Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU ACHIZITIE MEDICAMENTE PENTRU "PROGRAMUL NATIONAL DE ONCOLOGIE"


Anunt de participare numarul 132737/24.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C.ONCOLAB S.R.L.
Adresa postala: STR.MARASTI NR 16, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200494, Romania, Punct(e) de contact: DAN LUNGULESCU, Tel. +40 251531088, Email: [email protected], Fax: +40 351423912, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitatesanitara(Spital cu monospecialitate oncologica medicala cu regim de spitalizare de zi ? diagnostic si tratament citostatic al bolnavilor oncologici)
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU ACHIZITIEMEDICAMENTE PENTRU "PROGRAMUL NATIONAL DE ONCOLOGIE"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 395.83 si 5, 929, 026RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvete in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.Valoarea minima si maxima a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fii atribuit pe durata acordului cadru conf.art 66 lit f HG 925/2006, este de : minima =1880lei si maxima =1185800lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIEMEDICAMENTE PENTRU "PROGRAMUL NATIONAL DE ONCOLOGIE"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
33632000-9-Medicamente pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
33652000-5-Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
33652200-7-Terapeutica pentru patologia endocrina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. lot Denumire lotcantitate totala1 Acidum Ibandronicum 6mg/6ml cantitate minima: 1 Fl.? cantitate maxima: 500 Fl.
2 Cisplatinum 50mgcantitate minima: 1 Fl.? cantitate maxima: 4000 Fl3 Docetaxelum 10mg/ml*16ml cantitate minima: 1 Fl. ? cantitate maxima: 1000 Fl
4 Doxorubicinum 2mg/ml*8ml*10mg cantitate minima: 1 Fl.? cantitate maxima: 1000 Fl.5 Epirubicinum 2mg/ml*50mlcantitate minima: 1 Fl. ? cantitate maxima: 3000 Fl
6 Filgrastimum 120 mcg/0, 2mlcantitate minima: 5 Seringa preumpluta? cantitate maxima: 3000 Seringa preumpluta
7 Fluorouracilum 50mg/ml 10mlcantitate minima: 1 Fl.? cantitate maxima: 5000 Fl
8 Fulvestrantcantitate minima: 1 Fl.? cantitate maxima: 200 Fl.
9 Interferonum alfa 2a 3Mui/05ml cantitate minima: 1 Seringa preumpluta ? cantitate maxima: 3500 Seringa preumpluta10 Interferonum alfa 2a 9Mui/0, 5ml cantitate minima: 1 Seringa preumpluta? cantitate maxima: 2000 Seringa preumpluta11 Vinorelbinum 10mg/ml 5mlcantitate minima: 1 Fl.? cantitate maxima: 3000 Fl.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 929, 026RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantumul garantiei de particpare se regasete in anexa B(loturi);Perioada de valabilitate=90zile dela data depunerii ofertei;Mod constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul 9) sau de o societate de asigurari emisa in favoarea autoritatii contractante, virament bancar(contul: RO76RNCB0134096203440001 deschis la BCR Craiova, cod fiscal: 22599572) sau plata cu chitanta prin casieria unitatii contractante.Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare, la data si ora limita pentru deschiderea ofertelorva conduce la eliminarea ofertantului.Documentul ce constituie dovada constituirii garantiei se va scana sise va depune in S.E.A.P.iar in cazul garantiilor constituite prin instrumente de garantare, originalul acestora se va transmite la sediul autoritatii contractante din Str. Bujorului, nr.7, Achizitii Publice, pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertei, ora 15.00. 5% din valoarea contractuluifara T.V.A, pentru contractele subsecvente a caror valoare depaseste pragul de 125000 euro fara TVA, valoare calculata la cursul de schimb afisat de BNR la data semnarii contractului.Se va constituii prin scrisoare de garantie bancara sau se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din Contractul incheiat cu CAS Dolj, nr. 1536/2011.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea -Se solicita prezentarea formularului 1 completat.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Se solicita formularul2 completat. Formularul 2 se vacompleta de catre fiecare membru al asocierii, in cazul in care oferta este depusa de o asociere
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se solicita formularul6 completat.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa formularul nr. 5 ' Certificat constatatoremis de ONRC-Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Certificatul sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de depunerea ofertelor.
-Autorizatie de distributie angro-Autorizatie de distributie angro eliberata de catre Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2010
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Declaratie pe proprie raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-nr.documentatie respinsa=10588/05.01.2012-Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau in copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.-cuantumul ce se retine conf.art 278 1 din OUG34/2006 este: lot1=2948.7lei;lot2=1248lei;lot3=5466.4lei;lot5=5118.14lei;lot6=2483.4lei;lot8=3068.06lei;lot9=2391.9lei;lot10=2966.4lei;lot11=5111.9lei-In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ONCOLAB SRL
Adresa postala: str. Bujorului, nr. 7, Achizitii Publice, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200385, Romania, Tel. +40 727833775, Fax: +40 251530500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2012 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer