Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de achizitie pentru produsele: Costum de scufundare cu accesorii pentru scafandrii DNFOS si Complet de scufundare cu circuit inchis/semiinchis


Anunt de participare numarul 65327/02.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala Romtehnica S.A.
Adresa postala: Bd. Timisoara, Nr. 5C, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061301, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Hristodorescu, Tel.021 318 50 44, Email: [email protected], Fax: 021 318 50 32, Adresa internet (URL): www.romtehnica.com.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N. ROMTEHNICA S.A
Adresa postala: Bucuresti, B-dul Timisoara nr.5C, sector 6;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061301, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Hristodorescu, Tel.0213185044, Email: [email protected], Fax: 0213185032, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de achizitie pentru produsele: Costum de scufundare cu accesorii pentru scafandrii DNFOS si Complet de scufundare cu circuit inchis/semiinchis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Targu-Mures, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 833, 702EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru de achizitie pentru produsele: Costum de scufundare cu accesorii pentru scafandrii DNFOS si Complet de scufundare cu circuit inchis/semiinchis
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37412242-7 - Echipamente de scufundare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
48 buc - Costum de scufundare cu accesorii pentru scafandrii DNFOS24 buc Complet de scufundare cu circuit inchis/semiinchis
Valoarea estimata fara TVA: 833, 702EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.12.2008 pana la 30.11.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
In cazul in care un operator economic depune oferta pentru toate loturile, cuantumul garantiei de participare este de 15.000 EUR
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare (bugetul de stat)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat de o autoritate contractanta
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OuG 34/2006. Prezentarea documentelor in forma solicitata este obligatorie. Neprezentarea lor sau incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage descalificarea ofertantului.
Ofertantul va face dovada inregistrarii/atestarii ori apartenentei din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si ca are in obiectul de activitate producerea si/sau comercializarea produselor care sunt solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Prezentarea documentelor in forma solicitata este obligatorie. Neprezentarea lor sau imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica avand ca obiect de activitate productia si/sau comercializarea produselor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage descalificarea ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada unei cifre medii anuale de afaceri, pe ultimii trei ani, de minim:
- 1.061.868 lei / 300.404 euro, pentru Lot 1
- 3.020.049 lei / 854.376 euro, pentru Lot 2
In cazul in care ofertantul depune oferta pentru toate loturile, cifra medie anuala de afaceri trebuie sa fie de minim 4.081.917 lei / 1.154.780 euro.
Existenta unei cifre medii anuale de afaceri, pe ultimii trei ani, mai mica decat valorile susmentionate, atrage descalificarea ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca a livrat in ultimii 3 ani minim:
- 24 produse similare cu cel solicitat de autoritatea contractanta - pentru Lotul 1
- 6 produse similare cu cel solicitat de autoritatea contractanta - pentru Lotul 2
De asemenea, in cazul in care ofertantul nu este producator, acesta va prezenta autorizatia pentru livrarea produselor emisa de producatorul acestora. Imposibilitatea probarii livrarilor anterioare (conform paragrafului precedent) sau lipsa autorizatiei de livrare atrage descalificarea ofertantului.
Ofertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele standardului EN-ISO-9001:2001.Prezentarea documentelor in forma solicitata este obligatorie. Neprezentarea lor sau imposibilitatea demonstrarii implementarii standardului de calitate cerut (sau echivalent) atrage descalificarea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S46-063621 din 04.03.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2008 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2008 12:00
Locul: sediul CN ROMTEHNICA SA Bucuresti, B-dul Timisoara nr.5C, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
C.N. Romtehnica S.A. organizeaza procedura in numele U.M. 02550 Bucuresti. Contractul de achizitie se incheie de catre C.N. Romtehnica S.A. Garantiile de participare se pot constitui in lei sau euro. Cursul de schimb va fi cel comunicat de B.N.R., valabil pentru data de 24.10.2008. Documentatia de atribuire se gaseste anexata prezentului anunt de participare pe siteul www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestatar, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de asistenta juridica din cadrul C.N. Romtehnica S.A.
Adresa postala: B-dul Timisoara, nr. 5C, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061301, Romania, Tel.+4021 318 50 44, Email: [email protected], Fax: +4021 318 50 32
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2008 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer