Licitatie Publica - ACORD CADRU ACHIZITIE MATERIALE CONSUMABILE PENTRU STERILIZARE
Anunt de participare numarul 137262/06.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
Adresa postala: CRAIOVA, str.Tabaci nr 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200642, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dinescu, Tel. +40 251502445, Email: [email protected], Fax: +40 251502445, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU ACHIZITIEMATERIALE CONSUMABILEPENTRU STERILIZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoriatatii contractante
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 46, 783.96 si 381, 082.56RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.Cantitatile estimate minime si maxime solicitate pe intreaga durata a acordului cadru, precum si cele care pot face obiectul unui contract subsecvent, conf. disp.Art.66 din HG nr.925/2006 se regasesc in Anexa B-Informatii privind loturile
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie materiale sterilizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33198200-6 - Saculete sau plicuri din hartie pentru sterilizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
) Lot 1: Role pungi cu pliu neautoadezive pt.abur 380*80mm x 100m, cant. min.3- cant. max. 24; Lot 2: Role pungi cu pliu neautoadezive pt.abur 300*65mm x 100m; cant. min. 3 ? cant. max. 24; Lot 3: Role pungi cu pliu neautoadezive pt.abur 200*60mm x 100m; cant.min. 3-cant. max. 24; Lot 4: Role pungi fara pliu neautoadezive pt.abur 75mm x 200m; cant.min. 3-cant. max. 24; Lot 5: Role pungi fara pliu neautoadezive pt.abur 100mm x 200m; cant.min. 3-cant. max. 24; Lot 6: Role pungi fara pliu neautoadezive pt.abur 300mm x 200m; cant.min. 4-cant. max. 36; Lot 7: Role pungi fara pliu neautoadezive pt.abur 380mm x 200m; cant.min. 3-cant. max. 24; Lot 8: Pungi autoadezive pt.abur 90x270mm; cant.min. 1400-cant. max. 16000; Lot 9: Pungi autoadezive pt.abur 90x190mm; cant.min. 1400-cant. max. 16000; Lot 10: Pungi autoadezive pt.abur130x 290mm; cant.min. 1400-cant. max. 16000; Lot 11: Pungi autoadezive pt. abur140 x400mm; cant.min. 400-cant. max. 4000; Lot 12: Pungi autoadezive pt. abur 390 x 600mm cant.min. 600-cant. max. 6400; Lot 13: Pungi autoadezive pt. abur 300 x 430mm; cant.min. 2400-cant. max. 16000; Lot 14: Pungi autoadezive pt. abur195 x 340mm; cant.min. 2200-cant. max.14400; Lot 15: Hartie combinata pt.impachetat, sterilizare abur 100 x 100 cm; cant.min. 2250-cant. max.15000; Lot 16: Hartie combinata pt.impachetat, sterilizare abur 120 x 120 cm; cant.min. 1200-cant. max.8400; Lot 17: Hartie combinata pt.impachetat, sterilizare abur 50 x 50 cm; cant.min. 1500-cant. max.18000; Lot 18: Banda adeziva fara indicator 19mm x 50m; cant.min. 192-cant. max.1728; Lot 19: TestBOWIE - DICK; cant.min. 200-cant. max.1200; Lot 20: Test integrator ? strip pt.abur; cant.min. 5000-cant. max.36000; Lot 21: Test biologic pt.abur -fiola; cant.min. 20-cant. max.180;Lot 22: Banda indicatoare pt.abur 19mmxx50m ; cant.min. 15-cant. max.96;Lot 23: Banda indicatoare pt. sterilizare cu aer cald( etuva) ; cant.min. 15-cant. max.120;Lot 24 Etichete autoadezive, fara indicator 105 x 25, 4mm; cant.min. 50000-cant. max.360000;Lot 25 Casete cu peroxid de hidrogen STERRAD 100S; cant.min. 10-cant. max.96;Lot 26 Casete cu peroxid de hidrogen STERRAD NX; cant.min. 5-cant. max.48;Lot 27 Role ambalare instrumentar ?plasma- 100mm x 70m; cant.min. 1-cant. max.12;Lot 28 Role ambalare instrumentar-plasma-200mm x 70m; cant.min. 1-cant. max.12;Lot 29 Role ambalare instrumentar-plasma- 250mm x 70m; cant.min. 1-cant. max.12;Lot 30 Role ambalare instrumentar ?plasma- 350mm x 70m; cant.min. 1-cant. max.12;Lot 31 Test integrator ? strip pt. plasma; cant.min. 250-cant. max.2000;Lot 32 Indicator chimic ? rola pt.plasma; cant.min. 1-cant. max.12;Lot 33 Indicator biologic pt.plasma -fiola; cant.min. 8-cant. max.96; Lot 34 Role ambalare instrumentar-plasma-420mm x 70m; cant.min. 1-cant. max.12;Lot 35 Ribon pentru masina de sigilat pungi HAWO HS 100; cant.min. 2-cant. max.24;Lot 36 Ribon pentru sterilizator plasma STERRAD 100 S; cant.min. 1-cant. max.12;Lot 37 Role de hartie termosensibila pt.STERRAD NX-plasma; cant.min. 1-cant. max.12;Lot 38 Role de hartie autocopianta pentruSTERRAD 100S-plasma; cant.min. 1-cant. max.12;Lot 39 Hartie pt. impachetat instrumentar TYVEK- 120x120cm-plasma ; cant.min. 250-cant. max.1500;
Valoarea estimata fara TVA: intre 46, 783.96 si 381, 082.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri din contractele incheiate cu CASsi venituri din bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se solicita prezentarea formularului 1 completat.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita formularul2 completat. Documentul va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.
In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Se solicita formularul6 completat
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (conf. univ. dr. Petrescu Florin ? Manager, ec. Ionescu Gabriela ? Dir. financiuar contabil, conf. univ. dr. Tarnita Dan ? Dir. medical, as. princp. Ghilici Victor ? Dir. ingrijiri, ec.Paducel Ramona ? Sef birou achizitii publice)va fi exclus din procedura de atribuire. Certificat constatatoremis de ONRC-Certificat constatatoremis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.. Certificatul trebuie sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul: bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor etc..
Se solicita formularul3 completat din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani precum si media anuala. Informatiile cuprinse in fisa vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani va fi completata conf. formularului nr. 4. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea cel putin a unui certificat/document/parti relevante contract/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prin care sa confirme livrarea de produse
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele admisibile clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau in copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conformitate cu Art.256^2 din O.U.G. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CRAIOVA
Adresa postala: TABACI 1, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200642, Romania, Tel. +40 251502445, Fax: +40 251502445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2012 09:10