Licitatie Publica - ACORD CADRU AVAND CA OBIECT SERVICII DE DEZINFECTIE, DEZINSECTIE SI DERATIZARE
Anunt de participare (utilitati) numarul 142283/01.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: George Niculie, Tel. +40 372052691, In atentia: George Niculie, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212041976, Adresa internet (URL): www.bucharestairports.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala sub autoritatea MTI
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACORD CADRU AVAND CA OBIECT SERVICII DE DEZINFECTIE, DEZINSECTIE SI DERATIZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Punctul de lucru:
Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr.40, sector 1.
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 55, 117 si 202, 446EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Un contract subsecvent/an. In functie de nevoile autoritatii contractante se pot incheia si alte contracte subsecvente.Valoarea maxima a unui contract subsecvent va fi de 50.612 Euro
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE DEZINFECTIE, DEZINSECTIE SI DERATIZARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
90923000-3-Servicii de deratizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE DEZINFECTIE, DEZINSECTIE SI DERATIZARE
Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru sunt indicate in Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 55, 117 si 202, 446EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 1102, 34 euro. In cazul in care garantia se va constitui in lei se va utiliza cursul de 4.48 lei/euro. Garantia de participare se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 5) fie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO 24 BRDE 445 SV 11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei (120 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor). Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006. Restituirea garantiei se va face in conform cu art. 88 din HG925/2006. Garantia de buna executie (Formular 6) este de 10 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului subsecvent, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie a contractelor subsecvente va fi constituita pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a acestora + 14 zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
I. Pentru persoane juridice romane:
1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN), etc.? original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?;II. Pentru persoane juridice straine:
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident -original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii:
- o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a presta serviciile solicitate:
- administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;
mentiuni referitoare la falimente/condamnari (mentiune necesara pentru indeplinirea cerintei prevazute la art. 181 lit. a) din OUG nr. 34/2006) - original / copie legalizata / copie ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Se solicita ca ofertantul sa depuna o lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani.
Se solicita ca ofertantul sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, minim un contract de servicii, in valoare de minimum 40.000 Euro, ce a avut ca obiect servicii similare. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte, se va completa Formularul H3 din fiserul ?MODELE DE FORMULARE? pentru fiecare document/certificat ce este prezentat in vederea dovedirii experientei similare. Se vor prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa indeplinirea cerintei. Cursul euro/leu ce trebuie avut in vedere la calculul echivalentei pentru fiecare an in parte, este cel comunicat de BNR.
Modalitatea de indeplinire
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte, se va completa Formularul H3 din fiserul ?MODELE DE FORMULARE? pentru fiecare document/certificat ce este prezentat in vederea dovedirii experientei similare. Se vor prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa indeplinirea cerintei. Cursul euro/leu ce trebuie avut in vedere la calculul echivalentei pentru fiecare an in parte, este cel comunicat de BNR.
Cerinta nr. 2 Resurse tehnice
Se solicita ca ofertantul sa detina (proprietate, leasing, inchiriere, etc.) minim:
- 3 pompe de dispersie cu acumulator;
- 3 nebulizatoare electrice pentru dispersie ULV;
- 3 atomizoare cu motor;
- 4 pompe cu precompresie
Modalitatea de indeplinire
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta o declaratie din partea ofertantului in care se vor indica resursele tehnice pe care le detine ofertantul necesare pentru indeplinirea contractului, numarul acestora precum si forma de detinere a lor (proprietate, inchirere, leasing, etc.)
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta o declaratie din partea ofertantului in care se vor indica resursele tehnice pe care le detine ofertantul necesare pentru indeplinirea contractului, numarul acestora precum si forma de detinere a lor (proprietate, inchirere, leasing, etc.)
Cerinta nr. 1 Sistemul de management al calitatii
Ofertantul trebuie sa detinasistem de management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent
Pentru dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform EN ISO 9001 sau echivalent pe numele ofertantului - in copie ?conform cu originalul?.
Modalitatea de indeplinire
In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform EN ISO 9001 sau echivalent pe numele ofertantului - in copie ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 2 Sistemul de management mediu
Ofertantul trebuie sa detinasistem de management de mediu certificat conform standardului EN ISO 14001 sau echivalent
Pentru dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management de mediu conform EN ISO 14001 sau echivalent pe numele ofertantului - in copie ?conform cu originalul?.
Modalitatea de indeplinire
In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management de mediu conform EN ISO 14001 sau echivalent pe numele ofertantului - in copie ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2013 10:00
Locul: La sediul CNAB, Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Deschiderea ofertelor se va face de catre comisia de evaluare a ofertelor in data si la ora indicata in anuntul de participare. Deschiderea ofertelor se va face la sediul CNAB, Administratie Aeroport.2.Ofertele vor fi examinate de comisia de evaluare, in conditiile in care ofertantul indeplineste criteriile de calificare impuse.Comisia de evaluare are obligatia de a stabili care sunt clarificarile necesare pt evaluarea ofertelor sau completarile documentelor prezentate pt demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate, precum si perioada acordata pentru transmiterea clarificarilor si documentelor solicitate.3.Corectarea erorilor/viciilor de forma se realizeaza in conformitate cu prevederile art.80 din HG 925/2006. De asemenea, daca exista o discrepanta intre pretul exprimat in EURO si pretul exprimat in LEI se va lua in considerare pretul exprimat in EURO, iar valoarea exprimata in LEI va fi corectata in mod corespunzator.4.Evaluarea ofertelor si stabilirea ofertei castigatoare se realizeaza in baza criteriului aplicat pentru atribuirea acordului cadru. Preturile care se compara in vederea stabilirii ofertei castigatoare sunt preturile totale ale serviciilor, raportate la valoarea totala maxima estimata, indicata in Caietul de Sarcini.In cazul in care se constata ca ofertele mai multor ofertanti au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia.Subcontractantii nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art 69^1 din OUG 34/2006. In acest sens se va prezenta pentru fiecare subcontractant Formularul H11 (MODELE FORMULARE)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute de art. 2562 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. ?Aeroporturi Bucuresti? S.A. ? DepartamentAchizitii
Adresa postala: Calea Bucurestilor nr. 224, judetul Ilfov, Tel. +40 212041320, Fax: +40 212041976, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel. +40 372052691, Email: [email protected], Fax: +40 212041976, Adresa internet (URL): www.bucharestairports.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2013 13:53