Licitatie Publica - Acord cadru, achizitie aparate de masura montaj fix
Anunt de participare (utilitati) numarul 142143/22.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr. 148-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Radu Vlad, Tel. +403 65403698, In atentia: Radu Vlad, Email: [email protected], Fax: +403 65403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Piata Trandafirilor, 17, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Radu Vlad, Tel. +40 365403698, In atentia: Radu Vlad, Email: [email protected], Fax: +40 365403869
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acord cadru, achizitie aparate de masura montaj fix
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitele SC EON MOLDOVA DISTRIBUITE SA din Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 224, 942 si 449, 884RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minimum un contract subsecvent pe an; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 224942 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie aparate de masura cu montaj fix
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38424000-3 - Echipament de masurare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie aparate de masura cu montaj fix;
Informatii referitoare la estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru (conform art 66 lit f/HG 925/2006):
- Kilovoltmetre 110/0, 1 - minim 10 buc, maxim 20 buc;
- Kilovoltmetre 20/0, 1 - minim 31 buc, maxim 63 buc;
- Kilovoltmetre 6/0, 1 - minim 8 buc, maxim 16 buc;
- Voltmetre c.a. - minim 7 buc, maxim 15 buc;
- Voltmetre c.c. - minim 7 buc, maxim 14 buc;
- Megawattmetre - minim 15 buc, maxim 30 buc;
- Megavarmetre - minim 14 buc, maxim 28 buc;
- Ampermetre - minim 66 buc, maxim 133 buc;
- Logometre - minim 3 buc, maxim 5 buc;
- Kiloampermetre 3kA/5A - minim 4 buc, maxim 7 buc;
Cantitatea estimata maxima pe durata intregului acord cadru este dublul cantitatii maxime pentru contractul subsecvent.
Valoarea estimata fara TVA: intre 224, 942 si 449, 884RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 din HGR 925/2006. Se solicita garantia de participare in cuantum de: 8.997, 68 lei (4.498, 84 lei pt IMM). Echivalenta lei/alta valuta se va face la curs BNR din data publicarii anuntului de participare. Mod de constituire: conform prevederilor art. 86 alin.1 din HGR 925/2006, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filialaBacau, care se prezinta in original. Se va prezenta si declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul) in original. In conf. cu art 278 prim-(1) din OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta varetine contestatarului din garantia de particip in raport cu val estimata a contractului. Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a candidaturii si este valab cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a candidaturilor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se depune o data cu candidatura. Nu se accepta depunere in numerar la casieria autoritatii contractante, bilet laordin, ordin de plata care nu este vizat de banca. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5 % (2, 5% pentru IMM) din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.. Modul de constituire: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va constitui anexa la contract. Restituireagarantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art 92 aliniat (1)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al
candidatului/ofertantului. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va completa Formularul 12A.2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al
candidatului/ofertantului. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va completa Formular 12B.3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator/subcontractant al candidatului/ofertantului. Ofertantul care se afla in situatiile prevazute la articolul mentionat este exclus din procedura de atribuite. Se va completa Formularul 13APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Virgil Metea; - Director General Adjunct: Livioara Sujdea; - Director General Adjunct: Radu Petre.Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de achizitie sunt: Bogdan Cirstea, Flavius Marcus, Angela Vasile. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie: Radu Vlad, Andrei Mihaly, Angela Vasile, Florin Bura, Marius Ciobanu; Constantin Brinza, Niculina Darie;4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se
va completa Formularul 13B.Nota: In cazul unei asocieri se va depune acordul de asociere Formular nr 6 semnat de parti, respectiv in cazul subcontractarii se depune acordul de subcontractare Formularul nr 7 semnat de parti.
Nedeclararea subcontractantului/subcontractantilor presupune derularea contractului fara posibilitatea adaugarii unui/mai multor subcontractanti pe parcursul derularii contractului.5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa obligatoriu si formularul 2D. Pentru Persoane juridice romane: - 1. Certificat constatator, in original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte:
- Obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
- Ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta actul in copie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.Ofertanul isi va asuma raspunderea printr-o declaratie, cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de subcontractanti/ asociati, ofertantul va fi declarat descalificat. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta actul in
copie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere
profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita
de depunerii a candidaturii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Cifra de afaceri globala. Cerinta minima: realizarea unei cifre de afaceri medii globale anuale pe ultimii 3 ani de exercitiu financiar incheiat, egala sau mai mare decat: 445.385, 16 RON. Se solicita Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani pentru operatorii economici. Atunci cand un grup de operatori economici
(asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se
demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor
grupului.
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular F3
Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei este cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta o declaratie/lista a livrarilor de produse similare, livrate si receptionate in ultimii 3 ani, insotita de documente/certificari - documente edificatoare (certificat constatator/ recomandari/pv de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta sau de clientul beneficiar). Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, a caror valoare sa fie de minimum: 224.942 lei. Valorile
mentionate sunt fara TVA. Pentru echivalenta(leu/euro)se va tine cont de
cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind
experienta similara, detaliate mai sus trebuie sa fie indeplinite prin cumul de
grupul de asociati.
Modalitatea de indeplinire
Completarea Formularul 4 si dupa caz, Formularul 4A (*se accepta si certificatele
constatoare in locul recomandarilor daca contin cel putin elementele solicitate la recomandari). Candidatul va prezenta informatii relevante cu obiectul contractului.
Depunere mostre:
Se vor prezenta mostre pentru fiecare din cele 10 tipuri de produse solicitate.
Mostrele se vor livra cu titlu gratuit.
Modalitatea de indeplinire
Mostrele se vor depune pana la data depunerii candidaturilor,
la adresa: Iasi, Ciurchi 146-150, d-lui Florin Bura.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele
europene relevante. - Certificate emise de organisme independente prin
care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO
9001:2008, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte
state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care
probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al
calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organ de
certificare.
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO (9001:2008) sau alte documente echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
95%
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (95 puncte); b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat, unde: pret(n)=pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
2.
Termen de livrare
5%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de livrare? se va acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre termenele de livrare ale ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (5 puncte); b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (termen de livrare minim/termen de livrare(n)) x punctajul maxim alocat, unde: termen de livrare(n)=termenul de livrare din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n). Ofertele cu termen de livrare mai mari de 30 zile vor fi declarate neconforme, iar cele mai mici de 10 zile nu se vor puncta suplimentar.
Punctaj maxim componenta tehnica: 5
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In licitatia electronica va fi configurat doar pretul. Punctajul pt termemul de livrare va fi calculat dupa prima runda de negociere de la sediul autoritatii contractante. Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile la prima etapa a proc. Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1zi lucratoare - 1 runda.Autoritatea contractanta nu va incepe licitatiaelectronica mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data transmiterii invitatiei.La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatoriieconomici inregistrati in SEAP.Of.pot vedea cea mai buna oferta-da;Of. pot vedea nr.de partip inscrisi la licitatie.-nu;Licitatia se prelungesteautomat in cazul modificarii clasamentului-Da;Se va utiliza pasul de licit electronica.-Da.Val.proc a pasului de licitare este de 0, 25%, configurabil de catre Autoritatea contractanta la definirea licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2013 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2013 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic SC E.ON Moldova Distributie SA
Adresa postala: P-ta Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2013 14:30