Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU ACHIZITIE PAINE SEMIALBA


Anunt de participare numarul 134005/15.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Bucuresti
Adresa postala: STR.SABARULUI, NR.1 , LOC. JILAVA, JUD.ILFOV, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +402 14570181, In atentia: Carmen Tufanescu, Email: [email protected], Fax: +402 14570164, Adresa internet (URL): STR.SABARULUI, NR.1 , LOC. JILAVA, JUD.ILFOV, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU ACHIZITIE PAINE SEMIALBA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR.SABARULUI, NR.1 , LOC. JILAVA, JUD.ILFOV
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 677, 588.39RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU ACHIZITIE PAINE SEMIALBA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate minima acord cadru = 29.147 kg paine semialba, valoare estimata minima = 52.173, 13lei.cantitate maxima acord cadru = 378.541 kg paine semialba
valoare estimata maxima= 677.588, 39lei.
Valoarea estimata fara TVA: 677, 588.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 6775 lei si se constituie prin: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, -depunerea la casieria unitatii a unui ordin de plata sau in numerar. Cont garantii Penitenciarul Bucuresti Jilava: RO 89TREZ4215005XXX000243, deschis la Trezoreria Ilfov. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia va fi irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006". Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare . Neprezentarea garantiei de participare are drept consecinta descalificarea ofertantului. In masura in care Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare , conform Art. 2781*) din OUG 34/2006 , suma de 4457 lei . Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta :5 % din pretul contractului, fara TVA ; Modalitate de constituire : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , - depunere numerar la casieria autoritatii contractante ;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Daca partile convin ca garantia de buna executie sa se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - completata in conformitate cu Formular nr.1, sectiunea Formulare si modeleCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 -completata in conformitate cu Formular nr.2, sectiunea Formulare si modeleCerinta nr. 3Certificat de Taxe si Impozite locale (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 4Certificat de Atestare Fiscala (datorii le bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat in conformitate cu Formular nr. 3 , sectiunea Formulare si modeleCerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator privind neincadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 - completata in conformitate cu Formular nr. 4 , sectiunea Formulare si modele . 1.Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei;Certificatul constatator solicitat trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
MOSTRA
Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani
Standarde de asigurare a calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent
Standarde de asigurare a sigurantei alimentelor SR EN ISO 22000:2005 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit prevederilor art.256 ^2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PENITENCIARUL BUCURESTI JILAVA- COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: STR.SABARULUI, NR.1 , LOC. JILAVA, JUD.ILFOV, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Tel. +402 14570182, Email: [email protected], Fax: +402 14570164
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 18:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer