Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru achizitie alimente


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
2.569.458 RON

Castigatorul Licitatiei: DUVADI PRODCOM S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 114565/07.05.2011
Informatii anunt de participare asociat 107038
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
Adresa postala:  CRAIOVA, str.Tabaci nr 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200642, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Dinescu, Tel. 0251502445, Email:  [email protected], Fax:  0251502445, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru achizitie alimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acord cadru achizitie alimente
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
03200000-3-Cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
03333000-4-Lapte de vaca proaspat (Rev.2)
15331400-1-Legume in conserva si/sau la cutie (Rev.2)
15811100-7-Paine (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
2, 569, 458.2RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
174/24.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S235-358570din03.12.2010
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2011/S19-030297din28.01.2011
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 1100 Denumirea: acord cadru furnizare alimente
V.1) Data atribuirii contractului 4/18/2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DUVADI PRODCOM S.R.L.
Adresa postala:  STR. Vasile CONTA, BL. Z3, AP.24, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200405, Romania, Tel. 0251.417107, Email:  [email protected], Fax:  0251.417107
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 289850.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 1099 Denumirea: Acord cadru achizitie alimente
V.1) Data atribuirii contractului 4/18/2011
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Cristim 2 Prodcom
Adresa postala:  Bucurestii Noi, nr. 140, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  012367, Romania, Tel. 0212020200, Email:  [email protected], Fax:  0212027400, Adresa internet (URL):  www.cristim.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 48832.50 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
25, 29
Contract nr: 1101 Denumirea: Acord cadru achizitie alimente
V.1) Data atribuirii contractului 4/18/2011
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FRALVIL S.A.
Adresa postala:  STR BARAJULUI NR 52, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  1000, Romania, Tel. 0744595144, Email:  [email protected];[email protected];[email protected], Fax:  0250746901
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 75990.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
34
Contract nr: 1097 Denumirea: Acord cadru achizite alimente
V.1) Data atribuirii contractului 4/18/2011
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DOIMAN COM S.R.L.
Adresa postala:  CART. BRAZDA LUI NOVAC, BL.23, SC.1, AP.20, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200047, Romania, Tel. 0723332532 ; 0721226655, Email:  [email protected], Fax:  0251415087
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 589859.20 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4, 5, 9, 15, 17, 20, 21, 22, 32, 33, 40, 42, 43, 44, 45
Contract nr: 1098 Denumirea: Acord cadru achizitie alimente
V.1) Data atribuirii contractului 4/18/2011
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
APRO-COM-IMPEX S.R.L.
Adresa postala:  STR. ECATERINA TEODOROIU, NR.12, BL.12, SC.A, AP3, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  0500, Romania, Tel. 0249410707, Email:  [email protected], Fax:  0249410707
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 264724.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
13, 19, 28, 38, 39, 48, 49
Contract nr: 1105 Denumirea: Acord cadru achizitie alimente
V.1) Data atribuirii contractului 4/18/2011
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
COSEMA TURIST S.R.L.
Adresa postala:  Sat Dudovicesti, Str. Craiovei nr. 223-225, Localitatea:  simnicu de Sus, Cod postal:  207554, Romania, Tel. 0760654138, Email:  [email protected], Fax:  0251250025
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 456620.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
12, 16, 26, 30, 37, 41
Contract nr: 1103 Denumirea: Acord cadru furnizare alimente
V.1) Data atribuirii contractului 4/18/2011
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FRANK 93 PROD S.R.L.
Adresa postala:  str. Regiei, nr.1 (cantina din incinta SC OSTROVIT SA ), Localitatea:  Ostrov, Cod postal:  042146, Romania, Tel. 021-4610122, Email:  [email protected], Fax:  021-4610122/021-4610288
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 90780.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
11, 24
Contract nr: 1102 Denumirea: Acord cadru furnizare alimente
V.1) Data atribuirii contractului 4/18/2011
V.2) Numarul de oferte primite 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
LEGUME FRUCTE BUZAU S.A.
Adresa postala:  SOS.SPATARULUI , NR.7 , BUZAU, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120226, Romania, Tel. 0238710001, Email:  [email protected], Fax:  0238710434
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 90652.50 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
14, 36
Contract nr: 1104 Denumirea: Acord cadru furnizare alimente
V.1) Data atribuirii contractului 4/18/2011
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PAN DYNAMYC S.R.L.
Adresa postala:  Calea Bucuresti nr.173, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200617, Romania, Tel. 0251410414, Email:  [email protected], Fax:  0521466593, Adresa internet (URL):  www.pangroup.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 662150.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2, 3, 7, 35
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
loturile 6, 8, 10, 18, 23, 27, 31, 46, 47, 50, 51, 52, 53 anulate conform OUG 34/2006, ART 209, ALIN 1, LIT B
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Dolj- serviciul comercial
Adresa postala:  str.brestei 12, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200420, Romania, Tel. .0251418612
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CRAIOVA
Adresa postala:  Str.Tabaci 1, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200642, Romania, Tel. 0251502445
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2011 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer