Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru 3 ani mentenanta RTP/RMNC


Anunt de participare numarul 110968/10.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea militara 02415 Bucuresti
Adresa postala:  str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061352, Romania, Punct(e) de contact:  Conducerea UM 02415 Bucuresti, Tel. +40 21 319 59 59 int. 147, In atentia:  Sectia Achizitii /mr. Marian TOPA, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 319 57 08, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru 3 ani mentenanta RTP/RMNC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Preponderent teritoriul national
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 35 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 500, 000 si 49, 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitati si posibilitatile de plata. In principiu cate 3 contracte (cu nivelur de clasificare diferite) pe an bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mentenanta la Reteaua Permanenta de Transmisiuni din cadrul Retelei Militare Nationale de Comunicatii.Mentenanta include atat activitati de preventie cat si de interventie (reparatii la cadere)a echipamentelor de comunicatii, de electroalimentare si a infrastructurii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50334400-9 - Servicii de intretinere a sistemelor de comunicatii (Rev.2)
50532300-6-Servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Activitati de preventie cat si de interventie (reparatii la cadere)a echipamentelor de comunicatii, de electroalimentare si a infrastructurii. Cantitatile sunt mentionate in caietul de sarcini. Acesta este clasificat Secret de serviciu si este disponibil doar operatorilor economici care au obtinut aviz de securitate. Detalii la pct.VI.3 din prezentul anunt.
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 500, 000 si 49, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
35 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare, forma instrument de garantare emis de societate bancara sau de asigurari, in cuantum de 11850 lei. Garantie buna executie 5% din valoarea fara tva a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata de la bugetul de stat, prin cont deschis la Trezorerie. Plata dupa efectuarea receptiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea urmatoarelor documente:
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic din care sa rezulte ca nu se incadreaza la prevederile OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare art 180 si 181.Fisa de informatii generale.Declaratie privind calitatea de participant la procedura si Declaratie - certificat de participare la procedura cu oferta independenta
Declaratie privind evitarea conflictului de interese (din care reiese ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 69¹ din O.u.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Copia certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata. Din document trebuie sa rezulte ca ofertantul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri si ca nu sunt inscrise mentiuni conform art. 21/legea26/1990
Certificate (original sau copie legalizata) constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul, inclusiv cele catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantul, din care sa rezulte ca nu au datorii de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 5 ani, care au ca obiect activitati similare celor propuse a se achizitiona, insotit de anexe cu detalii despre contracte side certificate constatatoare privind indeplinirea contractelor/recomandari emise de beneficiari
2. Declaratie privind dotarile specifice si echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea cerintelor din Caietul de Sarcini3. Lista cu personalul cheie propus pentru implementarea proiectului(personal de specialitate, manageri de proiect si experti)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cumulul contractelor mentionate in lista trebuie sa fie de minim 500.000 lei.2. Ofertantul sa detina Know-how si tehnologia necesara indeplinirii contractului astfel: a.Unelte soft si documentatii tehnice ale echipamentelor marca MARCONI sau echivalent (pentru partea de comunicatii) si COER, sau echivalent, (pentru partea de electroalimentare) care fac obiectul contractului, astfel: cel putin manuale tehnice, proceduri de testare, schite electrice si licente soft necesare mentenantei echipamentelorb. Ofertantul sa aiba asigurat (proprietate proprie, inchiriere, leasing etc) un laborator cu cel putin: - 4 analizatoare digitale 2843, sau echivalent;
- 2 analizatoare spectral 6842 sau echivalent;
- 2 analizatoare de comunicatii 2946 sau echivalent;
- 2 analizatoare DSL sau echivalent;
- 2 tester 2053 sau echivalent;
- 2 Detector scalar 6230A sau echivalent;
- 2 testere MI 2088-20 sau echivalent;
- 2 analizatoare de energie sau echivalent;
- 2 powermetre 6970 sau echivalent;
- 2 atenuatoare768-10 sau echivalent;
- 2 atenuatoare 768-20 sau echivalent;
- 2 statii de lipit IR 500A sau echivalent;
- 2 statii de lipit SMT 60A sau echivalent;
- 2 statii de lipit HS 8000 sau echivalent;
- 1 set multi LAN 200 sau echivalent;
- 2 rack cu echipamente martor sau echivalent.c. Ofertantul trebuie sa detina cel putin 12 mijloace de transport necesare deplasarilor in vederea efectuarii mentenantei pe teritoriul national3. ofertantuldispune de urmatorul personal de specialitate: a. Cel putin, 22 persoane cu studii superioare si 15 persoane cu studii medii;b. Aceste persoane trebuie sa aiba studii de perfectionare privind lucrul, mentenanta echipamentelor marca MARCONI sau echivalent. Se accepta orice document care atesta calificarea emis de autoritatea care a realizat aceasta calificare;c. Cel putin 2 persoane cu atestare in domeniul lucrului la inaltime pe instalatii si cladiri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Toate detaliile sunt mentionate in Documentatia de atribuire, atasata la prezentul anunt publicat pe www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S23-032876 din 03.02.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2011 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini este clasificat SECRET DE SERVICIU, nu se ataseaza la prezentul anunt publicat pe www.e-licitatie.ro Aceasta este acesibil doar operatorilor economici care detin aviz de securitateeliberat de Autoritatea Desemnata de Securitate din Ministerul Apararii Nationale . Baza legala: Hotararea Guvernului Romaniei 78/2002 art. 15. Procedura de obtinere a avizului se initiaza la cererea scrisa a operatorilor economici, pe baza chestionarului de securitate prevazut in anex a25 din HG 585/2002, si poate dura pana la 15 zile lucratoare. Detalii suplimentare se pot obtine de la Biroul Protectie Informatii din UM 02415 Bucuresti, tel. +40213195959 int 199.Persoana care va ridica caietul de sarcini trebuie sa detina documente de acces la informatii clasificate Secret de serviciu, eliberate de operatorul economic pe care il reprezinta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40213104642, Email:  [email protected], Fax:  +40213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti-Sectia a ? IX ? a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Strada Splaiul Independentei, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040011, Romania, Tel. +40214083781, Fax:  +40214083781, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, cf. art. 256^2 din O.u.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic/autoritate contractanta
Adresa postala:  Strada Drumul Taberei nr. 7-9, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061352, Romania, Tel. +40213195959, Fax:  +40213195708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2010 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer