Licitatie Publica - ACORD CADRU DE ACHIZITIE pulpe ,piept ,ficat de pui –refrigerate- si produse preparate pe baza de carne pui
Anunt de participare numarul 100696/20.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Punct(e) de contact: Iliescu Elena, Tel. 021.318.35.58, Email: [email protected], Fax: 021.318.35.63, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE ACHIZITIE pulpe , piept , ficat de pui –refrigerate- si produse preparate pe baza decarne pui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC « PROF. DR. AL. TRESTIOREANU"Sos. Fundeni, nr. 252, sector 2, cod postal 022328-MAGAZIA VDE ALIMENTE
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 535 si 342, 420RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU DE ACHIZITIE pulpe , piept , ficat de pui –refrigerate- si produse preparate pe baza decarne pui, IN BAZAINCHEIERII DE CONTRACTE SUBSECVENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
6 LOTURI CONFORM CAIETULUI DE SARCINI, pulpe , piept , ficat de pui –refrigerate- si produse preparate pe baza decarne pui,
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 535 si 342, 420RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI SUBSECVENT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PRIMITE DE LA CASMB IN BAZA CONTRACTULUI INCHEIAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE , CONF.ART44 DIN OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea;
-Documente care dovedesc neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
-Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor-fara debite.
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat de inregistrare emis de O.R.C. in copie.
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe l?a tribunalul teritorial ?raza caruia ? are sediul ofertantul-in termen de valabilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani –-Bilantul contabil la 31.12.2009, in copie confom cuoriginalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatia de livrare producator/distribuitor 2. Autorizatie sanitar veterinara pentru transport produse alimentare pentru distribuitor.
3. Recomandari din partea unor beneficiari /clienti- minim 2 pentru produsele care fac obiectul prezentei achizitii.
5. Autorizatie sanitar veterinara pentru transport produse alimentare pentru distribuitor.
6. Recomandari din partea unor beneficiari /clienti- minim 2 pentru produsele care fac obiectul prezentei achizitii.
8. Autorizatie sanitar veterinara de functionare eliberata de organele abilitate
9. Prezentarea "Fisei produsului" cuprinzand proprietatile organoleptice si fizico-chimice ale produselor ofertate.
10. MOSTRE din fiecare lot conform descrierii caietului de sarcini.
-Certificat de certificare conform standardelor de referinta
-Certificate HACCP sau echivalente - copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii ?egistrati ?(SEAP), se desfasoara 1runda
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5195/20.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2010 11:00
Locul: I.O.B.-SOS.FUNDENI NR.252, SECTOR2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42., Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*) DIN OUG 34/2006ACTUALIZAT IN 5ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC )INSTITUTUL ONCOLOGIC « PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS.FUNDENI NR.252, SECTOR2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 022328, Romania, Tel. 0212271000, Email: [email protected], Fax: 0213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2010 23:28