Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru achizitie medicamente


Anunt de participare numarul 133244/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
Adresa postala: CRAIOVA, str.Tabaci nr 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200642, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dinescu, Tel. +40 251502445, Email: [email protected], Fax: +40 251502445, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru achizitie medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 13 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 635.88 si 830, 948.43RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.Cantitatile estimate minime si maxime care ar putea fi solicitate pe intreaga durata a acordului cadru, precum si cele care pot face obiectul unui contract subsecvent, conform dispozitiilor Art.66 din HG nr.925/2006 sunt mentionate in Anexa B a Fisei de date.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achiztie medicamente:
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
33616000-1-Vitamine (Rev.2)
33641300-8-Hormoni sexuali si modulatori ai functiei genitale (Rev.2)
33651100-9-Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33661300-4-Antiepileptice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acidum ascorbicum 750mg/5ml
Alprostadilum 500mcg
Amikacinum 500mg/ 2ml
Carbamazepinum 200mg
Carbocisteinum 100mg/5ml 100ml
Clopidogrelum 75mg
Diane 35 combinatii
Diclofenacum 25mg/ml 3ml
Dihydrocodeinum 60mg
Fentanylum 50mcg/hFerri carboxymaltosum 50mg/ml 2 ml
Fluticasonum furoatum 27, 5mcg*120pufuri
Glucosum 20% 500mlGlycerofosfatum 216mg/ml 20ml
Granisetronum 1mg/ml 3ml
Granisetronum 1mg
Jeanine combinatiiKetorolacum tromethamin 30mg/ml 1ml
Levobupivacainum 5mg/mlLogest combinatii 0.075mg/0.02mgLoratadinum 10mg
Mannitolum 20% 500mlCombinatii ciproteronum+etinilestradiol
Meprobamatum 400mg
Morphynum 10mg / 1ml
Morphynum 20mg /1mlMorphynum 10mgMorphynum 30mgMorphynum 60mgNadroparinum 5700ui/AFXa/0, 6ml
Naloxonum 0.4mg/ml 1ml
Nitrazepamum 2, 5mg
Nitroglycerinum 5mg/1ml
Piperacillinum+tazobactamum 4, 5g
Propranololum 10mg
Ranitidinum 150mgSalbutamolum 5mg/ml 10ml sol.de inhalat prin nebulizator
Sulfadiazinum 1% 500g crema
Yasmin combinatii 0.03mg/3mg
cantitatile minime si maxime sint descrise in caietul de sarcini si in sectiunea b(loturi)
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 635.88 si 830, 948.43RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: se regaseste in sectiunea B(loturi);Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data depunerii ofertei;mod de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul 10) sau de o societate de asigurari emisa in favoarea autoritatii contractante, virament bancar(cont: RO19TREZ2915005XXX000154 deschis la Trez.Craiova, cod fiscal: 5002142)sau plata cu chitanta prin casieria unitatii contractante;Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare la data si ora limita pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul stabilit, va conduce la eliminarea ofertantului;Documentul ce face dovada constituirii garantiei de participare se va scana si se va depune in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare, iar in cazul garantiilor constituite prin instrumente de garantare, originalul acestora se va transmite la sediul autoritatii contractante din Str. Tabaci, nr.1, Biroul Achizitii Publice, pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertei, ora 15.00. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara T.V.A., doar pentru contractele subsecvente a caror valoare depaseste pragul de 125.000 de euro fara TVA, valoare calculata la cursul de schimb afisat de BNR la data semnarii contractului.Garantia se constituie in perioada premergatoare semnarii contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (conf. form. nr. 8) sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -Se solicita prezentarea formularului 1 completat-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Se solicita formularul 2 completat.Formularul 2 se va completa de fiecare membru al asocierii, in cazul in care oferta este depusa de o asociere precum si de catre fiecare dintre subcontractantii/terti sustinatori, declarati, daca este cazul-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se solicita formularul 6 completat-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน - .Se va completa formularul nr. 10' . Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (conf. univ. dr. Petrescu Florin ? Manager, ec. Ionescu Gabriela ? Dir. financiuar contabil, conf. univ. dr. Tarnita Dan ? Dir. medical, as. princp. Ghilici Victor ? Dir. ingrijiri)va fi exclus din procedura de atribuire. -Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Certificatul trebuie sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
-Autorizatie de distributie angro eliberata de catre Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor.
Bazele legale ale autorizarii: Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlul XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 1964/2008 pentru apobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2010
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Declaratie pe proprie raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele admisibile clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre acestia de documente care contin noi preturi.Ofertantul va prezenta o lista cuprinzand informatiile privind partea din contract pe care are, eventual, intentia sa o subcontracteze, insotita de acordurile de subcontractare (Formularul 6 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora).Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau in copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de un act nelegal al autoritatii contractante considerat nelegal, in conformitate cu art. 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CRAIOVA
Adresa postala: STR.TABACI 1, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200642, Romania, Tel. +40 251502445, Fax: +40 251502445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer