Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru , servicii de proiectare pentru cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte din sector 2


Anunt de participare numarul 104951/31.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala:  str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021561, Romania, Punct(e) de contact:  VictoritaBocea, Tel. 252.44.46, In atentia:  Victorita Bocea, Email:  [email protected], Fax:  252.44.46, Adresa internet (URL):  www.ps2.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru , servicii de proiectarepentru cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte din sector 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la adresele blorilor precizate in anexa 2 din documentatia de atribuire
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 8 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 064, 175.26RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza tehnica + Audit energetic + Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventie + Proiect tehnic + Detalii Tehnice deExecutie + Caiete de Sarcini inclusiv Documentatie tehnicade autorizare a lucrarilor de interventii pentru cresterea performantei energetice pentru blocurile de locuinte cuprinse in anexa 2 la caietul de sarcini si asistenta tehnica sidocumentatii aferenteprestarii de servicii de certificare a performantei energetice la blocurile de locuinte dupa finalizarea lucrarilor de interventie la acestea .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
interventii pentru cresterea performantei energetice pentru blocurile de locuinte cuprinse in anexa 2 la caietul de sarcini si asistenta tehnica sidocumentatii aferenteprestarii de servicii de certificare a performantei energetice la blocurile de locuinte dupa finalizarea lucrarilor de interventie la acestea .
Valoarea estimata fara TVA: 3, 064, 175.26RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii participare: LOT1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8=4223lei, 3953lei, 4307lei, 3479lei, 3442lei, 3052lei, 2989lei, 4032lei(Total garantii/loturi=29477lei)Garantia de buna executie=10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, conform OUG 34/ 2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/ 2006, Declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale la data de deschiderii ofertelor, Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, care contine codul unic de inregistrare / Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional / (copie pe care reprezentantul legal al ofertantului sa certifice ca este conform cu originalul, semnat si parafat)/Certificat constatator, privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent care trebuie sa certifice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aiba inscris in certificat codul CAEN corespunzator Cod CPV, valabil la data deschiderii ofertelor si trebuie sa fie prezentat in original sau copie legalizata sau copie pe care reprezentantul legal al ofertantului sa certifice ca este conform cu originalul semnat si parafat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completare Declaratie ? Fisa de informatii generale, cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ( trei ) ani sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana de un traducator autorizat)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnicaInformatii privind personalul tehnic si de specialitate angajat
Informatii privind subcontractantii
Declaratie pe propria raspundere a proiectantului privind respectarea dreptului de proprietate intelectuala
Informatii privindprezentarea de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie pe propria raspundere a proiectantului privind respectarea dreptului de proprietate intelectuala/echivalent, 3 Recomandari/Documente constatatoare favorabile privind indeplinirea obligatiilor contractuale: copii contracte si Procese Verbale de Receptiefinala pentru proiecte similare prestate in ultimii 3 aniDeclaratie pe proprie raspundere privind numarul mediu al personalului angajatin ultimii 3 ani: personal de specialitate, cadre de conducere, persoanele responsabile direct de contract: Copii diplomele siCV ? uri;i recomandari pentru echipa de specialisti: 1 Sef de proiect, 2 Arhitecti, 1 auditor energetic, 1 Inginer de rezistenta, 1 Inginer instalatii termice, 1Devizist, Verificatori de proiecte pe domeniile constructii si arhitectura si instalatii, copie dupa contractul de munca / colaborare , contract de prestari servicii/ alte documente similare care angajeaza relatii intre ofertant si specialisti-declaratie pe propria raspundere privind modul de participare la procedura: in nume propriu, asociere(acordul de asociere cu precizarea liderului, documente de calificare pt fiecare participant)si subcontractanti(Lista cuprinzand subcontractantii, declaratia ofertantului privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora )-declaratia ofertantului prin care cedeaza drepturile de autor-insusire propunere de contract-Certificare sistemul calitatii ISO 9001/echivalent, Declaratieca va respecta standardele de calitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S56-083450 din 20.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2010 11:00
Locul: Sediul administrativ al Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti, str. Chiristigiilor nr. 11-13, sect. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operastorilor economici prezenti la procedura, observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Acordurile cadru ce urmeaza a fi incheiate, cate unul pentru fiecare dinb cele 8 loturi, cu un nr. de minim3 operatori economici care vor prezenta oferta admisibila.Operatorii economici participanti vor prezenta oferta pentru unul sau mai multe loturi. Conditiile de calificare solicitate ofertantilor sunt dimensionate pentru atribuirea unui LOT.In cazul in care operatorul economic va depune oferta pentru mai multe loturi, acesta va prezenta dovada indeplinirii capacitatii profesionale pentru fiecare lot ofertat.(exemplu echipa distincta)Pentru fiecare lot prezentat in Anexa 2 a caietului de sarcini se vor incheia cate un acord cadru, in baza carora se vor incheia contracte subsecvente.Cantitatea minima care poate fi atribuita dintr-un lot, printr-un contract subsecvent poate fiformata dintr-unbloc din lot.Cantitatea maxima care poate fi atribuita dintr-un lot, printr-un contract subsecvent, poate fi formata din toate blocurile din lot.Operatorul economic va avea in vedereposibilitatea atribuirii cantitatii maxime dintr-un lot, ordinul de incepere fiind comunicat simultan pentrucantitatea maxsima(toate blocurile din lot).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos nr.6, sector 4, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041318, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
tribunalul Bucuresti -sectia a IX A
Adresa postala:  Bulevardul Unirii nr.37, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  031318, Romania, Tel. 0213132178, Email:  [email protected], Fax:  0213132178, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica din cadrul Sectorului 2 alMunicipiului Bucuresti
Adresa postala:  Str. Chiristigiilor nr.11-13, Sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021561, Romania, Tel. 0212096016, Email:  [email protected], Fax:  0212096016, Adresa internet (URL):  www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2010 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer