Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru 3 ani furnizare servere necesare MApN


Anunt de participare numarul 131436/05.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea militara 02415 Bucuresti
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Marian Topa, Tel. +40 21 319 59 59 int. 147, Email: [email protected], Fax: +40 21 319 57 08, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru 3 anifurnizare servere necesare MApN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 353, 920 si 17, 782, 479RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente, in functie de necesitati, posibilitatile de plata si reglementari legale in domeniu, in principiu cate unul pe an bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare servere. Cantitatile minime si maxim sunt:
lot1, Server tip 1 - min 4buc. max 10 buc.;lot 2 Server tip 2 - min 1buc. max 5 buc;lot 3 Server tip 3 - min 1buc. max 25 buc;lot 4 Server tip 4 - min 7buc. max 95 buc;lot 5 Server tip 5 - min 2buc. max 15 buc;lot 6 Server tip 6 - min 14buc. max 65 buc;lot 7 Server tip 7 - min 1buc. max 5 buc;lot 10 Server tip 10 - min 1buc. max 10 buc;lot 11 Server de Timp - min 1buc. max 1 buc;lot 12 Stocare tip 1 - min 1buc. max 10 buc;lot 13 Stocare tip 2 - min 1buc. max 3 buc;lot 14 Stocare tip 3 - min 1buc. max 4 buc;lot 15 Stocare tip 4 - min 1buc. max 2 buc;lot 16 Servere Blade tip 1 - min 1buc. max 1buc;lot 17 Servere Blade tip 2 - min 1buc. max 1buc;lot 18 Servere Blade tip 3 - min 1buc. max 1buc;lot 19 Servere Blade tip 4 - min 1buc. max 1buc;lot 20 Complet Solutie de Virtualizare tip 1 - min 1buc. max 1buc;lot 21 Complet Solutie de Virtualizare tip 2 - min 1buc. max 1buc;lot 22 Complet Solutie de Virtualizare tip 3 - min 1buc. max 1buc;lot 23 Rack 42U 5k - min 6buc. max 50buc;lot 24 Rack 42U 10k - min 1buc. max 5buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea a 20 tipuri de servere si 2 tipuri rack-uri servere, conform detalierii de la pct. II.1.5
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 353, 920 si 17, 782, 479RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este mentionata detaliat la fiecare lot in parte (anexa B la prezentul anunt). Garantie buna executie 10% din valoarea fara tva a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata de la buget la fiecare contract subsecvent. Plata dupa efectuarea receptiei prin virament in cont deschis la trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea urmatoarelor documente: Declaratii privind situatia personala a operatorului economic din care sa rezulte ca nu se incadreaza la situatiile prevazute de OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare la art 180 si 181.Fisa de informatii generale.Declaratie privind calitatea de participant la procedura si Declaratie - certificat de participare la procedura cu oferta independentaDeclaratie privind evitarea conflictului de interese (din care reiese ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 69ยน din O.u.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie certificata "conform cu originalul". Din document trebuie sa rezulte ca ofertantul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri si ca nu sunt inscrise mentiuni conform art. 21/legea26/1990Certificate (original sau copie certificata "conform cu originalul") privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor (la data scadentei de plata anterioara deschiderii ofertelor)catre statul in care este inregistrat ofertantul, inclusiv cele catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantul, din care sa rezulte ca nu au datorii de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu personalul cheie propus pentru realizarea contractului insotita de urmatoarele:
? Curriculum vitae pentru fiecare expertsemnat in original de fiecare expert? Declaratii de exclusivitate si disponibilitate semnate in original de fiecare expert propus in oferta;
? Documente justificative din care sa rezulte desfasurarea activitatii privind asigurarea suportului tehnic pentru servere/similar (extras fisa postului, recomandari beneficiar etc);
? copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Din documenetesa rezulte faptul ca ofertantuldispune de urmatorul personal de specialitate, considerat de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesar indeplinirii in bune conditii a contractului: A. In situatia in care operatorul economic oferteaza un singur lot de servere: 1. Cel putin 1 persoana cu studii superioare in domeniul IT;2. Aceasta persoana trebuie sa detina experienta in realizare suport tehnic pentru servere/similar de tipul celor ofertate de minim 3 ani.B.In situatia in care operatorul economic oferteaza mai multe loturi de servere, cerinta minima devine urmatoarea: 3. Cel putin 2 persoane cu studii superioare in domeniul IT;4. Aceaste persoane trebuie sa detina experienta in realizare suport tehnic pentru servere/similar de tipul celor ofertate de minim 3 ani.Aceasta cerinta este aplicabila pentru toate loturile ofertate (indiferent daca se oferteaza 2 sau mai multe loturi). Nu se inmulteste nr. de loturi ofertat cu2 persoane ci este valabil cerinta privind 2 persoane pentru toate loturile ofertate.Pentru loturile 23 si 24 (rack-uri) nu se solicita indeplinirea cerintei de calificare referitoare la personal propus pentru indeplinirea acordului cadru
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform prevederilor HG 1660/2006, 2 runde de cate o zi cu pauza de o zi intre ele. Se reoferteaza pretul total (aferent cantitatii maxime) fara tva/lot
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S139-230543 din 22.07.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2011 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
referitor la numerotarea loturilor (de la lotul 7 se continua cu lotul 10). Au fost elaborate specificatii tehnice pentru loturile 8 si 9 insa in urma centralizarilor nu s-a constatat existenta unei necesitati pentru urmatorii ani la aceste loturi. Avand in vedere argumente ce tin de reglementari interne sievidente statistice/codificari specifice MApN s-a pastrat numerotarea loturilor insa nu a fost definite aceste loturi (8 si 9)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0040213104641, Email: [email protected], Fax: 0040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, cf. art. 256^2 din O.u.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic autoritatea contractanta
Adresa postala: Strada Drumul Taberei nr. 7-9, sector 6, Localitatea: Bucuesti, Cod postal: 061352, Romania, Tel. +40213195959, Fax: +40213195708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2011 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer