Licitatie Publica - Acord cadru servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Anunt de intentie numarul 20820/20.01.2012
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRASOV
Adresa postala: Str. Dr.Victor Babes nr.27, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500073, Romania, Punct(e) de contact: Janeta Soroiu, Tel. +40 0268413333, Email: [email protected], Fax: +40 0268416411, Adresa internet (URL): WWW.AMBULANTABRASOV.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord cadruservicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Service(atelier)specializat in localitatea beneficiarului
Cod NUTS: RO122 - Brasov
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 5, 631, 249.08RON
Acord cadru pentru o perioada de 4 ani-Servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe(in functie de tipul autosanitarelor.)
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.05.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
acord cadru pentru o perioada de 4 ani
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Acord cadru 4ani. Procedura de atribuire licitatie , criteriul de atribuire -pretul cel mai scazut, garantie de participare 2% din valoarea estimata.Criterii de calificare si selectie: declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 din OUG34/2006, ,certificat de participare cu oferta independentaconf. ord.314/2010, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev art 69/1din OUG34/2006, certificat de la bugetul de stat si bugetul local, certificat constatator emis de ORC, declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.Capacitate tehnica: Capacitate de acces a autosanitarelor de 3.5 t si 3500mm inaltime, declaratie din care sa rezulte ca se foloseste in devizul de lucrari normele de timp recomandate, operatorul detine dotarile tehnice minime obligatorii necesare reparatiilor , standuri de verificare si testare, detine linie ITP ptr. autospeciale, existenta compartimentului mecanic, electric, tinichigerie cu personal calificat adecvat, dovada privind existenta capacitatii de interventie mobila si tractare nonstop, capacitatea de acces in service a minim 6 autospeciale concomitentale autoritatii contractante dovedite prin numarul de posturi de lucru(conf. contracte de munca incheiate si inregistrate la itm)
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: wwwmfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: wwwmmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: wwwmmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2012 08:14