Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU ACHIZITIE PUBLICA DE CARTUSE DE TONER PENTRU IMPRIMANTE SI COPIATOARE


Anunt de participare numarul 1603/09.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SUCEAVA
Adresa postala: Suceava, strada Vasile Bumbac, numarul 7, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720071, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA TUDOSCA, Tel.0230/521358, In atentia: COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, Email: [email protected], Fax: 0230/215087
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU ACHIZITIE PUBLICA DE CARTUSE DE TONER PENTRU IMPRIMANTE SI COPIATOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DGFP SUCEAVA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1/ LUNA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU PRIVIND ACHIZITIA PUBLICA DE CARTUSE DE TONER PENTR IMPRIMANTE SI COPIATOARE PE CATEGORII. OPERATORII ECONOMICI AU POSIBILITATEA DE A DEPUNE OFERTE PENTRU UNA, MAI MULTE SUA PENTRU TOATE CATEGORIILE DE PRODUSE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU E CAZUL
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSA DE FINANTARE: BUGETUL DE STAT. PLATA SE VA FACE CU ORDIN DE PLATA CONFORM SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea acordului-cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PREZENTARE FORMULAR IV-1, FORMULAR IV-2, CERTIFICAT FISCAL ELIBERAT DE COMPARTIMENTUL DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA, CERTIFICAT CONSTATATOR ELIBERAT DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FORMULAR IV-3 CONFORM DOCUMENTATIEI ANEXATE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FORMULAR IV-4 CONFORM DOCUMENTATIEI ANEXATE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1877/01.02.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.03.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE OBTINE CONTRACOST DE LA SEDIUL DGFP SUCEAVA, COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, IN ZILELE LUCRATOARE, ORA 08.00-16.00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2007 12:00
Locul: DGFP SUCEAVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI CARE AU DEOUS OFERTE.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava, Sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Suceava, str Stefan cel Mare nr 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.+40230216321, Fax: +40230524022
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa autoritatea nationala pentru reglementarea si monitorizarea achizitiilor publice
Adresa postala: Bucuresti, bd. Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40213118090, Fax: +40213118095, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL DGFP SUCEAVA
Adresa postala: DGFP SUCEAVA, SUCEAVA, STR VASILE BUMBAC NR 7, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720071, Romania, Tel.0230521358 INT 512, Fax: 0230215087
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2007 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer