Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru- servicii de proiectare pentru obiectivul de investitie: LUCRARI DE INTERVENTIE(demolare, consolidare, modernizare, RK) si EXTINDERE la imobilul Judecatoriei Buftea


Anunt de participare numarul 114368/21.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Punct(e) de contact:  DOINA ERHAN, Tel. 3192697, Email:  [email protected], Fax:  3192697, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru- servicii de proiectare pentru obiectivul de investitie: LUCRARI DE INTERVENTIE(demolare, consolidare, modernizare, RK) si EXTINDERE la imobilul Judecatoriei Buftea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judecatoria Buftea, str. Stirbei Voda nr. 16, oras Buftea, judet Ilfov.
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru executia de lucrari de interventie si extindere la imobilul judecatoriei Buftea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Documentatie desfiintare(demolare) pentru fiecare obiectiv, care va cuprinde: documentatia tehnica PAD si documentatia economica.
2. Documentatia integrala pentru amenajare sediu Trib. Ilfov si Jud Buftea, compusa din:
2.1 Extindere, care va cuprinde: studiu de fezabilitate, proiect tehnic(DTAC+POE), detalii de executie(DE+ vize, acorduri, etc)
2.2 Consolidare, modernizare, RK, care va cuprinde: DALI+PT(DTAC+POE)+DE(avize, autorizatii, verificari, etc.).
3. Deviz general si pe specialitati
4. Urmarire executie
5. Intocmire raport la terminarea executiei
6. Program urmarire a comportarii lucrari in timp+ proiect AS-BUILT
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 17.000 lei, garantia de buna executie 7% din valoarea acordului cadru fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea - original
- Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006- original- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor ? original sau copie legalizata.
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-eliberat de Primaria locala, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor? original sau copie legalizata.
-Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute laArt.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta ? original
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-original
- Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului ? original sau copie legalizata
- Certificat de inregistrare(CUI)- copie legalizata
Pentru persoane fizice/juridice straine: documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta - copie legalizata si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009 si la 30.06.2010 , vizate si inregistrate de organele competente - in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?
-Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie mai mare de 1.200.000 lei fara TVA-original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.200.000 lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista cu principalele servicii, similare cu serviciile ofertate, efectuate in ultimii 10 ani, a caror valoare totala trebue sa fie mai mare de 600.000 lei fara TVA ? original.Se vorprezenta recomandari din partea beneficiarilor din lista, semnate si parafate in original, prin care sa fie atestata calitatea serviciilor de proiectare, prestate si in baza carora au fost executate lucrari, sauSe va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, cu serviciile de proiectare prestate, similare cu serviciile ofertate si in baza carora au fost executate lucrari, original
- Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice care vor fi folosite de ofertant pentru asigurarea executarii serviciilor si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii -original.Se va prezenta Manualul calitatii pentru servicii de proiectare, certificate de un organism abilitat -copie.
- Declaratie pe proprie raspundere privind personalul tehnic de specialitate, care va fi folosit de ofertant pentru asigurarea executarii serviciilor si controlul calitatii acestora ? original.Ofertantul va face dovada ca dispune de personalul tehnic de specialitate, pentru fiecare dintre specialitati ? copie legalizata.-Acord de asociere, daca este cazul ? in copie legalizata
- Certificat ISO privind asigurarea de catre ofertant aSistemului de managment al calitatii pentru serviciile de proiectare ? copie legalizata. Nu se accepta societati in curs de certificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
600.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/M1/340/11.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2011 12:00
Locul: Curtea de Apel Bucuresti, Splaiul Insependentei nr. 5, sector 4, Bucuresti, etaj, camera E65-E66
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa si copie carte de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natoinal de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213.100.464, Fax:  0213.104.462, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul de Mediere
Adresa postala:  Str. Cuza Voda nr. 64, sector 4., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040285, Romania, Tel. 0213.302.560, Email:  [email protected], Fax:  0213.302.580, Adresa internet (URL):  www.cmediere.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.Pt. documentatia de atribuire publicata in SEAP, data luarii la cunostinta este data publicarii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213.195.176, Email:  [email protected], Fax:  0213.195.176, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2011 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer