Licitatie Publica - Acord cadru 2 ani furnizare routere necesare MApN
Anunt de participare numarul 132664/08.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea militara 02415 Bucuresti
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Marian Topa, Tel. +40 213195959-147, Email: [email protected], Fax: +40 213195708, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru 2 ani furnizare routere necesare MApN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 138, 250 si 829, 700RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente, in functie de necesitati, posibilitatile de plata si reglementari legale in domeniu, in principiu cate unul pe an bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare 3 tipuri routere, astfel:
lot 1 Router tip 1 - minim 1 complet, maxim 20 complete
lot 2 Router tip 2 - minim 1 complet, maxim 3 completelot 3 Router cu servicii integrate - minim 1 complet, maxim 7 complete
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32413100-2 - Rutere de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 Router tip 1 -maxim 20 complete
lot 2 Router tip 2 -maxim 3 completelot 3 Router cu servicii integrate -maxim 7 complete
Valoarea estimata fara TVA: intre 138, 250 si 829, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: instrument de garantare. Detalii in anexa la prezentul anunt cu descrierea loturilor. Garantie buna executie 10% din valoarea fara tva a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata cu OP, in baza contract subsecvent, in cont la trezorerie, dupa efectuarea receptiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie certificat privind participarea cu o oferta independenta, conform ordin ANRMAP nr. 314/2010
Declaratie privind conflictul de interese conform prevederilor art.691 din OuG34/2006
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OuG34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Fisa de informatii generale
Certificatul constatator (scanat originalul) emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni conform art. 21/legea26/1990 si ca ofertantul are ca obiect de activitateproductia sau distribuitia sau comercializarea tipurilor de produse care constituie obiectul prezentei achizitii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
OPERATORII ECONOMICI INTERESATI, TREBUIE SA URMAREASCA PANA LA DATA DEPUNERII OFERTELOR, ATASAMENTELE LA PREZENTUL ANUNT PUBLICAT PE www.e-licitatie.ro, PENTRU A PUTEA ELABORA OFERTA PE BAZA DOCUMENTATIEI + CLARIFICARILE ATASATE (ACESTEA FACAND PARTE INTEGRANTA DIN DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104642, Email: [email protected], Fax: +40 213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta , cf. Art. 256^2 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic autoritatea contractanta
Adresa postala: str. Drumul Taberei nr. 7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061652, Romania, Tel. +40 213195959, Fax: +40 213195708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2012 19:55