Licitatie Publica - Acord cadru de achizitie publica de furnizare articole de birotica
Anunt de participare (utilitati) numarul 133151/16.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei
Adresa postala: Str.Constantin Nacu, nr.3, sect.2 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Alina Listoschi, Tel. +40 213278100 / +40 213278101, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213124365, Adresa internet (URL): www.anre.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acord cadru de achizitie publica de furnizare articole de birotica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul ANRE din str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 23, 000 si 38, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatile minime si maxime estimate ale unui contract subsecvent - conform caietului de sarcini. Valoarea minim estimata a unui contract subsecvent este de 2000 euro, valoarea maxima estimata a unui contract subsecvent este de6000 euro.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare articole de birotica (accesorii de birou, organizatoare si accesorii, articole marunte de birou, articole de papetarie si alte articole din hartie, dischete, articole de birou)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.2)
30193000-8-Organizatoare si accesorii (Rev.2)
30197000-6-Articole marunte de birou (Rev.2)
30199000-0-Articole de papetarie si alte articole din hartie (Rev.2)
39263000-3-Articole de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima si maxima estimata este cea conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 23, 000 si 38, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 380 euro- perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data stabilita pentru deschiderea ofertelor.Ofertantulva constitui garantia pentru participare la procedura conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau depunere la caseria ANRE situata in sediul din Str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, Bucuresti;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri bugetare, plata in conformitate O.U.G. nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar fiscale publicat in MO 249/14.04.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 180 - Formularul nr. 1, sau, cazier judiciar al companiei
2. Declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 - Formularul nr. 2, Documente de confirmare
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaalunitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste dovada platii obligatiilor scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste dovada platii obligatiilor scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 34. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691- Formularul nr. 4, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei sunt urmatoarele:
-Vicepresedinte ? dl. Eugen Georgescu
-Director economic si presedinte al comisiei de evaluare ? dl. Strichea Marin
-Director juridic ? dna. Dumitru Ana
Documentele vor fi depuse in SEAP: in forma-original scanat, sau copie conform cu originalul scanat. Cerificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte domeniul de activitate.
Documentele vor fi depuse in SEAP: in forma-original scanat, sau copie conform cu originalul scanat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
Se solicita prezentarea a cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de 6000 euro (se apreciaza ca valoarea cea mai mare a unui contract subsecvent care se va incheia este de 6000 euro)
Se solicita mostre in vederea stabilirii conformitatii cu produsul/produsele ce vor face obiectul acordului cadru/contractului subsecvent.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de unorganism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentrucel putinundomeniu de activitate ce face obiectul acordului-cadru.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1125/11.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.03.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
NOTA! In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se vor solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/ +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr. 3, sect. 2 , Localitatea: , Cod postal: , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel. +4 0213278101, Email: [email protected], Fax: +40 213124365, Adresa internet (URL): www.anre.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2012 09:26