Licitatie Publica - Acord-cadru aparatura medicala
Anunt de intentie numarul 25745/19.10.2012
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Adresa postala: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720237, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Daniela Crap, Tel. +40 230510659, Email: [email protected], Fax: +40 230510659, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord-cadru aparatura medicala
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgenta , ,Sfantul Ioan cel Nou, , Suceava, B-dul 1 Decembrie 1918, nr.21, municipiul Suceava, cod postal 720237
Cod NUTS: RO215 - Suceava
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 4, 851, 000RON
Achizitia de aparatura medicala conform caietului de sarcini.
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
33112200-0-Ecograf (Rev.2)
33124100-6-Aparate de diagnosticare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.12.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Surse de finantare- Venituri proprii si Buget de Stat.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de achizitie - Licitatie Deschisa OFFLINE. Se va incheia un Acord Cadru de achiz.publica ptr. o perioada de 12 luni.Garantia de participare se constituie astfel: lot.1= 90.000, 00 lei;lot.2= 6.120, 00 lei; lot.3= 900 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Gar.de particip.se va const.conf. art.86 alin(1) din H.G. nr.925/2006.Cuantumul ce se ret.conf. art.2781 din OUG 34/2006 este: lot.1 = 8.010, 00 lei; lot.2= 3.060, 00 lei. Crit.de atribuire: - , ,oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, , pentru lotul nr.1; - pretul cel mai scazut pentru lotul nr.2 si lotul nr. 3.Crit.de calif. si selectie: decl. priv. eligibilitatea, decl.priv.neancadrarea in prev. art. 181, decl. conf.art. 69' din O.U.G. nr.34/2006, Pers. cu fct.de decizie din cadrul autorit. contract.in ceea ce priv. organiz., derularea si finaliz.proced. de achiz.: -Anexa Form.nr. 69', certif.de particip. la licit., conf. Ord.ANRMAP 314/2010, Certif.Constatator emis de O.R.C..Aviz de functionare emis de MSP.Autorizatie de securitate radiologica, emisa de CNCAN- conform legii 111/1996 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va elabora oferta tehnica astfel incat acesta sa respecte in totalitate cerintele prev. in C.Sarcini.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2012 11:26