Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru achizitie agenti dioagnostici


Anunt de participare numarul 147014/05.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
Adresa postala: CRAIOVA, str.Tabaci nr 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200642, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dinescu, Tel. +40 251502445, Email: [email protected], Fax: +40 251502445, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru achizitie agenti dioagnostici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoriotatii contractante
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 215, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente trimestrial Cantitatile estimate minime si maxime care ar putea fi solicitate pe intreaga durata a acordului cadru, precum si cele care pot face obiectul celui mai mare contract subsecvent, conform dispozitiilor Art.66 din HG nr.925/20 se regasesc in caietul de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie agenti dioagnostici
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33694000-1 - Agenti diagnostici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem de detectie imunohistochimica pe baza de streptavidina biotina
Sistem de detectie imunohistochimica prin amplificare polimerica
Creion marcator
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD138
Anticorp monoclonal soarece anti-om CDX2
Anticorp monoclonal soarece anti-om GCDFP-15
Anticorp monoclonal soarece anti-om Mamaglobina
Anticorp monoclonal soarece anti-om factor nuclear hepatocitar 1 beta (HNF 1ß)
Anticorp monoclonal soarece anti-om Wilms Tumor WT1
Anticorp policlonal iepure anti-om OCT-4
Anticorp monoclonal soarece anti-om a-Methylacyl-CoA-Racemase (AMACR, p504s)
Anticorp monoclonal iepure anti-om proteina ERG
Anticorp monoclonal soarece anti-om Citokeratina 18Anticorp monoclonal iepure anti-om Ciclina D1
Anticorp monoclonal soarece anti-om Antigen Epitelial
Anticorp monoclonal soarece anti-om sinaptofizina
Sistem de amplificare catalizata a semnalului pe baza de tiramida, fara biotina
Punte de legatura pentru anticorpii policlonali iepure anti-human din cadrul sistemului de amplificare catalizata a semnalului pe baza de tiramida, fara biotina
Tris hidrox-methil aminoetan
Poli-oxietilen sorbitan monolaurat
Anticorp monoclonal soarece anti-om p53
Anticorp monoclonal soarece anti-om p63
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD10
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD45RO
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD99
Anticorp monoclonal soarece anti-om inhibina alfa
Anticorp monoclonal soarece anti-om Citokeratina MNF 116
Anticorp monoclonal soarece anti-om Citokeratina 5/6
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD 79 alfa
Anticorp monoclonal soarece anti-om Calponina
Anticorp policlonal iepure anti-om HCG
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD45, Antigen comun leucocitar
Anticorp monoclonal soarece anti-om Citokeratina 20
Anticorp monoclonal soarece anti-om Cromogranin A
Anticorp monoclonal soarece anti-om NF (neurofolamente)
Anticorp monoclonal soarece anti-om GFAP
Anticorp monoclonal soarece anti-om Melanozomi
Anticorp monoclonal soarece anti-om Antigen membranar epitelial
Anticorp monoclonal soarece anti-om antigen Ki-67Anticorp monoclonal soarece anti-om Actina de muschi neted
Anticorp monoclonal soarece anti-om Vimentina
Anticorp policlonal iepure anti-om S100
Anticorp monoclonal soarece anti-om Desmina
Anticorp monoclonal soarece anti-om EGFR
Anticorp monoclonal soarece anti-om celula mezoteliala HBME-1
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD31
Anticorp monoclonal soarece anti-om Calretinina
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD30
Proteinaza K
Anticorp monoclonal soarece anti-om BCL2
Anticorp monoclonal soarece anti-om NSE
Anticorp monoclonal soarece anti-om COX2
Anticorp monoclonal soarece anti-om PLAP
Anticorp policlonal iepure anti-om PSA
Anticorp policlonal iepure anti-om Alfa-1-Fetoprotein
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD20cy, limfocite B
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD34 Clasa II
Anticorp policlonal iepure anti-om CD117
Anticorp monoclonal soarece anti-om Citokeratina 7
Anticorp monoclonal soarece anti-om Receptor EstrogenicAnticorp monoclonal soarece anti-om Receptor Progesteronic
Anticorp policlonal iepure anti-om Mioglobina
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD68
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD15
Anticorp monoclonal soarece anti-om Factor tiroidian de transcriptie (TTf-1)
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD5
Anticorp monoclonal soarece anti-om tireoglobulina
Anticorp monoclonal soarece anti-om tirozinaza
Anticorp monoclonal soarece anti-om Colagen IV
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD105
Anticorp monoclonal soarece anti-om CK19
Anticorp monoclonal soarece anti-om p57 Kip2 Ab-6
Anticorp monoclonal soarece anti-om Alk-1(CD246)
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD57
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD4
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD8
Anticorp monoclonal soarece anti-om BCL 6
Anticorp monoclonal soarece anti-om CA125
Anticorp monoclonal soarece anti-om CD3
Anticorp monoclonal soarece anti-om E-Caderina
Kit Cintec p16 pentru histologie
Tampon de spalare pentru cintec p16
Anticorp monoclonal soarece anti-om VEGF
Anticorp policlonal iepure anti-om CEA
Anticorp policlonal iepure anti-om Her2
Anticorp monoclonal soarece anti-om Citokeratina AE1/AE3
Anticorp monoclonal soarece anti-om Citokeratina, cu greutate moleculara inalta
Kit Her2 CISH hibridizare in vitro cu cromogen
Novolink
Cantitatile minime si maxime precizate in caietul de sarcini sunt estimative, si mentionate doar pentru a da o dimensiune asupra anvergurii acordului cadru.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 215, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: printr-un instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante in conditiile legii, de catre o societate bancara (formularul nr. 1) sau de o societate de asigurari, virament bancar (contul: RO19TREZ2915005XXX000154 deschis la Trezoreria Craiova, cod fiscal: 5002142) sau plata cu chitanta prin casieria unitatii contractante. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare, la data si ora limita pentru depunerea ofertelor va conduce la eliminarea ofertantului. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune atat in SEAP cat si in original la sediul autoritatii contractante din str.Tabaci nr.1 CRAIOVA, Biroul Achizitii Publice pana la data si ora limita de depunere a ofertelor; Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul comunicat de B.N.R. din data publicarii anuntului de participare Cuantumul garantiei de participare: a se vedea anexa B Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara T.V.A., doar pentru contractele subsecvente a caror valoare depaseste pragul de 130.000 de euro fara TVA, valoare calculata la cursul de schimb afisat de BNR la data semnarii contractului.Garantia de buna executie se va constituii prin scrisoare de garantie bancara sau garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri din contractele incheiate cu CAS Dolj si Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se solicita prezentarea formularului 1 completat. Documentul va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita formularul 2 completat. Documentul va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Se solicita formularul 6 completat.Cerinta 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa formularul nr. 10 '. Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (conf. univ. dr. Petrescu Florin ? Manager, ec. Tanasie Gabriela ? Dir. financiuar contabil, conf. univ. dr. Tarnita Dan ? Dir. medical, as. princp. Ghilici Victor ? Dir. ingrijiri, ec.Paducel Ramona ? Sef birou achizitii publice, Prof.Univ.Dr.Simionescu Cristiana, As.Tutunaru Eduard, CJ.Dobrescu George, ec.Paducel Ramona ? Sef birou achizitii publice, Predescu Mihaela-economist) va fi exclus din procedura de atribuire Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
-Aviz de functionare eliberat de catre Ministerul Sanatatii privind autorizarea activitatii de comercializare a dispozitivelor medicale.
Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.
-Avizul de functionare este solicitat in conformitate cu prevederile H.G. nr. 144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Ordinului ministrului sanatatii publice nr. 1636/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, republicata, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2012 sau extrase de bilan?, in cazul in care publicarea acestor bilan?uri este prevazuta de legisla?ia ?arii in care este stabilit ofertantul/candidatul: bilan? contabil/extras de bilan?
Se solicita completat formularul3 si formularul 3A -din care sa reiasa cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, precum si valoarea acesteia aferenta fiecarui an in parte din cei trei. Informatiile cuprinse in fisa vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil la data de 31.12.2012Se solicita completarea formularului3 -Fisa de informatii generale- si formularului 3A-Declaratie privind cifra de afaceri globala.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani va ficompletata conf. formularului nr. 4. Livrarile de produse se confirma prinprezentarea cel putin a unui certificat/document/parti relevantecontract/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate oride catre clientul beneficiar prin care sa confirme livrarea de produse.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2013 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele admisibile clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau in copie in vederea participarii la procedura
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CRAIOVA
Adresa postala: TABACI 1, Localitatea: CRAIOVA , ,Cod postal: 220642, Romania, Tel. +40 251502445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2013 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer