Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru achizitie medicamente


Anunt de participare numarul 137432/14.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL INIMII "Niculae Stancioiu" Cluj-Napoca
Adresa postala: str.Motilor 19-21 jud.Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN NEAMTU, Tel. +40 264599503, Email: [email protected], Fax: +40 264599503, Adresa internet (URL): www.institutulinimii.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru achizitie medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str.Motilor 19-21 Cluj-Napoca farmacie
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 092, 242 si 14, 649, 025RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie medicamente conform anexei B si caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie medicamente conform anexei B si caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 092, 242 si 14, 649, 025RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este detaliata pentru fiecare lot in parte in Anexa B. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, conform Formularului 7, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Cont trezorerie: RO16TREZ2165005XXX014558;CUI 4617719 Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare incepe de la data limita de depunere a ofertei si va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei . Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, daca ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. - In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art.16 al.2 din legea mentionata. Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004. Formularul 8 Garantia de buna executie in cuantum de 5% din val.contractului subsecvent, fara TVA, pe toata perioada acestuia, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract. conf. art.90/HG925
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii si programul national de diagnostic si tratament pentru boli rare hipertensiune arteriala pulmonara
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se solicita prezentarea formularului nr.3 completat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevede Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita formularul nr.4 completat.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Se solicita formularul nr.5 completat.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Cerinta 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa formularul nr. 6 '. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Persoanele cu functii de raspundere pentru aceasta achizitie: Manager: Dr. Tudor SIMIONESCUDirector medical: Prof.dr.Radu CAPALNEANUDirector financiar-contabil: ec.Isabela LUCACompartiment Juridic: jr. Calin LUPULESCUComp.Achizitii Publice, : ec. Letitia LOBODA
Sef birou aprov.sing.Florin NEAMTU
In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Cerinta 5Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatSe prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", certificat din care trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care depune oferta.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Cerinta 6Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale, pe raza caruia societatea are sediul social.Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", certificat care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat. Cerinta nr.1 Autorizatie pentru activitatea de distributie de medicamente conf.OMS 1964/2008 si Legea 5/2006
Certificat constatator emis de ONRCa) pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.b) pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(in limba romana)Certificatul constatator va fi emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainteIn cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Autorizatia de functionare, emisa de Ministerul Sanatatii (inclusiv anexe)Se va prezenta Autorizatia in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Autorizatie de punere pe piata emisa de Agentia Nationala a Medicamentului- conf. Legii 95/2006 cap.3 titlul 17.
Se va prezenta declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte detinerea in termen de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor , a autorizatiilor de punere pe piata pentru medicamentele/ loturile ofertate.I n situatia in care ofertantul devine castigator, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita in termen de 3 zile lucratoare APP ?urile in copie, conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil.recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara,
vizat si inregistrat de organele competente - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, se solicita cel putin o recomandare de la un operator economic
Certificat de certificare conform standardelor de referinta: ISO 9001 sau altele echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3370
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2012 10:00
Locul: sala de curs Clinica de Cardiologie
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice reprezentant al ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte pe locul 1 cu pret egal, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin fax, o noua propunere financiara in plic inchis pe baza careia vor fi departajati.In situatia in care ofertantii clasati pe locul II, respectiv III vor avea oferte egale de prêt, li se vor solicita noi oferte de pret pt.departajare, ofertantul clasat pe locul I( loc superior ) nefiind afectat in nici o forma, intrucat in solicitarea de departajare se mentioneaza in mod ferm si neechivoc locul II sau III pentru care ei reoferteaza
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Institutului Inimii de Urgenta pentruboli cardiovasculare "Niculae stancioiu'
Adresa postala: str.Motilor 19-21, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Tel. +04 0264599502, Email: [email protected], Fax: +40 264599503
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2012 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer