Licitatie Publica - Acord cadru antibiotice
Anunt de participare numarul 133825/10.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"
Adresa postala: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410469, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Poinar, Tel. +40 259267903, Email: [email protected], Fax: +40 259267903, Adresa internet (URL): www.scmo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru antibiotice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul autoritatii farmacia spitalului si punctele de lucru ale acesteia
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 50 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 033, 411.38 si 32, 267, 291.04RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa acestora va fi stabilita in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate pentru aceasta destinatie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Diverse medicamente (antibiotice ) sub diferite concentratii si forme detaliate in anexa B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Toate loturilede antibiotice sunt precizate in anexa B , iar cantitatile minime si maxime se regasesc in caietul de sarcini anexat in documentatie
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 033, 411.38 si 32, 267, 291.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de 2% din valoarea estimata a loturilor ofertate(valoarea garantiei de participare a fiecarui lot este specificat in anexa B). Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara. 2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. 3. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor(contul este: RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la TREZORERIA ORADEA ) Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante. Perioada de valabilitatea ofertelor este de90 de zile. Garantia de buna executie este in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent care urmeaza a fi incheiat. Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract; 2.Garantia de buna executie se poate constitui si prin transfer bancar cu ordin de plata in contul autoritatii contractante sau depunere numerar la casieria acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-anexat in formularul 1
Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181-anexat in formularul 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006-anexat in formularul 3
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Manager -Dr. Pop Ovidiu Laurean
Director financiar contabil-Ec. Brad Anca
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -anexat in formularul 4
Toate formularele se vor completa si se vor prezenta in original in plic inchis (PLIC 1) la sediul autoritatii contractante Certificat Constatator emis de ORC in copie lizibila semnat si stampilat pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmeise va prezenta in plic inchis (PLIC 1) la sediul autoritatii contractante
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere ca detin autorizatie de punerere pe piata emisa de MS pentru medicamentele ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S35-056197 din 21.02.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2012 10:00
Locul: Spitalul Clinic Municipal Dr Gavril Curteanu- OradeaStr Corneliu Coposu nr 12 etaj I cam 111
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana autorizata din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1 Adresa la care se depune documentatia si oferta: Spitalul Clinic Municipal Dr Gavril Curteanu nr 12 Oradea . Plicul exterior trebuie sa fie un plic inchis si sigilat, marcat cu adresa autoritatii contractante si cu inscriptia ?documentatia de atribuire la licitatia deschisa de antibiotice / A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE ................................., ora......................?. . Plicul interior va contine : Plic 1-documentele de calificare : Plic 2 Propunerea Tehnica Plic 3 Oferta financiara In cazul ofertelor financiare cu pret egal, se va proceda la cerere de reofertare , in termen maxim de 3 zile lucratoare.Procesul de reofertare se va realiza conform modalitatiilor de depunere al ofertei financiare , stipulate in fisa de date, adica in plic inchis la sediul autoritatii contractante. Plicul exterior trebuie sa fie un plic inchis si sigilat, marcat cu adresa autoritatii contractante si cu inscriptia ?REOFERTAREA LA LICITATIA DESCHISA ANTIBIOTICE / A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE ................................., ora......................?. . Plicul interior va contine oferta financiara finala reofertata conform modelului de oferta financiara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostina de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clininc Municipal Dr. Gavril Curteanu
Adresa postala: Str.Corneliu Coposu nr 12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410469, Romania, Tel. +40 259267903, Email: [email protected], Fax: +40 259267903, Adresa internet (URL): www.scmo.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2012 12:17