Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord Cadru -Servicii de verificarea proiectelor survenite in urma licitatiilor desfasurate de catre Primaria Brazi in 2010 si 2011


Anunt de participare numarul 90218/07.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRAZI
Adresa postala: comuna Brazi sat Brazii de Jos strada Teilor nr. 45, Localitatea: Brazi, Cod postal: 107083, Romania, Punct(e) de contact: Ilie Radu, Tel.0244 480 607, In atentia: Dafinescu Gheorghe, Email: [email protected], Fax: 0244 480 700, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru -Servicii de verificarea proiectelor survenite in urma licitatiilor desfasurate de catre Primaria Brazi in 2010 si 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Primaria Comunei Brazi
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord Cadru -Servicii de verificarea proiectelor survenite in urma licitatiilor desfasurate de catre Primaria Brazi in 2010 si 2011(verificare proiect tehnic).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71250000-5 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de verificarea proiectelor survenite in urma licitatiilor desfasurate de catre Primaria Brazi in 2010 si 2011(verificare proiect tehnic).
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2010 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garan.particip.: 34400 lei, garan.de buna execut.=10%din valoa.contract, fara TVA, prin virament banc sau instr.de garant.in origin, in cuant.si ptr perioa prev.in docum.de atrib(conf.ART. 86/HG. 925/2006)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local(surse propri)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006b).Declaratie de eligibilitatec).Declaratie privind calitatea de participant la procedurad).Dovada privind indeplinirea obligatiilor : certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat , inclusiv cele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit(formulare tip, eliberate de autoritatiile competente din tara in care ofertantul /candidatul este rezident).Certificatele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele prezentate sunt obligatorii si fac parte din parte din categoria documentelor ce nu pot fi completate ulterior.Neprezentarea acestora incadreaza oferta ca fiind INACCEPTABILA.(se vor prezenta in original sau copie legalizata)e).Declaratie de disponibilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, si bilantul contabil la data de 30.06.2009 stampilat si semnat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii executate in ultimii 3ani, insotite de certificari de buna executie.-Declaratia privind acceptarea clauzelor contractuale-Formular privind informatii generale(Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, Anexa Formulare.)-Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare.Se solicita Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului.Realizarea a cel putin un contract in care s-a verificat proiecte la cerintele : (A1, A4, B1, B9, C, D, E, IS, IE.) cerute si prin caietul de sarcini.-Ofertantii care nu dovedesc experinta similara vor fi exclusi din proceduraOfertantii trebuie sa dovedeasca ca au capacitate tehnica dupa cum urmeaza astfel cum sunt cerute in documentatia de atribuire.(- Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii.- Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata , a acestor sisteme(atestari de realizare a calitati)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta un contract in valoare de minim 75000 euro (contractul in copie legalizata sau original) si certificate de buna executie: recomandare din partea beneficiarului contractului care se incadreaza la cerintele paragrafului anterior. Ofertantul va completa si prezenta: Formularul nr. 12, anexa la Formularul de oferta, Ofertantul va anexa CV-urile in original si semnate ale personalului de conducere, ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului si copii dupa contractul de munca sau contracte de colaborare.Ofertanul va completa si prezenta Formularul nr. 7 si Anexa la acesta, din Sectiunea IV, Anexa Formulare.Proiectantii de specialitate(VERIFICATORII) vor completa declaratia de disponibilitate formular 9.Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 10(declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului), din Sectiunea IV, Anexa Formulare.Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii respectiv ISO 9001, ISO14001, ISO1801 .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.02.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2009 11:00
Locul: Primaria Comunei Brazi, str.Teilor, nr.45, sat Brazii de Jos, judet Prahova.(sala de sedinte etaj 1)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si imputernicitii firmelor participante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Bucuresti strada Stavropoleos nr. 6 sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 0300846 , Romania , Tel. 021 3104641, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Adresa postala: Adresa postala: str. Emil Zola nr. 4 , Localitatea: Ploiesti , Localitatea: Ploiesti , Cod postal: 100043 , Romania , Tel. 522445 , Localitatea: Ploiesti , , Cod postal: 100043 , Romania , Tel.0244522445 , Fax: 0244522445, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Fax: 0244522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Brazi serviciul investitii
Adresa postala: Adresa postala: Adresa postala: Comuna Brazi, strada teilor 45 , Localitatea: Brazi de Jos , judet Prahova, Cod postal: 107083 , Romania , Tel. 0244 480700 , Localitatea: Comuna Brazi , Cod postal: 107083 , Romania , Tel.0244 480700 , Fax: 0244 480700, Localitatea: Comuna Brazi, Cod postal: 107083, Romania, Tel.0244 480700, Email: [email protected], Fax: 0244 480700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2009 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer