Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU ACHIZITIE MEDICAMENTE ANTINEOPLAZICE


Anunt de participare (utilitati) numarul 120965/10.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Gherghina Tudor, Tel. 021/3192433, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA prin Sucursala Regionala CF Craiova
Adresa postala:  Bulevardul Decebal nr. 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Voinea, Tel. 0351403282, Email:  [email protected], Fax:  0351403282, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA prin Sucursala Regionala CF Craiova
Adresa postala:  Bulevardul Decebal nr. 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Voinea, Tel. 0351403282, Email:  [email protected], Fax:  0351403282, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA prin Sucursala Regionala CF Craiova
Adresa postala:  Bulevardul Decebal nr. 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Voinea, Tel. 0351403282, Email:  [email protected], Fax:  0351403282, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revopsire la poduri metalice de cale ferata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sucursala Regionala CF Craiova : linia CF 116 Tg. Jiu - Livezeni Sectia L5 Tg. Jiu
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea consta in realizarea unui sistem de protectie anticoroziva prin revopsirea tablierelor metalice, in conformitate cu prescriptiile zehnice si instructionale in vigoare.Podurile metalice de cale ferata la care se efectueaza lucrarile de revopsire se regasesc in Anexa 3 la caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45442180-2 - Lucrari de revopsire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Podurile metalice de cale ferata de pe linia 116 Tg. JIu - Livezeni Sectia L5 Tg. Jiu km 113+501 ; km 112+608 ; km 110+299 ; km 104+027 ; km 100+450 ; km 96+936 ; km 96+285 ; km 96+152 ; km 92+796 ; km 92+260 ; km 90+635 ; km 77+709.
Valoarea estimata fara TVA: 544, 355RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 9000 lei ; Garantia de buna executie a contractului :5% din valoarea contractului fara TVA; IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% a acestor valori
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatul propriu de cazier judiciar valabil al societatii/ Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul A;Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34 / 2006 (Formular B.1.);Declaratie privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34 / 2006 (Formular B.2.)Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular B6)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B7)Certificatul de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor PubliceCertificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridiceDocumente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul G din Sectiunea III) din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) a ofertantului ? formularul se depune in original.Cerinte minime de calificare: - cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 (trei) ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim: 900.000 lei fara TVA.Bilantul contabil la 31.12.2008 si 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente ? se va depune in copieIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Angajamentul ferm va fi depus in original.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 si va depune in acest sens Certificatul propriu de cazier judiciar valabil al societatii( dupa caz Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul A) in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Fisele de experienta similara completate conform Formularului F1 pentru contracte a caror obiecte a fost executia de lucrari similareSe vor prezenta maxim 3 contracte incheiate in ultimii 5 ani de natura si complexitate similare lucrarilor de revopsire(protectie anticoroziva) ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 500.000 lei.Informatii privind subcontractantiiDeclaratie care contine informatii privind: efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniDeclaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajeleOfertantii trebuie sa prezinte Autorizatia de furnizor feroviar eliberata de AFER insotita de Omologare tehnica feroviara sau Agrementul tehnic AFER care sa contina ? revopsire tabliere metalice ale podurilor de cale ferata? in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei.
ISO 9001:2000/2008SR EN ISO 14001OH SAS 18001In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacit. tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Angajamentul ferm va fi depus in original.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, si va depune in acest sens Certificatul propriu de cazier judiciar valabil al societatii( dupa caz Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul A) in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr. de runde ale licit. electronice: 1(una).Durata rundei de licitatie: 1 zi(24ore).Se vor avea in vedere preved. pct. A.5.1 din Fisa de date
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
52/6/155/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.08.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2011 11:00
Locul: Sucursala Regionala CF Craiova, B-dul Decebal nr. 1, Craiova, Birou Achizitii Publice, cam. 204
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata in intregime prezentului anunt de participare, la sectiunea Documentatie si clarificari
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Craiova
Adresa postala:  Bulevardul Decebal nr. 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Tel. 0351403214, Fax:  0351403214
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2011 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer