Licitatie Publica - ACORD CADRU ACHIZITIE MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 139344/04.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean Giurgiu
Adresa postala: sos. Bucuresti, nr. 82, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080193, Romania, Punct(e) de contact: Aura Ceausescu, Tel. +40 0766063331, Email: [email protected], Fax: +40 0246216293, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU ACHIZITIEMEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Bucuresti nr. 82
Farmacia Spitalului Judetean de urgenta Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 788, 001 si 13, 063, 415.22RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cf. art. 66 lit.e din HG nr. 925/2006, cant min si max pe care A C le stabil initial in DA, si apoi in ac-cad, reprez estim ale unor cant care ar putea fi solicit pe durata ac-cad, si nu cant exacte care vor fi achizit, acestea din urma putand fi mai mici, egale, sau mai mari raportat la cele estim, in funct de necesit efective ale A C si de buget.Contr sbs se vor incheiatrimestrial.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU ACHIZITIEMEDICAMENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33650000-1 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
33610000-9-Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.2)
33632000-9-Medicamente pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
33661500-6-Psiholeptice (Rev.2)
33692400-1-Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente, 320 loturi, detaliate in Anexa B si in Caietul de sarcini. Cantitatile minime si maxime pentru care ofertantii trebuie sa depuna oferte sunt detaliate in Caietul de sarcini si in Anexa privind loturile
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 788, 001 si 13, 063, 415.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part e 1 % din val fara TVA estim de catre AC. Cuant gar de part afert lot este prev in Anexa B.In cazulcontest, se va retine contest ptr fiec lot caruia i-a fost resp contest ca nefond de C.N.S.C suma calc cf.prev Art.278^1 din OUG nr.34/2006.Per de valab a gar departtreb sa fie cel putin egala cuper de valab a ofert90 zile de la data lim stab ptr dep ofer. Gar va fi prezen prin: instr de garemis in cond lg de o soc ban ? Formular 1; instr de garan emis in cond lg de o soc asig, asa cum rez din prev art. 90 din HG 925/2006; OPcu semn si stamp in cont RO75 TREZ3215006XXX003929. In cazul in care val gar de part e red ca val aceasta se poate const si prin dep la casieria AC a unei sume in num. Lipsa gar de part, va duce la eliminarea ofert. In cazul in care op ec ofert ptr mai multe loturi, gar de part va fi insot de centraliz care va evid urmat: 1. Nr lot.2. Den prod ;3. Suma garpart 4. Total sume garan part.In sit I.M.M op ec va compl la oferta decl pe prop rasp cf.Anexei.1 la OUG 27/2006 pentru modif si compl Lg 346/2004. Gar bunexec este5% din val fara TVA a ctr sbs atrib.Conf.art.89 alin.3 din HG.925/2006, gar de bunexec se va solicptr ctr sbs a caror val depas prag prev la art.124 din OUG.34/2006 si anume val fara TVA sa fie mai mare de 125.000 euro. Se poat constit prin Scr de garant banc, OP sau orice alt instrum de gar emis de catre o soc de asig sau banc, emisa in cond lg. Se poate constit si prin retineri succesive din sum dat ptr. fact part, cf. alin(3) al art.90 din HG 925/2006, mod prin HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fond alocate de la bug de stat; fond contractate cu CJAS Giurgiu; Fond alocate de la CJAS Giurgiu in cadrul PN de trat a pers cu inf HIV/SIDA si PN al bolnavilor de tuberc.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular 2
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formular 3In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.34/2006 ? Formular 4
Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de evaluare/verificare a canditaturilor/ofertelor urmatoarele persoane conf art. 69 indice 1 din O.U.G 34/2006: Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari persoane care sunt drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt prevazute in art. 69 lit a) cu persoane de detin functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoane care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante:
Comitet director:
Manager ? Dr. Mihai Petre
Director Financiar Contabil ? Ec.Birsa Mariana
Director Medical ? Dr. Bene Elisabeta
Director Ingrijiri ? As. med. prin.Ciochir Sandel.Consiliu de administratie :
Ec. Draghia Margareta Ofelia Lidia
Ing. Stengher CristianDr. Marinescu Paul
Ec. Dindirica Elena
Dr. Pick Ladislau
As.med. Princ. Presedinte OAMGMAMR ? Neacsu Mariana
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul 5In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre buget eliberat de DGFP din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
6. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat. 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in termen legal de valabilitate din care sa reiasa obiectul de activitate compatibil cu obiectul procedurii de atribuire.- pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(in limba romana)
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
2. Autorizatiade functionare, emisa de Ministerul Sanatatii-Agentia Nationala a Medicamentului (inclusiv anexe). Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari - Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.
Se va prezenta Autorizatiain termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
3. Autorizatie de punere pe piata emisa de Agentia Nationala a Medicamentului- conf. Legii 95/2006 cap.3 titlul 17.Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari: - Legea 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006; -Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar ? Regulamentul (CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar in special art. 17 alin 2Se va prezenta declaratie pe propria raspundere sub forma de tabelin care se va mentiona lotul pentru care se depune oferta , nr. si dataAutorizatiei de punere pe piata.
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
Sunt exceptate de la detinerea unor autorizatii pentru activitatea de distributie angro de medicamente persoanele juridice care detin si prezinta o autorizatie de fabricatie pentru distributia produselor proprii acoperite de aceasta autorizatie valabila la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani., precizate valoric si cantitativ.
Certificat ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Lic electr va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Vor intra in etapa de licitatie electronica doar ofertele declarate admisibileDurata unei runde: 1 ziElementulofertei ce va face obiectul licitatiei electronice este pretul unitar/produs.Va avea loc o singura runda de licitatie electronica.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie.In cazul in care, in urma fazei finale de licitatie, vor fi depuse oferte cu preturi egale pe locul 1, 2 sau 3A C va solicita operatorilor economici o noua oferta financiara, prin interm SEAP in vederea incarcarii electronice de catre op ec de docum care contin noi preturi, aceeasi procedura se va face si in cazul justificarii pretului cf. art 202 OUG 34/2006. Operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital electronic valid pentru acces in system.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2012 10:30
Locul: Sediul Spitalului Judetean de Urgenta Giurgiu din b.dul Bucuresti nr. 82 - BIBLIOTECA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale. In cazul in care se vor depune doua sau mai multe oferte cu aceleasi pret, vor fi solicitate de catre Autoritatea Contractanta noi oferte in plic inchislao data stabilita de Autoritatea Contractanta. Preturile noi ofertate nu pot depasi valoarea ofertata initiala. Pentru ofertantii care nu vor prezenta o noua oferta de pret pana la data stabilita de catre Autoritatea Contractanta se va lua in considerare valoarea din oferta initiala. Procesul de reofertare se va repeta pana cand ofertele vor avea pret diferit. Acelasi lucru este valabil si pentru ofertantii clasati pe locul 2 si 3 care au oferte cu acelasi prĂȘt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/200:10zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier Juridic
Adresa postala: sos. Bucuresti, nr 82, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080193, Romania, Tel. +40 0246211550, Email: [email protected], Fax: +40 0246212693
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2012 13:33