Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru achizitie medicamente


Anunt de participare numarul 81800/09.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul de Boli Infectioase "Sf. Cuv. Parascheva" Galati
Adresa postala: Strada Traian, nr. 393, Localitatea: Galati, Cod postal: 800179, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Poalelungi, Tel.0236334022; 0749266206, Email: [email protected], Fax: 0236467752, Adresa internet (URL): http: //www.sbigl.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru achizitie medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Boli Infectioase Sf. cuv. Parascheva Galati, str. Traian, Nr. 393
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 668, 750.76RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de bugetul alocat
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Antivirale pentru uz sistemic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. LOT D.C.I.U.M.Cantitatea1 ABACAVIRUM cp25560
2 ABACAVIRUMfl72
3 ZIDOVUDINUM+LAMIVUDINUM cp 64080
4 DIDANOSINUM caps9720
5 DIDANOSINUM caps2880
6 EFAVIRENZUMcp13800
7 FOSAMPRENAVIRUMcp30000
8 LAMIVUDINUMfl29520
9 LAMIVUDINUMfl96
10 LOPINAVIRUM+RITONAVIRUMcp 117000
11 LOPINAVIRUM+RITONAVIRUMCutie x 5 flac 36
12 NEVIRAPINUM cp 15120
13 NEVIRAPINUM fl 12
14 RITONAVIRUM cps 64200
15 SAQUINAVIRUMcpr 80640
16 STAVUDINUM cps 6000
17 STAVUDINUM cps 2040
18 ABACAVIRUM+LAMIVUDINUM+ZIDOVUDINUMcpr 12240
19 ZIDOVUDINUM cps 5520
20 ATAZANAVIRUM cps 6000
21 TIPRANAVIRUMcps 2400
22 ENFUVIRTIDUM fl 7200
23 ABACAVIRUM+LAMIVUDINUMcp 28800
24 SULFAMETHOXAZOLUM + TRIMETHOPRIMUM cp 8000
25 AZITHROMYCINUM cps 400
26 FLUCONAZOLUM fl 300
27 DARUNAVIRUM cp 24000
28 RALTEGAVIR cp 6000
29 TENOFOVIR (VIREAD) cp 2400
30 EMTRICITABINA cps 1920
31 ETRAVIRINA cp 6480
32 HUMAGLOBIN 5g fl 200
Valoarea estimata fara TVA: 7, 668, 750.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare : cf. Anexa 2. Garantia de buna executie a contractului subsecvent va fi de 10% din pretul total fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea formala a asocierii printr-un contract scris, semnat de partile asociate. Acesta va fi prezentat autoritatii contractante inaintea semnarii acordului cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, in termen de valabilitate
Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului - copie legalizata
In cazul Persoanelor juridice /fizice straine, Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
In cazul neprezentarii a mai mult de 3 documente de calificare, ofertantul va fi descalificat.
Indeplinirea cerintelor minime este obligatorie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Fisa de informatii generale
Bilant contabil la 30.06.2009
In cazul neprezentarii a mai mult de 3 documente de calificare, ofertantul va fi descalificat.
Indeplinirea cerintelor minime este obligatorie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1. Aviz de functionare eliberat de MS
2. Autorizatie de comercializare de la producator in limba romana
3. Autorizatie de punere pe piata a produsului eliberat de Agentia Nationala a Medicamentului
In cazul neprezentarii a mai mult de 3 documente de calificare, ofertantul va fi descalificat.
Indeplinirea cerintelor minime este obligatorie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2009 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2009 09:00
Locul: Serv. Ad-tiv al Spital Boli Infectioase Sf. cuv. Parascheva Galati, str. Traian, Nr. 393
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor-cf art 33(2)/HG 925
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, Sectia Contencios -administrativ si fiscal
Adresa postala: Str. Brailei, Nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800685, Romania, Tel.0236460227, Email: [email protected], Fax: 0236460227
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre un actemis de autoritatea contractanta considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv.iciul Ad-tiv
Adresa postala: Spitalul de Boli Infectioase Sf. cuv. Parascheva, Str. Traian, Nr. 393, Localitatea: Galati, Cod postal: 800179, Romania, Tel.0236467752, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0236467752, Adresa internet (URL): http: //sbigl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2009 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer