Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru achizitie tonere si cartuse ink-jet


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
989.753 RON

Castigatorul Licitatiei: Producton S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 144993/08.01.2014
Informatii anunt de participare asociat 143266
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala: Bd. Marasti 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 213182266, In atentia: Lazar Valentin, Email: [email protected], Fax: +40 213180296, Adresa internet (URL): www.usamv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru achizitie tonere si cartuse ink-jet
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.S.A.M.V. Bucuresti, Bdl. Marasti, nr. 59, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Primul contract subsecvent se va incheia cu semnatarul acordului cadru care in urma atribuirii prezentei procedurii se va clasa pe primul loc, valoarea acestuia se va calcula pe baza preturilor din faza finala de licitatie electronica.Urmatoarele contracte subsecvente se vor incheia prin reluarea competitiei cu semnatarii acordului cadru.Reluarea competitiei va fi initiata de autoritatea contractanta prin transmiterea de invitatii catre toti operatorii economicii semnatari ai acordului cadru ca pana la o anumita data limita ce va fi stabilita ulterior, sa isi transmita in plic sigilat noile oferte financiare. In invitatie operatorii economicii vor fi informati despre cantitatile de produse ce vor fi ofertate si data limita de depunere a ofertelor.Preturile unitare ale produselor in baza carora va fi calculat pretul ofertei, pot fi modificate fata de cele initiale in baza carora a fost semnat acordul cadru numai in sensulimbunatatirii acestora. Ajustarea preturilor initiale va fi permisa numai in masura in care cursul mediu de schimb valutar leu/euro publicat de BNRpentru luna precedenta datei limita de depunere a plicurilor(la reluarea competitiei)va fi mai mare decat cursulul de schimb valutar leu/euro publicat de BNR pentru data limita de depunere a ofertelor la procedura de atribure a acordului cadru cu mai mult de 1%.Actualizarea se va face prin aplicarea unui coeficient de ajustare CA preturilor unitare din acordul cadru, coeficient ce va fi transmis competitorilor de autoritatea contractanta.Coeficientul CA va fi dat de raportul dintre cursul mediu de schimb valutar leu/euro publicat de BNR pentru luna precedenta datei de depunere a plicurilor cu noile preturi si cursulul de schimb valutar leu/euro publicat de BNR pentru data limita de depunere a ofertelor la procedura de atribure a acordului cadru.CA= Cursul mediu de schimb valutar leu/euro publicat de BNRpentru luna precedenta datei de depunere a plicurilor/ cursulul de schimb valutar leu/euro publicat de BNR pentru data limita de depunere a ofertelor la procedura de atribure a acordului cadru.Contractul subsecvent se va incheia cu castigatorul competitiei.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
989, 753RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S140-243512din20.07.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 23 Denumirea: tonere si cartuse ink jet
V.1) Data atribuirii contractului 17.12.2013
V.2) Numarul de oferte primite 6
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Producton S.R.L.
Adresa postala: Dr. Clunet nr. 9, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050527, Romania, Tel. +40 752113430, Email: [email protected], Fax: +40 314257300, Adresa internet (URL): www.producton.ro
TRUZO IMPEX S.R.L.
Adresa postala: Bd. Uverturii, nr.4, bl.C3, sc.2, apt.32, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060941, Romania, Tel. +40 314025022/ +40 723242100/ +40 214200686, Email: [email protected], Fax: +40 314025022, Adresa internet (URL): www.truzo.ro
UNION CO S.R.L.
Adresa postala: STR MIRON COSTIN, NR.12/A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400552, Romania, Tel. 0264/592246, Email: [email protected], Fax: 0264/592246, Adresa internet (URL): www.unionco.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 989753.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Primul contract subsecvent se va incheia cu semnatarul acordului cadru care in urma atribuirii prezentei procedurii se va clasa pe primul loc, valoarea acestuia se va calcula pe baza preturilor din faza finala de licitatie electronica, urmatoarele contracte subsecvente se vor incheia prin reluarea competitiei cu semnatarii acordului cadru.Reluarea competitiei va fi initiata de autoritatea contractanta prin transmiterea de invitatii catre toti operatorii economicii semnatari ai acordului cadru ca pana la o anumita data limita ce va fi stabilita ulterior, sa isi transmita in plic sigilat noile oferte financiare. In invitatie operatorii economicii vor fi informati despre cantitatile de produse ce vor fi ofertate si data limita de depunere a ofertelor.Preturile unitare ale produselor in baza carora va fi calculat pretul ofertei, pot fi modificate fata de cele initiale in baza carora a fost semnat acordul cadru numai in sensulimbunatatirii acestora. Ajustarea preturilor initiale va fi permisa numai in masura in care cursul mediu de schimb valutar leu/euro publicat de BNRpentru luna precedenta datei de depunere a plicurilor va fi mai mare decat cursulul de schimb valutar leu/euro publicat de BNR pentru data limita de depunere a ofertelor la procedura de atribure a acordului cadru cu mai mult de 1%.Actualizarea se va face prin aplicarea unui coeficient de ajustare CA preturilor unitare din acordul cadru, coeficient ce va fi transmis competitorilor de catre universitate.Coeficientul CA va fi dat de raportul dintre cursul mediu de schimb valutar leu/euro publicat de BNR pentru luna precedenta datei de depunere a plicurilor cu noile preturi si cursulul de schimb valutar leu/euro publicat de BNR pentru data limita de depunere a ofertelor la procedura de atribure a acordului cadru.CA= Cursul mediu de schimb valutar leu/euro publicat de BNRpentru luna precedenta datei de depunere a plicurilor/ cursulul de schimb valutar leu/euro publicat de BNR pentru data limita de depunere a ofertelor la procedura de atribure a acordului cadru.Contractul subsecvent se va incheia cu castigatorul competitiei.Daca la atribuire acordului cadru se constata ca exista oferte ce au preturi egale neputand astfel sa departajeje primii 3 clasati, autoritatea contractanta in vederea departajarii acestora va solicita operatorilor in cauza sa transmita pana la o anumita dta in scris noi preturi. Atunci cand aceasta reofertare se va face pentru departajarea locurilor 2 sau 3, preturile reofertate vor fi plafonate de preturile celor clasati mai sus , astfel incat reofertarea sa nu ii afecteze si pe acestia.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic USAMV
Adresa postala: Bdl. Marasti, nr. 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Tel. +40 213184716
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2014 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer