Licitatie Publica - ACORD-CADRU AVAND CA OBIECT ACHIZITIA DE MATERIALE SANITARE PENTRU UPU SMURD
Anunt de participare numarul 104693/29.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. 021-5992300/229, Email: [email protected], Fax: 021-5992282, Adresa internet (URL): http: //www.urgentafloreasca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD-CADRU AVAND CA OBIECT ACHIZITIA DE MATERIALE SANITARE PENTRU UPU SMURD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 15, 660, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pachet electrozi de screening rapid si bandaje universale conform tabelului de mai jos si a Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141100-1 - Pansamente; cleme, suturi, ligaturi (Rev.2)
33141113-4-Bandaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pachet electrozi de screening rapid si bandaje universale conform tabelului de mai jos si a Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 660, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 78.300 lei si garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre candidat/ofertant, depunerea unui document (imputernicire) care certifica persoana cu drept de semnatura pentru oferta (care dovedeste ca este reprezentantul legal); Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie de independenta si impartialitate, Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat, Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, Certificat de inregistrare ONRC (ORC), Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri 2007, 2008, 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, experienta similara, Certificat ISO 9001 al producatorului, sistem de management al calitatii in conformitate cu AQAP 2131 sau echivalent, Produsele sa poarte marcajul european de conformitate CE care se face pe baza declaratiei de conformitate a producatorului conform Ordin nr. 253/2010, sau Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de Ministerul Sanatatii Publice, in vederea introducerii pe piata al produsului, Autorizatie/Aviz de functionare emisa/emis de Ministerul Sanatatii Publice (se va atasa o copie a acestuia-semnata si stampilata de catre ofertant), Declaratii privind subcontractantii, daca este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2010 18:00
Locul: in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. 021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2(1) din OUG 34/2006 persoana vatamata poate sesiza CNSC sau instanta termen de 10 zile dupa luarea la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: Calea Floreasca nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Tel. 021-599.23.00, Email: [email protected], Fax: 021-599.22.82, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2010 20:08