Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru 2 ani modernizare/dezvoltare Retea Radio Operativa de Nivel Strategic


Anunt de participare numarul 142936/06.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea militara 02415 Bucuresti
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Marian Topa, Tel. +40 213195959-147, Email: [email protected], Fax: +40 213195708, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru 2 ani modernizare/dezvoltare Retea Radio Operativa de Nivel Strategic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: teritoriul national
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 5, 150, 867RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Un contract subsecvent in functie de posibilitatile de plata
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente si servicii modernizare retea radio militara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32418000-6 - Retea radio (Rev.2)
II.1.7) Informatii privind subcontractarea
Ofertantul trebuie sa specifice in oferta portiunile din contract pe care intentioneaza sa le subcontracteze unor terti, subcontractantii propusi, precum si obiectul subcontractelor pentru care sunt propusi subcontractantii respectivi
Ofertantul trebuie sa specifice orice modificari care survin in legatura cu subcontractorii pe parcursul executarii contractului
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente si servicii modernizare retea radio militara nivel national. Datele referitoare la cantitati sunt clasificate si vor fi disponibile candidatilor calificati in etapa a IIa
Valoarea estimata fara TVA: 5, 150, 867RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
in cuantum de valoare 100.000 lei Mod de constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari. Garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata neconditionat, respective la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoaneigarantate. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a candidaturii. Dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru termenul limita de primire a candidaturilor, in original la sediul autoritatii contractante.- (se aplica prevederile legii nr. 346/2004 referitoare la acceptarea garantiei de participare constituita in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire). Candidatura neinsotita de garantia de participare, astfel cum a fost solicitat in documentatia de atribuire, va fi respinsa. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 188 din OuG114/2011 (actualizata) si art. 278^1 din OUG 34/2006 10% din valoarea fara tva a contractului subsecvent(se aplica prevederile legii nr. 346/2004).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget venituri proprii. Plata dupa efectuarea receptiei finale, prin cont deschis la Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Descrierea detaliata a achizitiei, respectiv documentatia descriptiva completa si executia sunt clasificate. Contractul este supus reglementarilor nationale referitoare la acces la informatii clasificate secret de stat - nivel SECRET (HG 585/2002, cu modificari si completari).
III.1.5) Informatii privind autorizatia de securitate
Candidatii care nu detin inca o autorizatie de securitate, pot obtine aceasta autorizatie pana la: 27.06.2013
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Prezentarea formularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, completat in conformitate cu modelul Formularului nr. 3 din anexa formulare. Ofertantul trebuie sa declare pe propria raspundere ca participa la procedura de atribuire cu oferta care raspunde intocmai la prevederile art. 147 al. 2 din OuG114/2011, actualizata.Cerinta nr.2 Neincadrarea in prevederile art. 150 / O.U.G. nr. 114/2011, respectiv prezentarea Formularului nr. 2.2 din anexa formulare - Declaratie privind conflictul de interese?. Formularul se completeaza de ofertant, subcontractanti daca este cazul. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ceraceanu Ion, Alexandrescu Dorin, Tudoran Florin, Gavriloaia Valentina, Topa Marian, Maftei Costel, Slevoaca Viorel, Balasescu Sorin Silviu, Silion Mihaela.Cerinta nr.3 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 155 din O.U.G. nr. 114/2011? (eligibilitate), respectiv prezentarea Formularului nr. 2 din anexa formulare din care sa rezulte neincadrarea in prevederile art. 155 din O.U.G. nr. 114/2011. ?. Formularul se completeaza de ofertant, subcontractanti daca este cazul.Cerinta nr.4 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile 156 din O.U.G. nr. 114/2011?, respectiv prezentarea Formularului nr. 2.1 din anexa formulare din care sa rezulte neincadrarea in prevederile art. 156 din O.U.G. nr. 114/2011. ?. Formularul se completeaza de ofertant, subcontractanti daca este cazul Cerinta nr. 1 Dovedirea inregistrarii ca persoana juridica/fizica romana, respectiv prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte:
- obiectul de activitate al candidatului este corespunzator codului CPV al prezentei achizitii;
- ca nu sunt inscrise mentiuni conform art. 21 lit. e)-h) din Legea nr. 26/1990, republicata, privind registrul Comertului;
- asociatii si administratorul/administratorii societatii, componenta consiliului de administratie/organului de conducere sau supervizare, actionarii majoritari in vederea verificarii aspectelor declarate in documentele referitoare la conflictul de interese.Ofertantul va depune o declaratie de asumare a raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Acces la informatii clasificate secret de stat - nivel SECRET.
Document relevant: autorizatie de securitate industriala de nivel SECRET
emisa de catre ORNISS (Oficiul Registrului National al Informatiilor Secrete
de Stat)
Experienta similara.Minim 1000000 lei fara tva.Documente relevante: lista contracte furnizari produse similar in ultimii 5 ani + certificate constatatoare/documente emise de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. (daca beneficiarul este privat si din motive obiective nu se pot elibera certificari/confirmari demonstrarea livrarilor se face printr-o declarative a operatorului economic)
Contractele care sunt inalta moneda conversia se va efectua utilizand
cursul mediu anual publicat de Banca Nationala a Romaniei pe site-ul acesteia (www.bnr.ro)>Pt. euro conversia este: 2012 - 4, 4287lei/euro, 2011 -
4, 2379lei/euro, 2010 - 4, 2099lei/euro, 2009 - 4, 2373lei/euro, 2008 - 3, 6827lei/euro (dac este cazul pt 2013 se va calcula la cursul bnr din ziua platii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul (toti asociatii) si subcontractantii daca este cazultrebuie sa detina autorizatie de securitate industriala de nivelSECRET emisa de catre ORNISS (Oficiul Registrului National alInformatiilor Secrete de Stat) in conformitate cu prevederileHOTARARII GUVERNULUI ROMANIEI nr. 585 din 13 iunie2002 pentru aprobarea Standardelor nationale de protectie ainformatiilor clasificate in RomaniaCandidatii prezinta documente care atesta experienta similara conform modelelor din anexa formulare (formular 5 si 5.1). Inlista cu principalele furnizari se vor inscrie contracte care au avut obiect identic sau similar cu cel supus achizitiei (furnizariechipamente radio si servicii aferente echipamentelor radio). Pt.fiecare contract inscris in lista se anexeaza certificateconstatatoare/documente emise de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa obiectul contractului, beneficiarul, valoarea, modul de indeplinire, semnaturabeneficiar.(daca beneficiarul este privat si din motive obiective nu se pot elibera certificari/confirmari demonstrarea livrarilor se face printr-o declarative a operatorului economic)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Experienta similara. Ofertantul cu cifra privind experienta similara cea mai mare este pe locul 1. Clasamentul se face descrescator, primii trei ofertanti fiind preselectati
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va licita pretul total - lei fara tva - ofertat in urma finalizarii negocierii. Fiecare ofertant (candidat preselectat a carei oferta este admisa dupa finalizarea negocierilor) isi poate imbunatatii (in sensul diminuarii) oferta in cadrul etapei finale de licitatie electronica. Nu sunt stabilite limite pana la care oferta poate fi imbunatatita. Pe parcursul derularii licitatiei va fi disponibila informatia referitoare la pozitia in clasament. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura etapa cf. HG 1660/2006 cu modificari si completari. Nu se impun valori minime cu care sa se imbunatateasca oferta in cadrul procesului de licitare. Candidatii preselectati, in invitatia la etapa a II a vor primi toate informatiile necesare (cf. art 120 din OuG114/2011)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2013 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Derularea achizitiei se desfasoara in doua etape (art 72-85 din OuG114/2011 actualizata). Candidatii admisi si preselectati vor primii invitatii de participare la etapa a II a, vor primii informatiile necesare elaborarii ofertei si documentatia descriptiva completa. Reprezentantii acestora care vor participa la negocieri trebuie sa detina acces la informatii clasificate secret de stat nivel SECRET
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform.art 188 din OuG114/2011 si art. 256^ 2 din O.U.G.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea contractanta/Consilier juridic
Adresa postala: str. Drumul Taberei nr.7-9, sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213195959-147, Fax: +40 213195708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2013 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer