ valuta comunicat de BNR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul 6 din sectiunea formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22-2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii EconomiceProiect cu finantare nerambursabila POS CCE : Contract de finantare 228/06.08.2010, proiect nr. 709 cod SMIS 12683, cu titlul ? Impactul clinic si economic al identificarii profilelor moleculare transcriptomice si proteomice in terapia neoadjuvanta a cancerului de san triplu negativ? BREASTIMPACT
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
VI.3) Alte informatii
In situatia in care pe primul loc se claseaza 2 sau mai multe oferte cu acelasi pret comisia va solicita clarficiari prin inetermediul facilitatilor SEAP , incarcarea de catre ofertantii in cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara.Autoritatea contractanta va avea in vedere si va permite formularea de amendamente cu privire la clauzele specifice odata cu depunerea ofertei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Atat la CNSC cat si la sediul Autoritatii Contractante, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea de Medicina si Farmacie ?Iuliu Hatieganu? - Oficiul juridic
Adresa postala: str. Emil Isac, nr. 13, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Tel. +40 264597256-2133, Email: [email protected], Fax: +40 264430896
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2013 16:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer