Licitatie Publica - ACORD CADRU ACHIZITIE DE SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE DESEURI SPITALICESTI
Anunt de participare numarul 130671/22.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
Adresa postala: CRAIOVA, str.Tabaci nr 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200642, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dinescu, Tel. 0251502445, Email: [email protected], Fax: 0251502445, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU ACHIZITIEDE SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE DESEURI SPITALICESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 119, 500RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIEDE SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE DESEURI SPITALICESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini atasat in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 2, 119, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 42390lei;garantia de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat;Venituri proprii realizate din contractele incheiate cu Casa de Asigurari de Sanatate Dolj.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu formular 1-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 in conformitate cu formular 2-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULAR 6 completat-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde are sediul
-Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.
-Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale ( FORMULAR 3).-Bilantul contabil la data de 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatie de mediu in procedura completa emisa in bazaHG 128/2002 de autoritatea competenta, dupa caz Agentia Judeteana sau Regionala pentru Protectia Mediului ?Autorizatiava privi activitatile de colectare, transport si eliminare deseuri medicale periculoase.
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani conf.Formularului 4.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar (recomandari sau documente constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale).
-FORMULAR 5?ofertantul are obligatia de a prezenta partea/partile din contract pe care le subcontracteaza si datele de identificare a subcontractantilor propusi. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va prezenta o declaratie in acest sens(conform formularului, insotita si de anexa).
-Prezentarea unor certificate, emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea ofertantului ca areimplementat:
- un sistem de management de mediu in conformitate cu ISO 14001/2005.
- un sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2001,
sau echivalent (pentru ofertant) (se va scana o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una). Durata unei runde: 1 (una) zi (24 ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2011 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL de SOLUTIONARE a CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30084, Romania, Tel. 021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova-Bir.Achizitii si Contracte
Adresa postala: TABACI 1, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200264, Romania, Tel. 0251502445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2011 11:47