Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta pentru echipamentele achizitionate in anul 2011, emitatoare de radiatii ionizante din dotarea autoritatii vamale


Anunt de participare numarul 136063/30.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Veneticu - inspector asistent, Tel. +4 0213102778, In atentia: Alexandru Nastase - Sef Serviciu D.A.A.S., Email: [email protected], Fax: +4 0213102778, Adresa internet (URL): www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta pentru echipamentele achizitionate in anul 2011, emitatoare de radiatii ionizante din dotarea autoritatii vamale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Birourile vamale din teritoriu mentionate in caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 475, 595 si 4, 972, 606RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea mentenantei echipamentelor emitatoare de radiatii ionizante din dotarea autoritatii vamale, respectiv: ?Servicii de mentenanta la echipamentele achizitionate in anul 2011, in garantie, respectiv 15 bucati Echipamente portabile cu raze x pentru control usi, pereti falsi, caroserii, de rezolutie normala tip VIDISCO FoxRaylle si 6 bucati Echipamente portabilecu raze x pentru control usi, pereti falsi, caroserii, de rezolutie inalta tip VIDISCO Blaze X, constand in: servicii de revizii tehnice periodice obligatorii, servicii de inspectii/certificari de securitate radiologica periodice obligatorii si servicii de reparatii (inclusiv furnizarea de piese de schimb) in cazul aparitiei unor evenimente imprevizibile, caz fortuit, forta majora sau din vina utilizatorilor?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimarea cantitatilor minime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului ?cadru:
min. 21 revizii/an/21 aparate
min. 21 certificari/an/21 aparate
min. 25 bucati piese de schimb/an/21 aparateEstimarea cantitatilor maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului ?cadru:
min. 42 revizii/an/21 aparate
min. 42 certificari/an/21 aparate
min. 50 bucati piese de schimb/an/21 aparateEstimarea cantitatilor minime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord ? cadru:
min. 42 revizii/an/21 aparate
min. 42 certificari/an/21 aparate
min. 50 bucati piese de schimb/an/21 aparateEstimarea cantitatilor maximecare ar putea fi solicitate pe durata intregului acord ? cadru:
max. 84 revizii/2ani/21 aparate
max. 84 certificari/2 ani/21 aparate
max.100 bucati piese de schimb/2 ani/21 aparateContractele subsecvente vor fi atribuite in limita fondurilor bugetare care vor fi alocate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit2.475.595 lei fara TVA.
Precizam faptul ca aceste cantitati minime si maxime stabilite initial in documentatia de atribuire si ulterior in acordul cadru reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, si nu cantitati exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante.In cazul in care cantitatile necesare le vor depasi pe cele estimate prin acordul ? cadru, contractele subsecvente se vor incheia pentru cantitatisuplimentare cantitatii maxime estimate prevazute in acordul-cadru, cu conditia ca valoarea cumulata a tuturor acestor contracte sa nu fie mai mare decat o valoare a carei depasire ar conduce la eludarea aplicarii acelor prevederi ale ordonantei de urgenta nr. 34/2006 care instituie obligatii ale autoritatii contractante in raport cu anumite praguri valorice.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 475, 595 si 4, 972, 606RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 99.452 lei, cu o valabilitate de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante. In conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 278?1 in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, 8.058 lei. Garantia de participare va fi constituita astfel: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari prezentata in original, cu termen de valabilitate pe intreaga perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se va prezenta la vedere, obligatoriu, cel mai tarziu la momentul deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite la sedinta de deschidere de dovada constituirii garantiei de participare asa cum a fost solicitata in prezenta documentatie de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile. In situatia virarii garantiei de participare prin Ordin de plata aceasta se va vira in contul Autoritatii Nationale a Vamilor nr.: RO36TREZ7005005XXX000195, deschis la A.T.C.P.M.B., Cod fiscal: 4192650.Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea acesteia. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 1 din SectiuneaModele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularul nr. 2 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata-in original;
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 3 din Sectiunea Modele de formulare, datat, semnat de catre reprezentantul legal si stampilat - in original;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 4 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original; Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Viorel Comanita ? Vicepresedinte, conf. art. 5, alin. (1) si alin. (2)/H.G. 110/2009, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 83, alin. (2)/H.G. 925/2006 si Ioan Dumitru Bota ? Director directia economica, in eventualitatea aplicarii art. 6 alin. (1)/H.G. 110/2009.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 5 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original; Informatii privind persoane juridice/fizice romane
- Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (eliberat in luna anterioara desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor).- Acest certificat va fi prezentatin copie certificata pentru conformitate cu originalul ( cu mentiunea ?conform cu orginalul?), semnata si stampilata; ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata, la cererea comisiei de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.- Daca este cazul se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor.- Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear ? autorizatie de manipulare emisa de C.N.C.A.N. sau echivalent emisa de organisme similare din U.E. care respecta tratatul Euratom pentru echipamentele care formeaza obiectul mentenantei sau echivalente acestora .Informatii privind persoane juridice /fizice straine:
-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul -cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina, semnata de catre reprezentantul legal si stampilat-, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala completate in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea Modele de formulare, datat, semnat de catre reprezentantul legal si stampilat, in original
-MEDIA CIFREI DE AFACERI GLOBALA al exercitiului financiar pe ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu val. estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza sa fie atribuit, respectiv de minim: 2.475.595 lei fara TVA.Demonstrarea situatiei economico ? financiara se realizeaza, dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante conform art. 185, alin. 1, litera ?c? din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.
Cifra de afaceri globala a operatorilor economici incadrati conform legiiin categ. IMM-urilor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de experienta similara in ultimii3 ani si prezentarea de copii de pe parti relevante de pe cel putin un contract de prestare de servicii similare in valoare de cel putin 2.475.595 lei fara TVA (inclusiv nivelul minim impus)/proces-verbal de receptie -Decl. privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani (valoarea poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte)completata in conformitate cu Formularul nr. 7 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original.
Declaratie care contine informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completata in conformitate cu Formularul nr. 8 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original.
Documente privind studiile, pregat. profesionala si calificarea personalului resp. pentru indepl. contractului si va face dovada ca dispune de cel putin urmatoarele depart. si puncte de lucru, precum si curriculum vitaepersonal
a)1 departament de dezvoltare aplicatii software (minim 3 persoane);b)1 depart. de service - manipulare (minim 5 persoane), posesori permis de exercitare, minim nivel I/II emis de C.N.C.A.N. sau autoritati similare din Uniunea Europeana care respecta Tratatul Euratom;c)minim 2 puncte de lucru ? service ?din care unul in Bucuresti (sediile institutiilor, autoritatilor si societatilor care trebuie sa avizeze/verifice/participe la reparatii majore ale echipamentelor se afla in Bucuresti (Ex: CNCAN, S.T.S., Brokeri Societati de Asigurare ? Reasigurare din strainatate) si unul in tara (se accepta orice forma de constituire a service-ului astfel incat sa fie asigurata interventia in maxim 6 ore in orice locatie, d)CV ptr. personalul resp. de indepl. contractului.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si acordurile de subcontractare, daca este cazul, completata in conformitate cu Formularul nr. 9 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original.
Certificat ISO 9001/2008 sau alte documente echivalente prin care se dovedesc prevederile standardului ISO, pentru domeniul relevant aferent prezentei proceduri, in termen de valabilitate, in copie certificata conform cu originalul, semnata si stampilata de ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2012 10:30
Locul: Sediul Autoritatii Nationale a Vamilor, str. Matei Millo, nr. 13, sector 1, sala de sedinte, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt si este accesibila oricarui operator economic direct, nerestrictionat si deplin prin mijloace electronice la adresa www.e-licitatie.ro.2. Pentru vizualizarea Documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (programul fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).3. Operatorul economic declarat castigator este obligat sa detina/sa-si deschida cont la Trezorerie, in vederea efectuarii platilor aferente serviciilor prestate in cadrul contractelor subsecvente.4.Contractele subsecvente se vor incheia in functie de fondurile bugetare care vor fi alocate pentru indeplinirea acorduluicadru, iar operatorul economic va intocmi graficul de activitati in functie de valoarea alocata.5.In acest sens, in baza prevederilor art. 94 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va verifica, inainte de incheierea fiecarui contract subsecvent, respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice.6.Departajarea ofertelor cu acelasi pret situate pe primul loc. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti situati pe primul loc au acelasi pret, pentru departajare se va cere o noua oferta in plic inchis iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea Nationala a Vamilor ? Directia Juridica
Adresa postala: Strada Matei Millo nr. 13, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Tel. +4 0213155858, Fax: +4 0213158251, Adresa internet (URL): www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer