Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru avand ca obiect : furnizarea de carburant auto: benzina fara plumb si motorina CO51, in baza unui sistem de gestiune si control netransmisibil al carburantilor auto;


Anunt de participare numarul 148330/04.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE CRAIOVA
Adresa postala: Craiova, str. Mitropolitul Firmilian nr.2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200761, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA SORINA LUPU, Tel. +40 251410890, Email: [email protected], Fax: +40 251410890, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru avand ca obiect : furnizarea de carburant auto: benzina fara plumb si motorina CO51, in baza unui sistem de gestiune si control netransmisibil al carburantilor auto;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de alimentare ale op. ec.declarat castigator;
Motorinavrac:
S.F.O.OrsovaS.F.O.StehaiaS.F.O.Corabia
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 396, 291 si 7, 371, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitatile si fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu acest scop. Se vor incheiapatru contracte subsecvente, cate un contract subsecvent in fiecare trimestru al anului. Valoareaminima a unui contract subsecventce urmeaza a fi atribuite :99072.75 lei, valoarea maxima a unui contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit :1842750.00 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru avand ca obiect furnizare de carburant auto (motorina CO 51 si benzina fara plumb) in baza unui sistem de gestiune si control netransmisibil al carburantilor auto pentru parcul auto al D.G.R.F.P. Craiova si motorina vrac pentru Serviciul Fiscal Orasenesc Orsova, Serviciul Fiscal Orasenesc Strehaia si Serviciul Fiscal Orasenesc Corabia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- cantitate maxima benzinafara plumb pentru autoturisme1 an-163800 litri; 3 ani-491400 litri;
- cantitate minima benzinafara plumb pentru autoturisme1 an-27300 litri;3 ani-81900 litri;
- cantitate maxima motorinaCO51 pentru autoturisme1 an-282600 litri; 3 ani-847800 litri;
- cantitate minima motorinaCO51 pentru autoturisme1 an-29600 litri;3 ani-88800 litri;
- cantitate maxima motorinaCO51 pentru incalzire1 an-45000 litri;3 ani-135000 litri;
- cantitate minima motorinaCO51 pentru incalzire1 an-25000 litri;3 ani-75000 litri;
Estimari ale cantitatilor minime si maxime ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent pe parcursul derularii acordului cadru : - cantitate maxima benzinafara plumb pentru autoturisme122850 litri;
- cantitate minima benzinafara plumb pentru autoturisme20475 litri;
- cantitate maxima motorinaCO51 pentru autoturisme211950 litri;
- cantitate minima motorinaCO51 pentru autoturisme22200 litri;
- cantitate maxima motorinaCO51 pentru incalzire33750litri;
- cantitate minima motorinaCO51 pentru incalzire18750 litri;Cantitatea si caracteristicile produselor solicitate ? conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 396, 291 si 7, 371, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 147420.00 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire conform art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul autoritatii contractante: RO09TREZ2915005XXX000140 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Craiova, cod fiscal 4416952. In cazul in care CNSC respinge o contestatie se va retine in raport cu valoarea estimata o suma in conformitate cu prevederile art.278'1, alin.(1) din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei. Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata atrage respingerea ofertei conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nu se poate permite constituirea garantiei de participare prin depunerea unei sume de bani la casierie, intrucat autoritatea contractanta nu are casierie.O copie scanata a garantiei de participare se va incarca/depune in SEAP si originalul garantiei de participare se va depune la sediul autoritatii contractante pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din suma fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se constituie fie: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (art.90, alin.1) din HG 925/2006 modificata de HG 834/2009); prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din HG 925/2006 actualizata se aplica in mod corespunzator; b) In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045 din 19.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - virament, ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 1 din Sectiunea formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original;Cerinta nr. 2 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2 din Sectiunea formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original;Cerinta nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 3 din Sectiunea formulare, datat, semnat de catre reprezentantul legal si stampilat - in original;Cerinta nr. 4 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 4 din Sectiunea formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original; Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : Pirvuletu Silviu Mircea-Director General
Matei Adrian Nicu ?Director Executiv Servicii Interne
Stanescu Constantin ? Sef Serviciu Administrativ si Achizitii
Cerinta nr. 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 5 din Sectiunea formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original;Cerinta nr. 6 - Certificat de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat eliberat de autoritatea fiscala competenta, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Mentionam ca : din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor /candidaturilor. Cerinta nr. 1Informatii privind persoane juridice/fizice romane : Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor care fac obiectul prezentei proceduri - in original, copie legalizata sau copie certificata "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectului contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Informatii privind persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara : informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularului?informatii generale?formular nr.6;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asocierea, sustinerea, dupa caz.
Informatii privind statiile de distribuitie. Se solicita in fiecare judet si in fiecare sector al Municipiului Bucuresti existenta a cel putin cate unei statii de distributie care comercializeaza toate sortimentele de carburanti auto solicitate, cu decontare pe baza de sistem de gestiune si control netransmisibil al carburantilor auto.
Informatii privind sistemul de gestiune si control netransmisibil al alimentarilor de carburant in statiile proprii de distributie;
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani;
Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform
standardului ISO 9001:2008 ( sau echivalent) de catre un organism abilitat.
In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita de catre fiecare asociat in parte pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Se va prezenta Acord de asociere; In cazul in care oferta comuna a asociatiilor este declarata castigatoare acestia vor prezenta actul privind asocierea, legalizat, inainte de semnarea contractului;Se va prezenta o lista cu adresele statiilor de distributie de carburanti atat din tara cat si din Municipiul Bucuresti;Ofertantul va trebui sa dea o declaratie pe proprie raspundereprin care sa ateste existenta unui Sistem de Gestiune si ControlNetransmisibil al Carburantilor in statiile proprii de distributie, sisa prezinte in detaliu, atat modul in care acest sistemfunctioneaza, cat si modalitatea de implementare.Se va completa declaratia privind lista principalelor livrari deproduse in ultimii 3 ani;formularul 7Se va prezenta Copie conforma cu originalul dupa respectivul certificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari ale operatorilor economici vor fi publicate ca atasamente la invitatia de participare pe www.elicitatie.ro. Termenul limita de transmitere a ofertelor precum si termenul limita de analiza a ofertelor sunt precizate in anuntul de participarepublicat in SEAP. Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi, in cazul in care pe primul loc exista oferte avand acelasi pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice Craiova
Adresa postala: strada Mitropolitul Firmilian, nr.2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200761, Romania, Tel. +40 251525925, Fax: +40 251525925
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2013 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer