Licitatie Publica - Acord cadru 3 ani mentenanta statii radio Panther/Jaguar
Anunt de participare numarul 143452/01.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea militara 02415 Bucuresti
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Marian Topa, Tel. +40 213195959-147, Email: [email protected], Fax: +40 213195708, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru 3 ani mentenanta statii radio Panther/Jaguar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: laboratoarele prestatorului
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 269, 414RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitati, posibilitati plata si reglementari legale in vigoare, calendarul estimativ atribuire subsecvente este: 4 contracte subsecvente, primul dupa semnarea acordului cadru si ulterior anual in primul trimestru al fiecarui an bugetar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii la statiile radio Panther/Jaguar din dotarea MApN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50333100-9 - Servicii de reparare si de intretinere a emitatoarelor radio (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reaparea unui numar maxim estimat de 695 repere, minim estimat de 132 repere. Primul subsecvent (preconizat a fi cel mai mare subsecvent) cuprinde reparatii la 58 repere. In caietul de sarcini, care este componenta a documentatiei de atribuire atasata anuntului de participare, publicat pe www.e-licitatie.ro, sunt precizate, detaliat pe repere, cantitati minime, maxime si cele care fac obiectul primului subsecvent (anexa 1 la caiet sarcini).
Valoarea estimata fara TVA: 3, 269, 414RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :40.000 lei. Mod constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor (nu se numara ziua limita pt. primirea ofertelor). Garantia va fi irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa faca referire expresa la procedura organizata pentru care se depune oferta; -sa contina denumirea autoritatii contractante, in clar, in favoarea careia s-a constituit; - valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita si care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; - sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; - sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta; - in cazul IMM-urilor se aplica prevederile legii 346/2004 cu modificari si completari. Este obligatorie dovada calitatii de IMM (declaratie conform formular 9). In cazul constituirii la banca a garantiei de participare aceasta poate fi depusa sub forma de scrisoare de garantie bancara emisa in lei, conform formularului 1.2 din anexa formulare. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda. Valoarea garantiei emisa in alta moneda, transformata in lei conform curs BNR (www.bnr.ro)stabilit pentru data in care este publicat anuntul de participare aferent acestei achizitii pe www.e-licitatie.ro, trebuie sa fie de minim 40.000 lei Ofertele neinsotite de garantia de participare, astfel cum a fost solicitat in documentatia de atribuire, vor fi respinse. Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei, dovada constituirii garantiei se va depune atat in SEAP cat si in original la autoritatea contractanta. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor Cuantumul acesteia va fi de 10% (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%), din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se va constituii in termen de 5 zile de la semnarea contractului subsecvent.Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor legale si clauzelor contractuale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata de la buget, pentru fiecare contract subsecvent in parte, dupa efectuarea receptiei, prin virament in cont deschis la TrezoreriaStatului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Declaratie conform Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010. Introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului " Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ", completat in conformitate cu modelul formularului nr. 3 din anexa formulare. Ofertantul trebuie sa declare pe propria raspundere ca participa la procedura de atribuire cu oferta independenta, astfel cum este definita aceasta situatie in Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Formularul se va completa de ofertant. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Cerinta nr.2-Neincadrarea in prevederile art. 69 indice1 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului " Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1 din O.U.G. nr. 34/2006", completat in conformitate cu formularul nr. 2.2 din anexa formulare.Formularul se va completa de ofertant/ofertantul asociat/subcontractant/Tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: CERACEANU Ion, CIOBANU Ionel, ALEXANDRESCU Dorin, GAVRILOAIA Valentina, TUDORAN Florin, CHITEA Paul, DIMITRIU Stefan, CIUCA Gabriel, UNTARESCU Lucian, TOPA Marian, SILION Mihaela.Cerinta nr.3-Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitate), respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului nr. 2 din anexa formulare.Formularul se va completa de ofertant/ofertantul asociat/Tertul sustinatorNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 4-Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului nr. 2.1 din anexa formulare. Formularul se va completa de ofertant.Formularul se va completa de ofertant/ofertantul asociat/Tertul sustinator. Sustinatorul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art.181lit a , c indice 1 si d din OuG 34/2006
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 5-Neincadrarea in prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006 respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularelor nr.3.1 si 3.2 din anexa formulare (formulare privind calitatea de participant, subcontractantii, sociatii, sustinatorii).Formularul se va completa de ofertant. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 6 - Punerea la dispozitia autoritatii contractante a informatiilor generale solicitate, respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) a formularului nr. 4 din anexa formulare. Formularul se va completa de ofertant Cerinta nr. 1 Dovedirea inregistrarii ca persoana juridica/fizica romana, respectiv prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (scanat si introdus in SEAP la documente de calificare, insotit de declaratie pe proprie raspundare privind realitatea si actualitatea datelor din certificate constatator), din care sa rezulte: - ca este inscris un cod CAEN corespunzator obiectului contractului;
- asociatii si dministratorul/administratorii societatii, componenta consiliului de administratie/organului de conducere sau supervizare, actionarii majoritari in vederea verificarii aspectelor declarate in documentele referitoare la conflictul de interese.In cazul asocierilor se vor depune de catre fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.In cazul in care ofertantul este persoana juridica/fizica straina, se vor prezentara in format electronic (scanare dupa documentele originale), in SEAP, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota 1: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizataCerinta 2. Prezentarea prin postarea in SEAP odata cu oferta a copiei dupa certificatul de alocare a codului de agent economic NATO (NCAGE) sau in cazul in care nu detine, completeaza declaratia privind angajamentul de obtinere a codului de agent economic conform formularului nr.11. Pana la semnarea contractului subsecvent furnizorul trebuie sa obtina codul de agent economic NATO (NCAGE), acordat de catre Biroul National de Codificare. Baza HG 445/2003 art.10
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
A. In cazul unei asocieri, in documentele de calificare, va fi prezentat acordul de asociere care trebuie sa contina cel putin: datele de identificare ale tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociatie, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv. Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator, va face parte integranta din contractul de achizitie publica.B. In situatia prezentarii in oferta a unui angajament de sustinere, acesta va trebui sa fie elaborat astfel incat sa fie respectate prevederile art. 11 indice 1 din HG 925/2006.C. SEAP = Sistemul Electronic de Achizitii Publice (HG 1660/2006, cu modificari si completari), respectiv aplicatia informatica disponibila pe www.e-licitatie.ro, pe care se va desfasura aceasta achizitie (publicare anunturi, clarificari, depunere oferta etc ).D. Eventualele raspunsuri la solicitari de clarificari se vor atasa la anuntul de participare publicat in SEAP. Aceste raspunsuri vor face parte din Documentatia de atribuire si este obligatoriu ca la elaborarea ofertei sa fie avute in vedere.E. Daca pe primul loc in clasamentul preturilor sunt ofertanti cu preturi egale pentru departajare se vor solicita prin clarificari pe SEAP noi oferte financiare, care pot fi egale sau diminuate fata de cele initiale. Ofertantii respectivi vor incarca in SEAP documente care contin noile preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform. art. 256^ 2 din O.U.G.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic/ Autoritatea contractanta
Adresa postala: Strada Drumul Taberei, nr. 7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061652, Romania, Tel. +40 213195959, Fax: +40 213195708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2013 10:31