Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru cu mai multe contracte subsecvente pentru achizitia de sare industriala pentru deszapezire, cantitate estimata de minim 2500 tone si maxim 4000 tone


Anunt de participare numarul 145918/21.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. SALUBRITATE CRAIOVA
Adresa postala: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUPU, Tel. +40 0251414660, Email: [email protected], Fax: +40 0251417967, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
Altele: Salubrizarea localitatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru cu mai multe contracte subsecvente pentru achizitia de sare industriala pentru deszapezire, cantitate estimata de minim 2500 tone si maxim 4000 tone
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Craiova, fie gara fie depozitele autoritatii
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 675, 000 si 1, 080, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Acord cadru cu mai multe contracte subsecvente, valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 540.000lei pentru 2000 tone sare, urmatoarele contracte subsecvente transe lunare, in functie de necesitate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de sare industriala pentru deszapezire, in functie de conditiile meteorologice, cantitate estimata de minim 2500 tone si maxim 4000 tone.
Primul contract subsecvent se incheie pentru achizitia a 2000 tone sare, urmatoarele contracte subsecvente transe lunare, in functie de necesitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34927100-2 - Sare industriala pentru deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se doreste achizitia de sare industriala pentru deszapezire, in baza a mai multe contracte subsecvente, cantitatile estimate (in functie de conditiile meteorologice) pentru acordul cadru (cu mai multe contracte subsecvente) sunt de minim 2500 tone si maxim 4000 tone. Primul contract subsecvent se incheie pentru achizitia a minim 1500 tone de sare in valoare de 405000lei si maxim 2000 tone de sare in valoare de 540.000lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 675, 000 si 1, 080, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de: 20.000 lei, sau echivalent in valuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile, va fi valabila 60 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86, alin 1 din HG 925/2006. Contul bancar pentru depunerea garantiei de participare: RO98RNCB0134024343310039. Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; Conform prevederilor art. 278^1, alin 1, lit b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantului i se va retine din garantia de participare suma de 4860 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse - surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG34/2006 a operatorului economic formular 1 din SECTIUNEA FORMULARE.2) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) si lit d) din OUG34/2006 a operatorului economic formular 2 din SECTIUNEA FORMULARE.3) Se completeaza formularul: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, formular 4 din SECTIUNEA FORMULARE.4) Se completeaza formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 5 din SECTIUNEA FORMULARE.5) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 , privind conflictul de interese, formular 3 din SECTIUNEA FORMULARE.Persoanele din cadrul autoritatii contractante si care au legatura directa cu derularea contractului de furnizare: Cristian Stefan POPESCU ?administrator, Doina Gingioveanu ?director economic, Petre Ionel -director tehnic, Lupu Mihaela -comp achizitii, Daladimos Raluca - comp. juridic, Baltaretu Larisa- comp.juridic, ec. Duta Lavinia - birou contabilitate, Florea Ovidel ?sectia salubrizare stradala, Saizu Mihai -compartiment achizitii6) Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (certificat atestare fiscala) si 7) la bugetul local (certificat fiscal privind impozitele si taxele locale), certificate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta. 8) Certificat constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiese ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii/semnarea contractului, i se va solicita sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA CU INFORMATII GENERALE din sectiunea FORMULARE, unde se declara media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de furnizare, raportata la valoarea celui mai mare contract subsecvent(in cuantum de 540.000 lei pentru 2000 tone sare) sa fie cel putin egala cu: 1.000.000lei. Pentru echivalenta in valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
9) Se completeaza formularul din sectiunea FORMULARE: FISA CU INFORMATII GENERALE, unde se declara media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de furnizare, raportata la valoarea celui mai mare contract subsecvent(in cuantum de 540.000 lei pentru 2000 tone sare) sa fie cel putin egala cu: 1.000.000lei. Pentru echivalenta in valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
"Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani" formular din sectiunea FORMULARE. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Daca beneficiarul este client privat, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Documente emise de organismele acreditate care sa confirme implementarea sistemului calitatii ISO9001 sau echivalent pentru furnizorul de sare industriala pentru deszapezire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
10)Se completeaza formularul"Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani" din sectiunea FORMULARE. 11)Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Daca beneficiarul este client privat, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.10) Se prezinta copie cu mentiunea "conform cu originalul" al certificatului ISO9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul pentru cantitatea totala de 4000 tone sare industriala pt. deszap.. Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. Numarul de runde licit. electr: 1. Licit electr incepe la 2 zile lucratoare de la invit. Durata runda: 1 zi. Ofertantii vor puta sa vada numarul de participanti si pozitia in clasament.Daca dupa licit. electr 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, autorit. contr. va solicita depunerea de noi oferte in plic inchis, in vederea departajarii
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2013 11:30
Locul: Sediul SC Salubritate Craiova SRL str. Brestei, nr.129A Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, ofertantii sau imputernicitii legali ai acestora, observatorii UCVAP daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Finantare contract achizitie: surse proprii. Daca dupa derularea etapei de licitatie electronica 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, autoritatea contractanta, in vederea departajarii ofertelor, va solicita depunerea de noi oferte in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta a oricarui act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederilor art. 256/2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic din cadrul SC Salubritate Craiova SRL
Adresa postala: str. Brestei, nr. 129A, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Tel. +40 251414660, Email: [email protected], Fax: +40 251417967, Adresa internet (URL): www.salubritate-craiova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2013 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer