Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord Cadru


Anunt de participare (utilitati) numarul 9177/10.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Punct(e) de contact: RADU CIURSAS, Tel.0259-436934, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0259432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acord Cadru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA. Str. Barcaului nr. 202
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 929, 300RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru accesorii tuburiPVC, PE, robinete, robinete vane, mansoane, racorduri pentru alimentare cu apa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25212600-6 - Componente din PVC neplastifiat (Rev.1)
27222500-2-Accesorii pentru tuburi sudate (Rev.1)
28570000-8-Produse din fonta (Rev.1)
28863241-0-Racorduri de conducte din polietilena (Rev.1)
29131400-0-Robinete sau vane pentru instalatii sanitare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 929, 300RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform Documentatiei de Atribuire
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 9.300lei si garantie de buna executie de 5% din valoarea fara TVA a contractului, constituite conform Documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii, se va legaliza acordul de asociere, dupa desemnarea ofertei castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Produsele vor fi livrate la cererea achizitorului in functie de numarul de transe subsecvente pe an in maxim 3 zile lucratoare de la solicitare conform Documentatiei de Atribuire. Cantitatile maxime ne fiind obligatorii, se vor contracta numai dacacantitatea minima nu este acoperitoare
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat privind plata obligatiilor catre Bugetul General si Consolidat de Stat.Certificat privind plata obligatiilor catre Bugetul Local.Ofertantii nerezidenti vor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate valabile la data achizitiei.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG.34/2006, certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, autorizatie de functionare / altele echivalentePersoane juridice /fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimul an valoare minima impusa 1.000.000, 00 LEI, echivalent a 295.928, 00 EURO.Bilantul contabil la data de 30.06.2006 si/sau, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, si orice alte documente legale edificatoare Lista contractelor in desfasurare si valoarea acestora
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala Autorizare pentru livrarea produselor Formularul nr. 1C, in cazul in care ofertantul nu este producator Produsele oferit va avea Agrement Tehnic emis de M.L.P.T.L sau echivalentProducatorul va fi atestat ISO 9001Produsele vor avea aviz sanitar de la Ministerul Sanatatii si Familiei sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Oradea str. D. Zamfirescu nr. 3 Compartimentul Achizitii Publice cam.18
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2007 10:00
Locul: Oradea Str. D. Zamfirescu nr.3, sala Festiva
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Bihor
Adresa postala: Str. Parcul Traian nr. 5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259/414484
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. B - Dul Dinicu Golescu nr. 38 et. IV sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3118090, Fax: 021/3118095
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel, sectia Contencios Administrativ in 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA.
Adresa postala: Str. D. Zamfirescu nr. 3 Compartimentul Achizitii Publice, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Tel.0259/436934int737, Email: apaoradea@apaoradea, Fax: 0259/432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2007 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer