Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru antineoplazice


Anunt de participare numarul 145152/25.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"
Adresa postala: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410469, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Poinar, Tel. +40 259267903, Email: [email protected], Fax: +40 259267903, Adresa internet (URL): www.scmo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru antineoplazice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Municipal Dr Gavril Curteanu nr 12 Precum si la punctele de lucru
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 40 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 632, 070.51 si 40, 896, 211.53RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia trimestrial in functie de solicitarile sectiilor si de fondurile alocate cu aceasta destinatie .Valorile minime si maxime ale contractelor subsecvente se regasesc in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACIDUM CLODRONICUM FIOLE 60mg/ml - 5mlACIDUM ZOLEDRONICUM 1flac. pulb.+1fiola x 5 ml solv. 4 MG
ASPARAGINAZUM Flacon 10000 u.i.
ASPARAGINAZUM Flacon 5000 u.i.
BLEOMYCINUM SULFASfiole 15mgBORTEZOMIBUMflacon 3, 5 mg
CALCII FOLINAS fiole 30 mg
CALCII FOLINAS fiole 10mg/ml 10ml
CARBOPLATINUMFlacon 150mg / 15ml
CARBOPLATINUMFlacon 50mg
CHLORAMBUCILUMComprimate 2 mg
CISPLATINUM flacon 10 mg
CISPLATINUM flacon 50 mg
CLADRIBINUMfiole 5 ml 2 mg/ml
CYCLOPHOSPHAMIDUM DRAJEE 50 MG
CYCLOPHOSPHAMIDUM flacon 200 mg
CYTARABINUMflacon 100 mg
DOXORUBICINUM Flacon 10mg
DOXORUBICINUM Flacon 50mg
DOXORUBICINUM LIPOSOMALA PEGYLATA Flacon 2 mg/ml-10 ml
DOXORUBICINUM LIPOSOMALA PEGYLATA Flacon 2 mg/ml-25 ml
EPIRUBICINUM flacon 10 mg
EPIRUBICINUM flacon 50 mg
ETOPOSIDUM flacon 20 mg/ml-5 ml
ETOPOSIDUM capsule 100 mg
ETOPOSIDUM capsule 50 mg
FILGRASTIMUMfiola 48MU/0.5mlFILGRASTIMUMfiola 30MU/0.5mlFLUDARABINUM FOSFAT FLACON 50 MG
FLUOROURACILUM CONC. PT. SOL. INJ. / PERF.5000MG
HYDROXYCARBAMIDUMcapsule 500 mg
IDARUBICINUM capsule 10 mg
IDARUBICINUM flacon 5 mg
IFOSFAMIDUMflacon 1 gr.
INTERFERONUM ALFA 2a 1 seringa preumpl. 0, 5ml 3 Mui/0.5mlINTERFERONUM ALFA 2b 1 stilou injector (pen) 1.2ml 18milioane U.I.IRINOTECANUMflacon 20 mg/ml-5 ml
MELPHALANUMComprimate 2 mg
MERCAPTOPURINUM Compr.50mg
MESNUMfiole 100mg/ml 4ml
METHOTREXATUMfiole 5 mg/ml-1 ml
METHOTREXATUMflacon 50 mg
METHOTREXATUMfiole 100mg/ml - 10ml
METHOTREXATUMfiole 500 MG
METHOTREXATUMflacon 5000 MG
MITOXANTRONUM fiole 2 mg/ml-10 ml
OXALIPLATINUM FLACON 200 MG
PACLITAXELUM flacon 6 mg/ml-5 ml
PEGFILGRASTIMUMfiola 6mg/lPROCARBAZINUM CAPSULE 50 MG
RITUXIMABUM FIOLA 10mg/ml - 10mlRITUXIMABUM FIOLA 10mg/ml - 50mlTHIOGUANINUM Compr. 40mg
TOPOTECANUM CLORHIDRAT flacon 4 mg
VINCRISTINUM SULFAT flacon 1 mg
VINDESINE FLACON 5 MG
VINORELBINUMfiole 10 mg/ml-1 ml
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACIDUM CLODRONICUM
ACIDUM ZOLEDRONICUM
ASPARAGINAZUM
ASPARAGINAZUM
BLEOMYCINUM SULFASBORTEZOMIBUMCALCII FOLINAS
CALCII FOLINAS
CARBOPLATINUMCARBOPLATINUMCHLORAMBUCILUMCISPLATINUM
CISPLATINUM
CLADRIBINUMCYCLOPHOSPHAMIDUM
CYCLOPHOSPHAMIDUM
CYTARABINUMDOXORUBICINUM
DOXORUBICINUM
DOXORUBICINUM LIPOSOMALA PEGYLATA
DOXORUBICINUM LIPOSOMALA PEGYLATA
EPIRUBICINUM
EPIRUBICINUM
ETOPOSIDUM
ETOPOSIDUM
ETOPOSIDUM
FILGRASTIMUMFILGRASTIMUMFLUDARABINUM FOSFAT
FLUOROURACILUM
HYDROXYCARBAMIDUMIDARUBICINUM
IDARUBICINUM
IFOSFAMIDUMINTERFERONUM ALFA 2a
INTERFERONUM ALFA 2b
IRINOTECANUMMELPHALANUMMERCAPTOPURINUM
MESNUMMETHOTREXATUMMETHOTREXATUMMETHOTREXATUMMETHOTREXATUMMETHOTREXATUMMITOXANTRONUM
OXALIPLATINUM
PACLITAXELUM
PEGFILGRASTIMUMPROCARBAZINUM
RITUXIMABUM
RITUXIMABUM
THIOGUANINUM
TOPOTECANUM CLORHIDRAT
VINCRISTINUM SULFAT
VINDESINE
VINORELBINUM
Cantitatile minime si maxime sunt precizate in anexa B- Informatii privind loturile
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 632, 070.51 si 40, 896, 211.53RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de 2% din valoarea estimata a loturilor ofertate adica in valoare de 817924 lei(valoarea garantiei de participare a fiecarui lot estespecificat in anexa B). Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara. 2. Instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia deatribuire. 3. Confirmarea ordinului de plata se va face pana la data deschiderii ofertelor (contul este: RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la TREZORERIA ORADEA ) Perioada de valabilitatea ofertelor este de90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.(Formularul 5)Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, cursul de referinta leu/valuta avut in vedere in cazul depunerii in alta valuta a garantiei de participare se face la cursul stabilit de B.N.R. inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; (formularul 6) Garantia de buna executie este in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent care urmeaza a fi incheiat. Modulde constituire a garantiei de buna executie: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societatede asigurari, care devine anexa la contract; 2.Garantia de buna executie se poate constitui si prin transfer bancar cu ordin de plata in contulautoritatii contractante sau depunere numerar la casieria acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-anexat in formularul 1Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181-anexat in formularul 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006-anexat in formularul 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Manager -Dr. Pop Ovidiu LaureanDirector financiar contabil-Ec. Brad AncaDirector Medical-Dr.Burta OvidiuSef Serviciu Administrativ-Ing Tarta NicolaeDirector de ingrijiri-As.Barabas CalinSef Serviciu Achizitii-Ec Poinar MirelaSef Serviciu aprovizionare-Ec. Ganea SabinCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta -anexat in formularul 4Toate formularele se vor completa si se vor prezenta in original in plic inchis (PLIC 1) la sediul autoritatii contractante Certificat Constatator emis de ORC in copie lizibila semnat si stampilat pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal alfirmei se va prezenta in plic inchis (PLIC 1) la sediul autoritatii contractanteDeclaratie pe proprie raspundere ca detin autorizatie de punerere pe piataemisa de MS pentru medicamentele ofertate conform Legii nr. 95/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe proprie raspundere ca medicamentele antineoplazice ofertate din cadrul procedurii se regasesc in lista C2 decontate de Casa
de Asigurari de Sanatate pe programul de oncologie conform HG NR. 720/2008 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE SI
ORDINUL MS NR. 1275/2011 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE VALABILA INCEPAND CU 01 IANUARIE 2013
Se va completa formularul 9 si 10 anexat Se va prezenta in original inplic inchis (PLIC 1) la sediul autoritatii contractante
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S123-210398 din 27.06.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2013 10:00
Locul: Oradea Str Corneliu Coposu nr 12 cam111 etaj I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate o persoana autorizata din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1 Adresa la care se depune documentatia si oferta: Spitalul Clinic Municipal Dr Gavril Curteanu nr 12 Oradea secretariat cam 104. Pliculexterior trebuie sa fie unplic inchis si sigilat, marcat cu adresa autoritatii contractante si cu inscriptia ?documentatia de atribuire la licitatia deschisa de medicamente / ANU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE ................................., ora......................?. . Plicul interior va contine : Plic 1-documentele decalificare : Plic 2 Propunerea Tehnica Plic 3 Oferta financiara In cazul ofertelor financiare cu pret egal, se va proceda la cerere de reofertare , intermen maxim de 3 zile lucratoare. Procesul de reofertare se va realiza conform modalitatiilor de depunere al ofertei financiare , stipulate infisa de date, adica in plic inchis la sediul autoritatii contractante. Plicul exterior trebuie sa fie un plic inchis si sigilat, marcat cu adresa autoritatiicontractante si cu inscriptia ?REOFERTAREA LA LICITATIA DESCHISA MEDICAMENTE / A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATADE ................................., ora......................?. . Plicul interior va contine oferta financiara finala reofertata conform modelului de oferta financiaraNota .In cazul in care se vor definitiva procedurilor de achizitie initiate de Ministerul Sanatatii pentru produsele care fac obiectul prezentei licitatii seva rezilia contractul de furnizare pentru acele produse care se vor regasesc in lista de achizitii de la Ministerul Sanatatii.( conform Oug nr71/20.11.2012)Departajarea ofertelor cu preturi egale clasate pe locurile din clasament adica cele 40 se va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noile preturi astfel incat noile preturi reofertate sa nu afecteze ceilati ofertanti clasati pe locurile de mai sus
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art 256(2)/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SpitalulClinic Municipal Dr Gavril Curteanu
Adresa postala: Str. Cornelui Coposu nr 12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410469, Romania, Tel. +40 259267903, Email: [email protected], Fax: +40 259267903, Adresa internet (URL): www.scmo.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2013 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer