Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU 3 ANI INCHIRIERE FLUXURI SATELITARE


Anunt de participare numarul 147514/26.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea militara 02415 Bucuresti
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Ciobanu, Tel. +40 213195959-147/240, Email: [email protected], Fax: +40 213195708, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Se acceseaza de pe SEAP -www.e-licitatie.ro
Adresa postala: Drumul Taberei nr 7-9 sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel. +40 213195959, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Se acceseaza de pe SEAP -www.e-licitatie.ro
Adresa postala: Drumul Taberei nr 7-9 sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel. +40 213195959, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU 3 ANI INCHIRIERE FLUXURI SATELITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: teritoriu national, Europa, Asia, Africa
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 8, 365, 800EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitati, posibilitati plata si reglementari legale in vigoare, calendarul estimativ atribuire subsecvente este: 3 contracte subsecvente anual.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere fluxuri satelitare (unitate de masura "ZI/tip flux satelitar") pe o durata de 3 ani pentru zonele Europa, Asia, Africa, defalcate pe 3 loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64214100-0 - Servicii de inchiriere de circuite prin satelit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Zona Asia, Oceanul Indian si Oceanul Pacific cantitate estimata minima 854 zile si maxima 15.330 zile pe diferite tipuri de fluxuriLot 2 Zona Europa, Marea Neagra, marea Mediterana si Oceanul Atlantic cantitate estimata minima 3 zile, cantitate maxima 6.570 zile pe diferite tipuri de fluxuriLot 3 Zona Africa si Oceanul Indian, cantitate estimata minima 3 zile si maxima 5.475 zile pe diferite tipuri de fluxuri.Cantitatile mai sus mentionate pentru fiecare lot in parte ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru. Cantitatile estimate minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru sunt descrise in Anexa B-Informatii privind loturile
Valoarea estimata fara TVA: 8, 365, 800EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot1:109.500 euro; Lot2:33.726 euro; Lot 3:24.090 euro. Mod constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor (nu se numara ziua limita pt. primirea ofertelor). Garantia va fi irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa faca referire expresa la procedura organizata pentru care se depune oferta; -sa contina denumirea autoritatii contractante, in clar, in favoarea careia s-a constituit; -valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire; -sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita si care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; -sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; -sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta; -in cazul IMM-urilor se aplica prevederile legii 346/2004 cu modificari si completari. Este obligatorie dovada calitatii de IMM (declaratie conform formular 9). In cazul constituirii la banca a garantiei de participare aceasta poate fi depusa sub forma de scrisoare de garantie bancara emisa in euro, conform formularului 1.2 din anexa formulare. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda. Valoarea garantiei emisa in alta moneda, transformata in euro conform curs BNR (www.bnr.ro), stabilit pentru data in care este publicat anuntul de participare aferent acestei achizitii pe www.e-licitatie.ro, trebuie sa fie de minimul stabilit pentru fiecare lot in euro. Ofertele neinsotite de garantia de participare, astfel cum a fost solicitat in documentatia de atribuire, vor fi respinse. Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei, dovada constituirii garantiei se va depune atat in SEAP cat si in original la autoritatea contractanta. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor Garantia de buna executie: Cuantumul acesteia va fi de 10% (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%), din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se va constitui in termen de 5 zile de la semnarea contractului subsecvent.Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor legale si clauzelor contractuale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget, plata de regula lunar dupa receptionarea serviciilor. Plata se va efectua in lei la cursul BNR de la momentul emiterii facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Declaratie conform Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010. Introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", completat in conformitate cu modelul formularului nr. 3 din anexa formulare. Ofertantul(toti asociatii) trebuie sa declare pe propria raspundere ca participa la procedura de atribuire cu oferta independenta, astfel cum este definita aceasta situatie in Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Formularul se va completa de ofertant. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Cerinta nr.2-Neincadrarea in prevederile art. 69 indice1e din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1 din O.U.G. nr. 34/2006", completat in conformitate cu formularul nr. 2.2 din anexa formulare.Formularul se va completa de ofertant/ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: CERACEANU Ion, CIOBANU Ionel, FILIP Ioan, GAVRILOAIA Valentina, TUDORAN Florin, BALASESCU Sorin, STAN Adrian, MAFTEI Costel, TOPA Marian, CIOBANU Liliana .Cerinta nr.3-Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitate, respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a certificatului de cazier judiciar al operatorului economic si a administratorului/directorului general/persoane cu putere de reprezentare din cadrul operatorului economic ofertant..Certificatul de cazier judiciar se va prezenta de ofertant/ofertantul asociat/tertul sustinatorNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 4-Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului nr. 2.1 din anexa formulare.Pe langa formularul 2.1 se vor prezenta: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiile la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Formularul 2.1 si certificatele de atestare fiscalase vor prezenta de ofertant/toti asociatii/tertul sustinator.Sustinatorul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art.181 lit a , c indice 1 si d din OuG 34/2006Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 5-Neincadrarea in prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006 respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularelor nr.3.1 si 3.2 din anexa formulare (formulare privind calitatea de participant, subcontractantii, sociatii, sustinatorii).Formularul se va completa de ofertant. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 6 - Punerea la dispozitia autoritatii contractante a informatiilor generale solicitate, respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) a formularului nr. 4 din anexa formulare. Formularul se va completa de ofertant A. Dovedirea inregistrarii ca persoana juridica/fizica romana, respectiv prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte :
1.asociatii si administratorul/administratorii societatii, componenta consiliului de administratie/organului de conducere sau supervizare, actionarii majoritari in vederea verificarii aspectelor declarate in documentele referitoare la conflictul de interese.Ofertantii inregistrati in afara Romaniei, vor prezenta copii traduse autorizat in limba romana a documentelor care atesta forma de inregistrare sau de atestare / apartenenta din unct de vedere professionalconform legislatiei din tara in care este stabilit candidatul. Ofertantul va depune o declaratie de asumare a raspunderii cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
2.Obiectul de activitate. Cerinta obligatorie: in certificatul constatator/similar trebuie sa fie mentionat ca obiect de activitate (principal sau secundar) servicii corespuzatoare domeniului de comunicatii prin satelit
B.Autorizatie specifica domeniului de activitatedin care face parte achizitia. Ofertantii trebuie sa fie autorizati de Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii (ANCOM) pentru ?furnizari de retele si servicii de comunicatii electronice? in conformitate cu OUG 111 din 14.12.2011, articolele 5 si 6
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prestarea in ultimii 3 ani anterior datei limita de depunere a ofertelor a unui/unor contractede servicii similar celor propuse a se achizitiona in cuantum de minim:
- 1.825.000 Euro pentru Lot 1, 562.100 Euro pentru Lot 2, 401.500 EuroLot 3
Documente relevante:
Lista de contracte conform modelului prezentat in anexa formulare (formulat 5, 5.1) si prezentarea unor certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte obiectul, valoarea furnizarilor si modul de indeplinire a obligatiilor contractual. Pentru contractile elaborate in alta moneda se va transforma valoarea lor in euro utilizandu-se cursul de schimb mentionatde Banca Nationala a Romaniei (disponibil pe site-ul www.bnr.ro) pentru medie anuala (medie luna septembrie pentru 2013). Pentru conversie leu/euro sau leu/USD cursul mediu anualeste pentru anul 2013:1 euro=4, 4627 lei; 1 USD=3, 3879 lei; pentru anul 2012:1 euro=4, 3437 lei; 1 USD=3, 4682 lei; pentru anul 2011:1 euro=4, 2379 lei; 1 USD=3, 0486 lei; pentru anul 2010:1 euro=4, 42099 lei; 1 USD=3, 1779 lei. In evaluarea oferelor autoritatea contractanta va avea in vedere prevederile din anexa 2, coloana ?experienta similara? din Ordinul ANRMAP 509/2011 publicat in Monitorul Oficial nr 687/28.09.2011. Pentru situatia de subcontractare nu se accepta experienta similaraasubcontractantului. In caz de sustinere, sustinatorul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180, 181
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea listei de contracteconform modelelor prezentate in anexa formulare (formular 5, 5.1) si prezentarea unor certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte obiectul, valoarea serviciilor si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. Prin servicii similare se inteleg orice fel de servicii de asigurare catre beneficiar a unor circuite/fluxuri satelitare care au acces la sistemul de comunicatii satelitare. Nu sunt acceptate contracte care au ca obiect DOAR furnizarea de echipamente de comunicatii satelitare. Pentru situatia in care exista contracte complexe care au in obiect si alte produse/servicii pe langa serviciile de comunicatii satelitare, ofertantii trebuie sa includa in oferta copii ale documentelor care atesta valoarea echipamentelor similare celor supuse prezentei achizitii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S204-353412 din 19.10.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
A. In cazul unei asocieri, in documentele de calificare, va fi prezentat acordul de asociere care trebuie sa contina cel putin: datele de identificare ale tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociatie, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv. Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator, va face parte integranta din contractul de achizitie publica. B. In situatia prezentarii in oferta a unui angajament de sustinere, acesta va trebui sa fie elaborat astfel incat sa fie respectate prevederile art.11 indice 1 din HG 925/2006. C. SEAP = Sistemul Electronic de Achizitii Publice (HG 1660/2006, cu modificari si completari), respectiv aplicatia informatica disponibila pe www.e-licitatie.ro, pe care se va desfasura aceasta achizitie (publicare anunturi, clarificari, depunere oferta etc ). D. Eventualele raspunsuri la solicitari de clarificari se vor atasa la anuntul de participare publicat in SEAP. Aceste raspunsuri vor face parte din Documentatia de atribuire si este obligatoriu ca la elaborarea ofertei sa fie avute in vedere. E. Daca pe primul loc in clasamentul preturilor sunt ofertanti cu preturi egale pentru departajare se vor solicita prin clarificari pe SEAP noi oferte financiare, care pot fi egale sau diminuate fata de cele initiale. Ofertantii respectivi vor incarca in SEAP documente care contin noile preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform. art. 256^ 2 din O.U.G.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic/ Autoritatea contractanta
Adresa postala: Strada Drumul Taberei, nr. 7-9 sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061652, Romania, Tel. +40 213195959, Fax: +40 213195708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2013 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer