Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru achizitie,,Dezinfectanti pentru incinte spitalicesti"


Anunt de participare numarul 141434/10.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAU
Adresa postala: Str.Stadionului nr.7, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120144, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Spitalului Judetean de Urgenta Buzau, Tel. +40 0238720223, In atentia: Biroului achizitii-D-l Ene Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 0238720223, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru achizitie, ,Dezinfectanti pentru incinte spitalicesti"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 737, 460 si 2, 173, 220RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: La un interval de 3 luni ;min.177367 lei si max.222040 lei lotul 1 ;min.39815 lei si max.49612 lei lotul 2
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze dezinfectanti pentru suprafete si aparatura medicala sectii cu risc mare si sectii cu risc intermediar, pentru aeromicroflora, pentru aparatura medicala -dezinfectie rapida prin pulverizare si pentru dezinfectia chirurgicala a mainilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
33631600-8-Antiseptice si dezinfectante (Rev.2)
39811200-2-Produse de sterilizare a aerului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1-Dezinfectanti pentru suprafete si aparatura medicala-val.min.1418940 lei-val.max.1776320 lei.Lotul 2-Dezinfectanti pentru dezinfectia chirurgicala a mainilor prin frecare si spalare.val.min.318520
lei, val.max.396900 lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 737, 460 si 2, 173, 220RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul nr.1-5600 lei, Lotul nr.2-3969 lei.Pentru garantia de participare constituita in alta valuta data de referinta pt.calculul acesteia va fi cursul valutar comunicat de BNR in ziua publicarii anuntului de participare in SEAP.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Se poate constitui prin: Orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO83TREZ1665006XXX008642 deschis la TrezoreriaBuzauNumerar lacasieria unitatii din str.Stadionului nr.7, Buzau, Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru , contestatia depusa la CNSC a fost respinsa se va retine 5556, 32 lei-lot 1 si 3969 lei-lot 2 conform art.278.1(1)-lit.b-Lot.1;lit.a-Lot.2 din OUG 34/2006.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru. 5% din valoarea contractelor subsecvente , daca valoarea acestora este mai mare decat echivalentul in lei a 15.000 euro.Se constitue prin: Orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Retineri succesive din valoarea fara tva a facturilor succesive sau cecuri depuse la casieria unitatii.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Va fi constituita in maxim 3 zile de la data semnarii contractului subsecvent.Se va elibera in 14 zile de la expirarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face de la bugetul asigurarilor sociale de sanatate. Plata se va face prin OP la 90 zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, modificata si actualizata ? se va completa formularul A din sectiunea formulare - in original
1. Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si actualizata -formularul B din sectiunea formulare - in original;
1.1. Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de D.G.F.P. ? original sau copie legalizata (initial se poate depune si o copie cu mentiunea ?conform cu originalul?);
1.2. Se va prezenta certificat privind achitarea taxelor si impozitelor locale eliberat de primaria locala ? original sau copie legalizata (initial se poate depune si o copie cu mentiunea ?conform cu originalul?); NOTA: Raportarea se va face la inexistenta datoriilor catre bugetul general consolidat corelat cu termenul legal al scadentei de plata pentru luna precedenta.Se vor avea in vedere si prevederile punctului 49 din OG.
nr. 29/31.08.2011 de modificare si completare a OG nr. 92/2003 privind Codul de Procedura Fiscala.
Agentii economici/persoane fizice care depun oferte si au sediul in strainatate si in tara de origine nu se elibereaza documentele solicitate de plata a impozitelor si taxelor astfel cum au fost solicitate in prezenta fisa de date a achizitie, la punctele 1.1. si 1.2., vor prezenta documente edificatoare agreate in tara de origine.
Se va prezenta certificat de participare cu oferta independenta ? formularul C din sectiunea formulare ? in original
Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 , modificata si actualizata de unde sa rezulte ca nu se afla in conflict de interese. Nu au in conducerea/consiliul de administratie sau organe de supervizare a societatii sau actionari/asociati persoane care detin functii de decizie cu privire la achizitiile publice la nivelul Consiliului de administratie sau a Comitetului director din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Buzau sau care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ale acestora. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul
asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante(respectiv: dr.Anastasiu Marius Nicolae-manager, Dr.Ionita Victor-director adj. medical, Neacsu Valeriu-director financiar -contabil, Vlad Rodica-director de ingrijiri, Ec.Ene Nicolae-Sef birou achizitii), este exclus din procedura de atribuire. Pentru persoanele juridice romane:
Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata (initial acesta poate fi depus si in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Nota-Ofertantul care a depus, ,Certificatul constatator in copie conform cu originalul si este clasat pe primul loc la solicitarea autoritatii contractante va prezenta acest certificat in original sau copie legalizata.
Pentru persoanele fizice romane:
Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului ? original sau copie legalizata (initial acesta poate fi depus si in copie cu mentiunea?conform cu originalul?)Pentru persoanele fizice/juridica straine:
Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? documentul se va prezenta in original sau copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana (initial acesta poate fi depus si in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii pentru producerea/comercializarea de dezinfectanti pentru incinte spitalicesti-copie cu mentiunea , ,conform cu originalal?, conform Legii nr.176/2000-modificata si actualizata privind dispozitivele medicale si a HG nr.54/2009-privind introducerea pe piata a dispozitivelor medicale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Se va prezenta , ,Bilantul contabil?la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat la organul fiscal din raza de domiciliu a ofertantului copie
cu mentiunea, ,conform cu originalul? Persoanele juridice nerezidente vor depune bilant sau extras de bilant in masura in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta in legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.
Informatii privind cifra de afaceri
Ofertantii vor prezenta informatii privind cifra de afacesi ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani fara a fi luat in calcul anul in curs
.Se va completa formularul E, ,Informatii
generale? din sectiunea formulare-.In original.
Pentru calcululechivalentei cifrei de afaceri in euro se va indica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE pt.fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara
Lista a principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand
valori, perioade de
livrare , beneficiari , indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va completa si
depune formularul D din sectiunea formulare in original. Se va prezenta cel putin un contract similar obiectului prezentei proceduri si un proces verbal de receptie sau orice alt tip de
document, prin care sa se confirme livrarea de produse.
Informatii privind asigurarea calitatii
Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau
al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant , in special pentru asigurarea controlului calitatii-in original
Informatii privind conformitatea produselor
Lotul 1 Se va prezenta certificatul de inregistrare a produselor eliberat de MS daca dezinfectantii sunt fabricati in Romania , sau Decl. de conformitate conform marcajului CE(traducere autorizata)-copie conf. cu originalul.- HG nr.54/2009 modif. si actualiuz.-(anexa nr.9-cl.IIa , IIb sau certificat de inregistrare a produselor eliberat de Comisia Nationala pentru produse biocide daca sunt fabricate in Romania sau Declaratie conform marcajului CE conform HG.956/2005 modificata si actualizata privind plasarea pe piata a produselor biocide.Lotul nr.2 se va prezenta certificat de inreg. a prod. eliberat de Comisia Nat. pentru produse biocide daca sunt fabricate in Romania sau Decl.de conformitate conf.
marcajului CE(traducere autorizata)-in copie conf. cu originalul-) conf. HG.956/2005 modif. si
actualizata privind plasarea pe piata a
prod.biocide.
Mostre si cataloage ale produselor-obligatoriu
Cate 2(doi)litri din fiecare produs
ofertat .Un litru va fi desigilat si folosit de comisia de evaluare pentru demonstrarea conformitatii cu specificatiile tehnice
solicitate iar un litru va constitui mostra martor pe tot parcursul derularii acordului cadru doar in cazul ofertantului castigator.
Celorlalti participanti li se vor returna mostrele in aceleasi conditii ca si returnarea garantiei de participare.Mostrele vor fi depuse
pana la data limita de depunere a ofertelor in acelasi loc unde vor fi depuse si
ofertele.Mostrele vor fi insotite de prospectul tehnic elaborat de producator iar daca acesta este strain va fi prezentat in traducere autorizata.Nu se accepta depunerea ulterioara a mostrelor.
Standarde de asigurare a calitatiiOfertantii vor prezenta in copie certificatul de implementare a managementului calitatii ISO 9001/2008 sau orice alt document recunoscut cu care sa demonstreze indeplinirea acestei cerinte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2 1385/18.12.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2013 12:00
Locul: Sediul S.J.U.Buzau, Str.Stadionului nr.7, Biroul achizitii.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa la deschiderea ofertelor reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conditiile in care in urma evaluarii ofertelor conform criteriului de atribuire se inregistreaza doua sau mai multe oferte la egalitate pe primul loc se va proceda la solicitarea unei noi oferte de pret in plic inchis . Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in Fisa de Date a achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? in original. Se va accepta completarea ulterioara a documentelor dupa cum urmeaza: -in cazul in care uzeaza de dreptul prevazut mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Acest termen nu va mai mic de 3 zile lucratoare. -Autoritatea contractanta se va asigura ca ofertantul a carei oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii deatribuire, certificatele/documentele solicitate. -In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
Adresa postala: Str.Stadionului nr.7, Localitatea: Buzau, ,Cod postal: 120144, Romania, Tel. +40 0238720689, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2013 17:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer