Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru avand ca obiect furnizare de carburant auto (motorina Euro 5 SR EN 590 si benzina fara plumb Co minim 95 SR EN 228) pe baza de carduri pentru parcul auto al ANV (aparat central)


Anunt de participare numarul 143180/18.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: Olga Micu, Tel. +40 213102778, In atentia: Nastase Alexandru, Email: [email protected], Fax: +40 213102778, Adresa internet (URL): www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru avand ca obiect furnizare de carburant auto (motorina Euro 5 SR EN 590 si benzina fara plumb Co minim 95 SR EN 228) pe baza de carduri pentru parcul auto al ANV (aparat central)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de alimentare ale operatorului economic declarat castigator
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 745, 403 si 2, 981, 613RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitatile si fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu acest scop, se vor incheia contracte subsecvente astfel: 2013 - minim un C.S. (estimativ iulie-decembrie), 2014-minim un CS (estimativ ianuarie-decembrie), 2015-minim un CS (estimativ ianuarie-decembrie), 2016-minim un CS (estimativ ianuarie-decembrie), 2017-minim un CS (estimativ ianuarie-iulie)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru avand ca obiect furnizare de carburant auto (motorina Euro 5 SR EN 590 si benzina fara plumb Co minim 95 SR EN 228) pe baza de carduri pentru parcul auto al ANV (aparat central). Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 745.403 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
30163100-0-Carduri pentru cumparat combustibil (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord cadru:
Cantitate maxima carburant/4 ani: 552.000 litri-motorina /16.800 litri-benzina
Cantitate minima carburant/1 an: 138.000 litri-motorina /4.200 litri benzina
Contract subsecvent:
Cantitate maxima carburant/12 luni: 138.000 litri-motorina /4.200 litri-benzina
Cantitate minima carburant/1 luna: 69.000 litri-motorina /2.100 litri benzina
Valoarea estimata fara TVA: intre 745, 403 si 2, 981, 613RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 29.816 lei, cu o valabilitate de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante. Modul de constituire conform prevederilor art.86 din HG nr.925/2006: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari prezentata in original; b) OP in contul: RO36TREZ7005005XXX000195, deschis la A.T.C.P.M.B., Cod fiscal: 4192650.In conformitate cu prevederile art. 278"1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, 6.761, 61 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va determina la cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie pana la data limita de depunere a ofertelor, cu termen de valabilitate pe intreaga perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se va prezenta la vedere, obligatoriu, cel mai tarziu la ora si datadeschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite la sedinta de deschidere de dovada constituirii garantiei de participare asa cum a fost solicitata in prezenta documentatie de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta nr. 27/2006, anexa 1, care modifica Legea nr. 346/2004. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, de preferat sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta nr. 27/2006, anexa 1, care modifica Legea nr. 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 1 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original;
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 3 din Sectiunea Modele de formulare, datat, semnat de catre reprezentantul legal si stampilat - in original;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 4 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original; Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Dorel Fronea - Vicepresedinte A.N.A.F., Constanta Lupascu - Director Directia economica, Investitii si Administrarea Serviciilor, Carmen Paduraru ? Director Directia Juridica, Alexandrina Suciu ? Sef Serviciu Financiar si Buget Propriu, Alexandru Nastase - Sef Serviciul D.A.A.S.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 5 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original;
- Certificat de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?;
- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?; Informatii privind persoane juridice/fizice romane:
- Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
- Obiectului contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
- Acest certificat va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" ? semnat si stampilat. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original / copie legalizata la cererea comisiei de evaluare inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Informatii privind persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala completate in conformitate cu Formularul nr. 6, datat, semnat de catre reprezentatul legal si stampilat, in original. MEDIA CIFREI DE AFACERI GLOBALA a exercitiului financiar pe ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu valoarea de 745.403 lei. Demonstrarea situatiei economico?finanaciara se realizeaza, dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante conform art. 185, alin. 1, litera ?c? din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor prezenta orice document considerat edificator pentru demonstrarea nivelului minim impus pentru C.A. In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate. Valorile vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2010?4, 2099 lei, 2011?4, 2379 lei, 2012 ? 4, 4560 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.Pt. IMM - 50% din val.impusa
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 6 - Informatii generate, din Sectiunea Modele de formulare, datat, semnat de catre reprezentantul legal si stampilat, in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de experienta similara in ultimii 3 ani - certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar in valoare de cel putin 745.403 lei. Valorile vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv - 2010 - 4, 2099 lei, 2011 - 4, 2379 lei, 2012 ? 4, 4560 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
Declaratia privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (valoarea poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte) completata in conformitate cu Formularul nr. 7 din Sectiunea Modele de formulare.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de minim o statie de alimentare la nivel local (municipiu/judet) avand in vedere prevederile H.G. nr. 110/2009 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale a Vamilor, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Legii nr.86/2006 -Codul Vamal al Romaniei, cu modificarile si completarile ulterioare.
Certificat privind implementarea Sistemului de Management al Calitatii conform standardului ISO 9001/2008 sau alte documente echivalente prin care se dovedesc prevederile standardului ISO, pentru domeniul relevant aferent prezentei proceduri, valabil la data limita de depunere a ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va completa Formularul nr. 7 ? Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original.Informatiile trebuie sa se regaseasca in Certificatul Constatator.Sistem de Management al Calitatii Certificat ISO 9001/2008 sau alte documente echivalente prin care se dovedesc prevederile standardului ISO, pentru domeniul relevant aferent prezentei proceduri, valabil la data limita de depunere a ofertei, in copie certificata conform cu originalul, semnata si stampilata de ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe in 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiilor. Nr.runde: 1. Durata rundei: 1 zi. Elementul ce va face obiectul procesului repetitiv de ofertare: valoarea totala ofertata initial la care se aplica noul procent de discount. Procentul de discount va fi mai mare sau egal cu cel ofertat initial in etapa non-electronica. Informatiile ce vor fi puse la dispozitia ofertantilor: pozitia in clasament. Daca, dupa etapa finala de licitatie electronica, ofertele de pe locul 1 au aceeasi valoare, va fi declarat castigator ofertantul care a acordat cel mai mare procent de discount.Daca ofertantii au atat valori cat si % discount egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2013 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2013 11:00
Locul: Sediul Autoritatii Nationale a Vamilor, str.Matei Millo nr.13, sector 1, Bucuresti, sala parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Dupa finalizarea acordului cadru, respectiv dupa 48 luni.
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt si este accesibila oricarui operator economic direct, nerestrictionat prin mijloace electronice la adresa www.e-licitatie.ro.In cazul in care, dupa etapa finala de licitatie electronica, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au atat valori cat si % discount egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Valoarea totala ofertata se va calcula astfel: (Cantitatea maxima benzina x pretul de la pompa cu 10 (zece) zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor) + (cantitatea maxima motorina x pretul de la pompa cu 10 (zece) zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atatc sunt cele prevazute la art.256A2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea Nationala a Vamilor - Directia Juridica
Adresa postala: Strada Matei Millo nr. 13, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Tel. +40 213155858, Fax: +40 213138251, Adresa internet (URL): www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2013 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer